Gefeliciteerd!!! En dat gewicht?! Nou dat gaat er toch alleen maar bijkomen voorlopig, dat komt wel weer als de kleine er straks is
De miskraam in ronde 2 blijft voor mij ook een groot raadsel wanneer ik mijn eisprong had en bevrucht ben. Ik denk dat het eitje heel lang heeft overleefd. Straks weer een testje doen en dan vandaag het wachtbankje op. @Jess93 wat een lief mannetje. Ik heb ook een shirtje met hoera ik word grote zus. Helaas heeft ze die nog niet aan kunnen trekken @Gruffalo fijn dat alles goed was. Nu lekker genieten.
Goed nieuws @Gruffalo! Fijn!! Gefeliciteerd! Ik ben nu al amper meer ongesteld. Gisteren ook al bijna niet. Een menstruatie van tweeënhalve dag?? Raar. Ook dat nog.
Bij mij breekt het dan soms nog een keer los (eerst veel, dan weinig, dan weer veel), dus dat is niet zo raar, maar als het echt stop.. dat zou wel gek zijn ja..
Maar hij was wel gigantisch heftig zoals je hem omschreef. Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd stolsels, klonten en slierten heb als ik ongesteld ben en niet aan de anticonceptie. Een bloedbad. En ja, een dag of 2 héél heftig en dan nog wat heel licht bloedverlies. Als ik wél anticonceptie gebruik heb ik dat niet. Als je je zo'n zorgen maakt is het tijd om met de huisarts te gaan praten. Dat betekent heus niet meteen MMM om zwanger te worden. Maar het eens aankaarten bij de huisarts is het begin.
Er heeft net een bejaarde mij ' gebuttbumped' in mijn buik (ze kon de letters op de incheckpaal niet lezen. Boog opeens voorover en stootte haar kont hard tegen mijn buik. Ja.... Echt...) en nu doet mijn buik pijn Zal wel goed zijn met mijn garnaal toch? Of moet ik weer een echo aanvragen wegens bejaardenaanval?
Oke het is echt niet leuk, maar ik moest echt lachen om het "gebuttbumped" Maar nee hoor, je kleintje zit goed beschermd Hier ook om het minste of geringste even buikpijn...
Ok, dat is fijn om te horen! Dankjewel! Ja joh, ik maak er maar een grapje van want ik weet dat het onzin is en je echt geen miskraam krijgt door een stoot van een harde bejaardenkont maar toch als je buik dan zo lang daarna pijn doet, begin ik toch te twijfelen. Dan is het wel erg fijn om op het forum even gerustgesteld te worden
@Gruffalo Kan echt geen kwaad ! Hoe vervelend het ook is. Lekker lomp!! Maar je baby zit ZO ontzettend goed beschermd. @Patchwork Voor mij is 2.5 dag ongesteld normaal maar als dat t voor jou niet is EN je maakt je zorgen wordt t gewoon even een tripje huisarts. Laat t nou gewoon even checken! Die zorgen helpen ook niet echt mee. Kunnen je klachten ook weer van verergeren.
Gister dus de intake met de vk gehad en wat een informatie krijg je dan zeg! Moet ik nu al kiezen voor een kraamverzorgster/organisatie? pff... dat weet ik allemaal nog niet hoor! En dan al die medische info over de testen, en wanneer dan bloedonderzoek en echo's enzo.... Blijkt ook mijn verzekeraar moeilijk te doen tegen de vereniging van verloskundigen waardoor ik volgend jaar eigenlijk moet wisselen van verzekering als ik nog alles vergoed wil krijgen. Wat een gedoe! Ik wil gewoon lekker zwanger zijn en dan bevallen van een gezond kindje. Wat een geregel weer. Dat was ik even vergeten!
Hahaha shit.. moest hardop in de metro lachen en iedereen kijkt me aan Gelukkig is het niet zo druk. Maar je kleintje zit super goed beschermt. Geen zorgen!
Haha ja het is een boel he Wat betreft kraamzorg ben ik er al uit: zelfde organisatie en hopelijk dezelfde kraamverzorgster ook. Ze was echt fantastisch! Hoe zit dat dan met de vereniging voor verloskundigen? Weet niet hoe het werkt met betalen/vergoedingen als je bij de VK loopt
Bedankt meiden Ben ook verliefd op ons schatje, het is zo'n lieverd! Elke avond voor het slapen gaan vraagt ie: Baby kusje?? En dan wilt ie een kusje op m'n buik geven, echt zooo schattig! @Gruffalo Fijn van je goede echo! No worries, kan geen kwaad hoor! Ik volleybal nog, ook met duiken op de grond etc. Zeker tot de 12 weken kan het geen kwaad, dan zit de kleine nog achter je schaambot @Sado Heee 10 weken dansje voor jou vandaag! Whoop whoop @Ukkepuk1 Fijn dat het een leuke dag was! @Madeliefje06 @Sokkie87 Ze waren zeker verrast, maar wel heel erg enthousiast Kraamzorg heb ik ook nog echt niet over nagedacht hoor! Heb je ook nog wel even voor toch? Eerst maar het zorgverzekering gedeelte maar weer eens uitpluizen Weten jullie al waar jullie gaan/blijven?
Naar die verzekeringsvraag ben ik ook wel benieuwd! Ik hoop toch in 2018 te bevallen (maar ja.. eerst maar zwanger worden), dus wil er wel over nadenken alvast. Ik zit nu bij menzis...
Pff ik ben al drie dagen ziek. Verkouden niet normaal, sinds vanochtend ook een lekkere vastzittende hoest erbij.