Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Niet heel veel bijzonders hoor! Maar ze is een hele lieve baby en thuis huilt ze heel weinig en daar was het alleen maar huilen en s nachts ook! Dus toen zijn we na 3 dagen naar huis gegaan en de volgende dag heeft ze van fles tot fles elke x geslapen! Nou dan blijven we net zo lief thuis :)

2. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat rot kan me voorstellen dat je dan net zo lief thuis blijft. Wij waren voor het eerst met 5 maanden weggegaan een weekje Center Parks . Daarna ook nog een keer een weekend Center Parks maar dat babybedje was echt vreselijk. Heb ik gewoon met haar op de bank geslapen. Verre van ideaal. Daarna geen parken in Nederland meer gedaan waren even afgekickt :).
    Thuis is ook super fijn en zeker met mooi weer.

3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Volgende week zaterdag is ze ook daadwerkelijk jarig. Ik vergeet elke keer dat ik nog een taart moet bestellen, oeps. Ga wel zelf Minnie Mouse cupcakes maken ( thema Minnie Mouse) ik hoop zo op mooi weer want kunnen het alleen buiten vieren. Binnen is veel te klein.

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Begrijp ik heel goed! Misschien toch even te veel indrukken op dat moment.
    En thuis met mooi weer is ook heerlijk toch? :)

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Wat leuk!
    Groot feestje, dus? Hoeveel mensen verwachten jullie? :)

6. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Sado we verwachten ongeveer 15 volwassenen en een aantal kinderen. We hebben maar een 2 kamer appartement maar gelukkig wel een grote tuin.

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Gezellig grote club, dus :) Ik duim voor mooi weer voor jullie!

8. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ja hoor, van mij hoeven we niet perse weg:)!

9. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Leuk zo'n thema Verjaardag. Hadden wij met 1e Verjaardag niet, wel.zelf de 3 laags fondanttaart gemaakt toen.

10. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Raaf92 niet leuk zo'n vakantie herinnering. Wij zijn toen C. 5.5 mnd was met vliegtuig naar Mallorca geweest en vliegen nu als hij 1 jr en 8 mnd is naar Turkije. Misschien in aug/sept nog naar de camping. We hebben een makkelijk zoontje.

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Wauw, knap!! :D
    Koken kan ik goed, maar bakken....:rolleyes:
    Weet simpele koekjes nog aan te branden of halfgaar te serveren, oeps:o:

12. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Heerlijk dat hij zo makkelijk Is!
    Misschien valt het met L nu ook wel mee hoor, toen was alles natuurlijk voor ons ook nog wennen, maar thuis is ook lekker zeker als t mooi weer is :)

13. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.915
    5.177
    113
    Loop weer aardig achter met lezen en reageren :p

@Eerstewondertje : M&V lopen hier allebei vanaf 12 maanden. V was nog wat bang buiten maar rent nu als een gek in het rond haha.
    Hier ook veel zwangeren om mij heen. Zorgt er ook voor dat het bij mij steeds meer gaat kriebelen. Laatst ook op kraambezoek geweest. Wilde wel uren blijven knuffelen met de baby :rolleyes:

@Sado : Was het na dinsdag wat rustigeren op je werk?
    En wat heb je met C gemaakt voor vaderdag?

@thephantom : Bleh wat vervelend dat je suiker zo schommelde. Hoe gaat het nu? Ben benieuwd hoe dat tijdens je zwangerschap verloopt. Ik weet van een blogster, KellyCaresse, dat ze ook diabetes heeft en nu zwanger is van de derde. Misschien een tip om wat herkenning te lezen tegen die tijd :) Mijn moeder heeft er in periodes wel veel last van. Kan weken goed gaan en dan opeens een tijd heel slecht. Echt heel vervelend.

@Lovely29 : Inmiddels iets beter met je verkoudheid?
    Snap je dubbele gevoel hoor. Ik ga mijn wijntjes ook missen haha. Komende maanden nog maar even goed genieten ervan.
    Hopelijk kan je de verjaardag inderdaad buiten vieren. Hoop daar bij N ook steeds op. Veel gezelliger ook buiten vind ik. Wat gaat je dochter voor cadeautjes krijgen?

@Raaf92 : Vervelend dat die vakantie zo gelopen is. Dan blijf je inderdaad liever thuis. Wij gaan altijd wel ver weg op vakantie eigenlijk. Altijd vliegen en wel meerdere keren per jaar. Gaat heel goed gelukkig. Misschien inderdaad nog eens proberen als L iets ouder is.

Hoe gaat het met jou nu @Patchwork ?

En hoe gaat het met jou @Jess89 ?:D Hoe was dé dag?

14. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik ben weer terug! :D
    Afgelopen dagen heb ik netjes alles bijgehouden wat hier geschreven is, dus ik ben helemaal up to date.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, C. heeft het erg goed gedaan. :)
    Nog even aan het nagenieten met zn 3tjes.

15. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Bij de eerste verjaardag hadden wij ook geen thema. Ze is zo gek op Mickey en daarom maar een thema erin gegooid.

16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Helaas niet @Madeliefje06! Zal voorlopig nog wel druk blijven. Maar ach, liever zo dan me vervelen, dan duurt een dag ook zo lang :)

C heeft op de creche een sleutelhanger gemaakt van haar voetafdrukje. Super schattig! Ik heb een grote fotokaart laten maken met allemaal foto's van mijn man met C. De tekst is ook vanuit haar :)

Welkom terug @ciprilla! Fijn dat jullie vakantie zo leuk was! :) Nu ook nog lekker een weekje met z'n drietjes vrij, toch?

17. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sado, schattig zeg die kadootjes!
    Ik heb een boek laten bedrukken met C. en mn vriend zn naam. Alleen het bedrukken is niet netjes gelukt, dus even kijken of ze me nog een nieuwe gaan geven.
    Ben mn eigen vader helemaal vergeten, morgen maar snel een kadobon halen bij de bezinepomp. :p

Ja we hebben nog een weekje met zn 3tjes, we gaan nog een dagje naar de dierentuin en naar oma dus we vermsken ons wel.

18. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Op vakantie veel zwangere dames gezien. Begint dan wel te kriebelen, maar ook de angst of ik het wel ga redden met 2 kleintjes is erg aanwezig. We gaan woensdag samen beginnen met afvallen, beide wat kilo's teveel dus hopelijk gaat dat lukken. Is alleen maar weer positief voor onze vruchtbaarheid, wie weet helpt het. :)

19. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Madeliefje06 de verkoudheid is bijna weg. Voel mezelf niet meer ellendig maar soms wel goed hoesten.
    N. Is ook lekker in de zomer jarig. Voor jullie ook hopen op mooi weer.
    De weersvoorspellingen blijven hier nog wat spannend.

@ciprilla jullie hebben nog leuke plannen staan en er komt mooi weer aan. Volgens mij hebben we allemaal de onzekerheid wel met een 2e. Komt vast allemaal goed.

20. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Jess89 en hoe is het als getrouwde vrouw? Hebben jullie een mooie dag gehad? Het weer zat in ieder geval mee!

@ciprilla heerlijk zo'n extra weekje thuis. Ik krijg ook al helemaal zin om op vakantie te gaan door al die vakamtiegangers. Nog een paar weken en dan start de schoolvakantie. Wat goed dat jullie beide gaan afvallen!

Ik ben in april begonnen met afvallen en vier vandaag een klein feestje, precies 10 kg kwijt! Nu ga ik op naar de volgende 10 kg, maar ben al best een beetje trots!

Wat leuk al die vaderdagcadeautjes! E. Had bij de gastouder een handafdruk in klei gemaakt met glitters erbij en een versje. Ik had zelf een silouette van zwart karton van een foto van mijn man en haar samen gemaakt en ze heeft zelf een tekening voor de achtergrond gemaakt. De eerste tekening :D.

Deel Deze Pagina