Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Januari dus is wel te overzien :)

2. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    We moeten alleen wel midden november de hypotheek rond hebben. Zal dat lukken in zo’n korte periode?

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.267
    17.302
    113
    Zo snel al? Heeft dat een reden?

Hangt van véél zaken af.... Wij waren uiteindelijk toch wel 2,5 maand bezig.

4. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ja ik vond het ook snel.... Misschien dat ze er snel vanaf willen? Geen idee. Maar mocht het langer duren kunnen we altijd vragen om uitstel.

5. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Krily Wat leuk! :thumup:

@Lovely29 Haha zo herkenbaar! :| Maar dit is wel even een verhelderend verhaal om te lezen. En zo te lezen zitten we in dit geval inderdaad gewoon helemaal goed qua timing! Voor de rest is het gewoon heel veel geluk hebben. Duimen! :o:

6. Ikook

Ikook Niet meer actief

Dat is een mooi moment ja. Wij moeten in juni ons huidige huis uit, maar mocht ik zwanger zijn dan moeten we toch eerder op zoek naar een nieuw huis!

Krily vindt dit leuk.
  7. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Zo dat is indd snel! Bij ons duurde het ook wel wat langer, vond het toen een heel gezeur :p! Maar goed misschien is het bij jullie beter geregeld en lukt het wel:)!

8. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Hoop het! :) en anders tja dan duurt het iets langer, kunnen we ook niets aan doen:roflmao:

9. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Vind ik ook! Wij kregen vrij snel daarna al de sleutel dat werd zelfs bijna een week later :eek:! Dat viel toen wel tegen! Maar daar hebben jullie geen last van :p

10. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Krily gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Ik heb geen verstand van hypotheken, maar het komt vast goed!

@Lovely29 ik had de vorige cyclus ook een heel lange piek (3 dagen) en met een goed resultaat! Ik duim voor jullie dat het ook gelukt is!

@Ukkepuk1 @Sado veel plezier morgen met de echo!!

@Sokkie87 Wauw al 12 weken. Lijkt me zo heerlijk om uit de grootste gevarenzone te zijn!

Ondanks dat we dus al hebben mogen spieken, duurt het me nu wel errug lang! Overigens vandaag helemaal geen bloedverlies en gisteren ook bijna niet, dus hopelijk een goed teken! Mocht de echo goed zijn er er klopt een hartje (die kans is niet heel groot met 6 weken, ik weet het) dan gaan we mijn ouders dit weekend verrassen. De vorige keer hebben ze het boek Opa en oma Pluis gekregen van Nijntje en nu zijn we van plan om Kleine Pluis te geven, waarin Nijntje een zusje krijgt.

Wat betreft het geslacht: We vragen er wel weer naar bij de 20 weken echo. Vorige keer hebben we het toen op een kaartje laten schrijven en het thuis samen open gemaakt. Bij ons in de familie krijgt iedereen eerst een meisje en dan een jongen, dus wij misschien ook wel. Volgens de Chinese kalender wordt het een meisje.

Saona, Raaf92, Ukkepuk1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Nee daarna kunnen we alles lekker relaxed regelen :roflmao:

Raaf92 vindt dit leuk.
  12. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Jiseb oh wat leuk om het zo bekend te maken!

13. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Jiseb Voelt inderdaad fijn die 12 weken grens. Kans dat alles goed gaat wordt steeds groter. :) fijn dat jij geen bloedverlies mee hebt gehad. Hoe voel je je?

@Krily Gefeliciteerd met jullie huis!! Bij ons duurde de hypotheek 4 maanden :eek: terwijl we allebei een vast contract hadden en maar de helft van het hypotheekbedrag namen dat we konden krijgen. Dus appeltje eitje zou je denken. Maar ligt er volgens mij vooral aan hoe druk het is bij je hypotheekverstrekker. Duim voor je dat het snel rond is!

14. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Jiseb Wat leuk om het dan samen thuis te bekijken! Dat vind ik wel een erg leuk idee. Zo gaan wij het misschien ook doen..thanks haha:p

15. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Wij doen het alleen op het loon van mijn vriend, dit omdat hij erg onregelmatig werk en we willen kijken hoe dat gaat als we kinderen mogen krijgen en anders dan werk ik minder. Vind het allemaal wel erg spannend, ben er pas zeker van als we de sleutel in onze handen hebben. Durf het nu ook allemaal nog niet zo goed te zeggen, ben echt een doemdenker :rolleyes:

16. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Dee-tje & @Lovely29 Je kunt er echt vanuit gaan dat als je het 1 of 2 keer doet in je vruchtbare dagen voor je eisprong dat je goed zit! Verder is het puur geluk hebben. Volgens de termijn nu hebben wij alleen maar 5 dagen voor de eisprong seks gehad en toch ben ik zwanger.. zo zie je maar!

Dee-tje en Krily vinden dit leuk.
  17. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Je kunt ook wel op beide namen doen hè en dan allebei 50% aandeel. Hebben wij ook gedaan. Maar helft van wat we konden krijgen dus een van ons had het in principe alleen kunnen kopen maar we hebben het wel samen gekocht zodat we allebei 50% aandeel hebben.

18. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ik heb geen vast contract dus is heel lastig, en nog geen 3 jaar(ben net een jaar klaar met m’n studie). M’n naam komt er wel op te staan ivm eigen inbreng geld. :)

Sokkie87 vindt dit leuk.
  19. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Aahh zo! Handig. Wel slim om goed vast te leggen..voor het geval dat :oops:

20. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017