Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikook

Ikook Niet meer actief

Als er nog wat obvious symptomen bij komen ga ik misschien eerder testen.. maar voor nu... hou ik het op zaterdag of zondag..
    Ik heb het idee dat iedereen hier vroege testen gebruikt, dus ik weet niet zo goed wat ik nu met een normale test moet verwachten?

2. Ikook

Ikook Niet meer actief

Nou, voor die leeftijd moet het wel lukken toch! Kleur maakt niet zo heel veel uit. Ik ga denk ik ook wel het een en ander zelf naaien/breien, dus dat scheelt!

3. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Ikook ohja dan is het wel een reden om vroeger te testen ja Haha. Dat zou ik dan ook doen. Maar je zit dan al op je nod dus in principe test je niet vroeger. ;)
    Qua kleur heb je wel gelijk ja :) zelf dingen breien en naaien is wel heeel leuk! Ik ben helaas niet zo creatief!
    Welke test heb je trouwens?

4. Ikook

Ikook Niet meer actief

Ik heb nog een etos huismerk test liggen.. Gaat bijna over datum (hij is een beetje symbolisch, twee jaar geleden kochten we een 2-pack van deze testen en hoopten we op negatief, we hebben de ander bewaard om pas weer uit de kast te halen als we op positief hoopten ;)), dus moet m eigenlijk deze maand sowieso gebruiken ;).

Nee, op zaterdag is mijn NOD (gebaseerd op 28d cyclus, mijn eisprong is niet helemaal duidelijk maar ik denk zelf dat hij op cd12 is gesprongen, maar zou ook nog twee dagen later kunnen op basis van lichaamssignalen), dus dat is inderdaad niet vroeger. Als ik eerder ga testen moet ik wel andere testen halen denk ik. Alhoewel ik vorige maand een 24 dagen cyclus had, dus dan zou ik dinsdag al ongesteld worden. Als dat niet gebeurd, dan ga ik sowieso al voorzichtig blijer worden ;).

5. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Ikook die zijn toch best gevoelig? Van die cassettes zijn dat toch? Net zoals die van de kruidvat? Kan best zijn dat ik het mis heb hoor. Haha zal wel heel mooi zijn als hij nu wel positief is! Wordt een hele spannende week voor jou, ben benieuwd of je het vol ga houden tot zaterdag. En nieuwe testen halen moet je zoieso haha :p

6. Ikook

Ikook Niet meer actief

Ja.. zal toch wel willen checken, dus wellicht dat ik deze gewoon bewaar als bevestiging. Etos heeft vroege en gewone testen volgens mij.. dus weet niet of deze gevoelig zijn, weinig ervaring mee. Ik ga denk ik sowieso deze week maar wat vroege testjes en misschien ook een clear blue in huis halen. Toch leuk om uiteindelijk ook in beeld te zien staan ;). Ik hoor iedereen over de kruidvat hier, daar dus de beste ervaringen mee?

7. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Die van de kruidvat zijn inderdaad goed en goedkoop. 2 voor 5 euro. Predictor early schijnt ook heel goed te zijn maar stuk duurder 1 voor 13 euro dacht ik. De clearblue wil ik ook halen mocht het ons gegund zijn, lijkt me heel mooi om dat zo in beeld te zien :)

8. Ikook

Ikook Niet meer actief

Maar als ik kijk van zijn die kv2v5 helemaal geen early testen officieel, of wel? Maar blijkbaar wel heel gevoelig dus, als ik zie wat ik hier voorbij zie komen ;)

9. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Schijnen al te reageren vanaf 10mlu. Je ziet er hier inderdaad heel veel voorbij komen die er al vroeg positief mee testen :). Dus denk dat ze toch wel echt gevoelig zijn :)

10. Ikook

Ikook Niet meer actief

Op deze website kun je de gevoeligheid vinden: http://www.ovulatie-berekenen.com/overzicht-gevoeligheid-van-zwangerschapstesten/ (inschatting) en die van etos lijken dus echt het minst gevoelig haha. Dus ik denk dat ik voor de zekerheid toch eerst met de kv2v5 ga testen, mocht ik eerder gaan testen sowieso ;)

11. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Oeh dat is handig zeg! Oh ja dan is dat inderdaad beter! Spannnneend! M’n duimen draaien voor je!

Ikook vindt dit leuk.
  12. Ikook

Ikook Niet meer actief

Hier ook voor jou hoor! Als ik woensdag nog niet ongesteld ben, dan ga ik dan testen kopen en denk ik donderdagochtend en testje wagen.. maar moet ook even kijken of vriendlief dat ziet zitten haha.

13. L2092

L2092 Actief lid

20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    @Krily @Ikook
    Ik begint te twijfelen omdat het mij ook ergens mooi lijkt om het pas te weten bij de geboorte.
    Aan de andere kant weet ik niet of ik mijn nieuwsgierigheid in bedwang kan houden..

Krily en Ikook vinden dit leuk.
  14. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Hahaha gewoon doen, vind hij vast wel goed :thumup::p

15. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ja dat gevoel ken ik wel :roflmao:

16. Ikook

Ikook Niet meer actief

Denk het ook wel ja. Vanaf vanmorgen merk ik dat ik het weer echt spannend vind. Vorige maand werd ik al op CD24 ongesteld, vandaag 23.. gelukkig nog geen spoor!

Saona en Krily vinden dit leuk.
  17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Spannend meiden! Ik vind het ook weer eens tijd voor mooie positieve testjes:thumup:

Krily vindt dit leuk.
  18. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Hmm.. Wil je temperaturen doet je thermometer het niet.... net nu die dagen dat je temperatuur moet stijgen... :confused:

19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    #5599 Sado, 9 okt 2017
    Laatst bewerkt: 9 okt 2017
    Net gebeld door de assistente van de gynaecoloog. Foutje gemaakt met het inplannen van m'n afspraak van morgen:$
    Er zou drie kwartier ingepland moeten zijn, gezien ik de termijnecho én een "nipttest counseling" heb, is er maar een kwartier ingepland. Of we de hele afspraak kunnen verzetten:rolleyes:

Kon vanmiddag al (maar helaas precies vandaag werkverplichtingen die ik écht niet kan missen) of anders vrijdag pas.

Beetje zielig gedaan dat ik toch wel heel graag m'n echo wil morgen en nu blijft die gelukkig wel staan. Vrijdag terug voor de nipt counseling, helaas niet bij m'n eigen gyn, maar ach. Misschien mag ik, als ik het lief vraag, dan wel nog een keer naar de baby spieken :p

Dee-tje, Saona, Ukkepuk1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.302
    113
    Ahh irritant!!

Deel Deze Pagina