Ik vind het goed/knap van je dat je het zolang vol houd! Hoe jij denkt dacht ik ook, ach waarom niet nog 1 dagje wachten heb je als goed is meer duidelijkheid
Haha ja dat ja! We weten wel waar we aan toe zijn ik vind het ook wel fijn, zeker nu wel al een kindje hebben! Makkelijk met opvang. Ik stuur je wel even een PB met de reden!
En ja hoor de kwaaltjes en het opletten is hier ook begonnen . Ik wilde het niet maar het gebeurd onbewust. Ben pas 5dpo dus kwaaltjes kunnen het helemaal niet zijn. @Ikook spannend hoor. Ik merkte dat het wachten mij heel goed verging omdat ik geen negatieve test wilde. Ik had meer vrede met gewoon bloed. Andere snapte dat niet maar ik vond het wel fijn. Deze ronde ga ik dan ook heerlijk wachten en pas na NOD testen. Ben overigens wel benieuwd naar jouw testje hoor. @Ukkepuk1 gefeliciteerd @Inezz8 welkom op het wachtbankje
Trouwens, is vergeetachtigheid/onhandigheid zo vroeg ook al een symptoom? Zondag liet ik echt alles uit mijn handen vallen.. en vandaag liep ik wel 3x achter elkaar de deur uit terwijl ik iets vergat ik ken die onhandigheid wel echt van mijn ongesteldheid trouwens, echt iets hormonaals bij mij . Maar ja, ik was zondag niet ongesteld en ook niet kort er na geworden En @Lovely29 Ja, ik vind denk ik bloed ook fijner dan een negatieve test.. ook omdat ik dan het gevoel heb dat ik mezelf minder gek heb lopen maken. Maar ja, omdat mijn cyclus nog niet echt stabiel is, weet ik ook eigenlijk niet wat mijn echte NOD is (ook omdat ik geen ovulatietesten heb gebruikt). En langer dan dit weekend kan ik echt niet wachten denk ik, haha!
Zo’n instelling heb ik nu ook, met langer wachten heb je gewoon meer duidelijkheid. Of een duidelijk positieve test of bloed.
Dames succes op het wachtbankje!!!!!! Niet de fijnste plek om te verblijven Hopelijk vliegt de tijd!!! @Ukkepuk1 Gefeliciteerd met je goede echo!!!
Wauw dames! Ik kan helemaal niet rekenen! Mijn NOD is op 13 oktober (uitgaande van een 28-daagse cyclus), dat klopt ook perfect met vorige maand qua eisprong. Want zowel deze als vorige maand alle eisprong tekenen op cd13 (ik weet niet 100% zeker of hij dan ook springt, maar denk het wel). Ik ben dus inmiddels al bijna cd25 voorbij, jippie! Morgen cd26 (super, als het vorige maand al bij cd24 menstruatie was!). EN nu dus ~12dpo Nu mijn NOD dus op vrijdag valt.. is vrijdag testen helemaal gerechtvaardigd.. maar misschien wacht ik toch gewoon op zaterdag. Dan hoef ik tenminste niet met al die spanning/teleurstelling/blijdschap/gekte de hele dag op mijn werk te zitten!
Wij gaan voor een kindje! ❤️ Vanaf zomer 2017 ❤️ Mei (1) L2092 - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde Juni (2) Patchwork - 32 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 5e (11e) ronde Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde (ronde 2 mk) Juli (1) Krily - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde Augustus (4) Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 3e ronde Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje - 2e ronde Ikook - 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde September (1) Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde Oktober (1) Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje - 1e ronde ********************************** NODlijst: Oktober: 13: Ikook 16: Krily 17: Eerstewondertje 19: L2092 20: Dee-tje 20:Lovely29 21: Madeliefje06 November: 4 (voorlopig): Patchwork 5: Saaaraaa ********************************** Bevallingslijst: April 2018: 22: Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje 27: Saona - 38 jaar - 3e kindje Mei 2018: 5: Sado - 25 jaar - 2e kindje 7: Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9: maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 13: Gruffalo - 34 jaar - 3de kindje 17: Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje 21: Raaf92 - 25 jaar - 2e kindje Juni 2018: 8: Jiseb - 32 jaar - 2e kindje **************************************** Afspraken: Oktober: 12: Jess93 - Termijnecho 12: Jiseb - Eerste echo 13: Sado - Niptcounseling 25: Raaf92 - Termijnecho 27: Ukkepuk1 - Termijnecho November: 2: Raaf92 - Verloskundige 6: Saona - echo geslachtsbepaling 14: Sado - Controle gyn + echo
Voelt opeens ook veel logischer dat ik op cd11 zo'n enorme zin in seks had en echt het gevoel had dat die vrijpartij raak was! Laten we het hopen! #sorryvoordezeegoposts #waareenvrouwblijvanwordt
Oké nog 1 egopost dan (spoiler: geen test). Zegt vriendlief gisteravond: je tepels zijn veel langer. Als zelfs hij het voelt/ziet, dat is geen verbeelding meer! Maar goed, ik moet echt proberen niet te overtuigt te raken haha
Ik moet zeggen dat ik dat niet als vroeg kwaaltje ken Sterker nog: beide rondes dat het raak was echt nul komma niks anders gemerkt. Maar misschien is het bij jou een goed teken!
Haha, ik weet het ook niet, maar mij tepels lijken wel te veranderen. Maar misschien is dat ook nog door het stoppen met de pil. Geen idee of dat kan. Anyway: geen bloed vanmorgen