Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @ dames met een echo: succes (met wachten) en veel plezier!!!!

@Eerstewondertje Fijne vakantie. Geniet ervan!!! Heb even gemist waar jullie heen gaan ? Aankondigingsfoto op het strand zou wel heeeeel leuk zijn!!

@Sado Oooh heerlijk hè! Blij voor je :) zo'n fijn gevoel hè als je dan die enorme groei ziet! Onwerkelijk weer...een mensje in je buik!

@Jiseb Met jouw termijn is het echt nog niet gek op geen klachten te hebben hè! Ik had tot 8 weken ook nergens last van. Geniet er juist maar even van haha. Ellende!

Jiseb en Ukkepuk1 vinden dit leuk.
  2. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Sado Fijn dat de echo weer goed was, hihi wees blij dat je dan weer een echo krijgt! Ik moet gewoon tot 20wk wachten als ik zelf niks inplan :p Kan je dan niet ook het geslacht horen trouwens?
    @Saaaraaa De spanning bij mij valt mee :) Ik mag 15.30, na werk gewoon dus zit niet echt de hele ochtend erop te wachten gelukkig!
    @Ukkepuk1 Succes met wachten nog even & veel plezier vanavond! :)

Andere dames: ik lees alles mee maar vergeet gewoon steeds te reageren. Lees dus alles hoor maar overal op reageren nu nog is wat veel haha! :p

Sado en Ukkepuk1 vinden dit leuk.
  3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.268
    17.303
    113
    @Jess93 Kan, de gyn wil best even kijken, maar is alleen zichtbaar als de baby er goed voorligt (wat mijn dochter dus nooit lag :p). Ze gaat niet uitgebreid "zoeken" naar het geslacht, wat ze bij een pretecho voor de geslachtsbepaling natuurlijk wel doen :)

4. Inezz8

Inezz8 Actief lid

31 jul 2017
    242
    159
    43
    Vrouw
    @Sado Fijn dat alles er goed uit zag op de echo!

@Ukkepuk1 Veel succes vanavond!

Ukkepuk1 en Sado vinden dit leuk.
  5. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
  6. Ikook

Ikook Niet meer actief

@Sado Wat fijn, maar waarom wordt je ingeleid? Heb ik even gemist..

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.268
    17.303
    113
    Thanks meiden! Ben helemaal in de wolken :)

Maar pfoe wat was ik zenuwachtig... halve nacht misselijk van de zenuwen wakker gelegen.... Stom he. Dacht altijd "oh bij een tweede zwangerschap ben ik véél relaxter", maar alles behalve dat eigenlijk.
    Helpt ook niet echt mee dat ik (bizar) veel miskramen/MA's voorbij heb zien komen in het clubje hier met meiden die net zo ver zijn als ik. Brrrrr.

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.268
    17.303
    113
    Ik heb een hoge bloeddruk, waar ik medicatie voor slik (al vanaf m'n 20e). Bij gebruik van die medicatie is het protocol om in te leiden met 38+0. Dit omdat ik een flink verhoogd risico heb op oa zwangerschapsvergiftiging.

Vorige zwangerschap dus ook ingeleid met 38+0 :)

Fijn, want ik heb nu dus al letterlijk m'n datum :p De medicatie die ik slik voor m'n bloeddruk worden nl ook voorgeschreven als weeënremmer, de kans dat ik dus voor die tijd natuurlijk beval is vrijwel nihil.

9. Ikook

Ikook Niet meer actief

Haha, jij kan lekker plannen ;). Wel spannend met een verhoogde bloeddruk inderdaad. Mijn moeder heeft bij alle drie jaar kinderen zwangerschapsvergiftiging gehad, dus ben bang dat ik dat mogelijk ook krijg, maar goed, ben in ieder geval gewaarschuwd om het in de gaten te houden! Maar ik zou graag thuis bevallen, dus ik hoop dat het mogelijk is.. Nu geen hoge bloeddruk in ieder geval.

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.268
    17.303
    113
    Het mooie is dat ik in de zwangerschap een pracht bloeddruk heb :p Vanmorgen 140/70, vorige zwangerschap werd ie zelfs veel te laag vaak.
    Niet-zwanger zit ik op zo'n 160/95-100.

Maar fijn dat ze me extra in de gaten houden :)

Pfoe bij alle 3, wat zwaar! Is zoiets erfelijk? Jij hebt dus ook een verhoogd risico erop?

11. Ikook

Ikook Niet meer actief

Er zit waarschijnlijk wel een erfelijke component aan ja. Ze heeft ook mee gedaan aan een onderzoek hierover in Maastricht recent. Maar het kan ook gewoon niet zo zijn, gelukkig..

12. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Ikook nog geen menstruatie? :D hoe is het met de kwaaltjes, ga je nog steeds zaterdag pas testen of ga je donderdag al testen? :)

13. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

@Jiseb wel fijn dat je nog even een test voor je echo heb:)! Moet wel zeggen dat ik het nu vaker vergeet om in het potje te plasseno_O!

Ik heb net mn leidinggevende het verteld en ze reageerde heel leuk, veel beter dan bij L! Ze gaat proberen dat ik morgen van 7.00-13.00 kan werken ipv 3.30-13.00 zou heel fijn zijn! Heb nog heel veel vakantie uren die ik niet op krijg dus dan compenseer ik het gewoon zo:)!

Inezz8, Sado en Gruffalo vinden dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.268
    17.303
    113
    Raaf92 vindt dit leuk.
  15. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Raaf92 Wat fijn!!

@Sado Apart hè dat je gewoon een datum hebt! Heb ik ook met mn geplande keizersnede. Heel onwerkelijk. Ziekenhuisje in, kindje halen, 4 dagen later ziekenhuisje uit :roflmao:
    :roflmao: even heel simpel gezegd natuurlijk haha:p

Raaf92 vindt dit leuk.
  16. Ikook

Ikook Niet meer actief

Nee, broek nog helemaal schoon hier! Ook geen tekenen van menstruatie. Dus dat is fijn! Gister was ik er even 100%van overtuigd dat ik gewoon ongesteld ging worden, weet niet, vertrouwen was even weg. Maar nu toch weer terug. Heb weinig symptomen. Wel een lichte spanning in mijn rug, gevoelige zware borsten, af en toe steekjes in mijn Lies en dacht vanmorgen ook onder mijn schaambot.. maar al die dingen zijn wisselend en zeker niet continu aanwezig. Vooral als ik in bed lig en er op focus haha. Wat wel heel duidelijk is is de laatste dagen meer afscheiding en heel veel Bultjes op mijn tepels.

Oftewel, als ik mijn best doe genoeg symptomen, maar kan het zo goed niets betekenen

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.268
    17.303
    113
    Haha ja gek he @Sokkie87. Het haalt wel een beetje het 'magische' er vanaf. Maar: voor een controlfreak als ik wel fijn dat ik letterlijk de datum heb en niet vanaf 37w wanhopig hoef af te wachten:roflmao:

Had je bij je vorige zwangerschap ook een keizersnede? Waarom moet je 'm nu? :)

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.268
    17.303
    113
    Spannend @Ikook! In het weekend ga je een testje wagen, toch? :)

19. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Spannend! :) weet je al wanneer je een testje ga wagen?

20. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ik heb totaal geen symptomen, ja soms een steekje hier en daar en beetje steekjes in m’n borsten. Maar dat had ik vorige ronde ook, dus ik denk er eigenlijk helemaal niets van.

Deel Deze Pagina