Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikook

Ikook Niet meer actief

En daar mag je trots op zijn!

Saona vindt dit leuk.
  2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.271
    17.305
    113
    Ik ga direct naar de supermarkt vanavond uit m'n werk:roflmao:

Ik zie mezelf al helemaal zitten op de bank vanavond: C in bed, met man op de bank, filmpje aan, kopje thee erbij, huge-ass bord met kaasblokjes:D

Wss is de realiteit dat ik om 19.00 C op bed leg, mezelf naar de douche sleep, 19.30 uit de douche kom, 20.00 zelf slaap en de kaasblokjes morgen als ontbijt eet (want he: cravings mogen de gehele dag), maar ach:rolleyes::roflmao:

Saona, Sokkie87 en Ikook vinden dit leuk.
  3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

@Saaaraaa
    Ik herken het gedeeltelijk! Zeker als er dan weer wat gebeurt denk ik hoe zou het er over een paar jaar aan gaan als mijn kinderen ouder zijn. Maar gelukkig heb ik dat niet vaak!

@Ikook heftig zeg! Fijn dat jullie er nu samen achter staan!
    Haha ik eet elke dag wel 3/4 van die luchtige crackers MET KAAS :p! Dat is ook het enige waar ik vaak trek in heb!

@Jess93 ben benieuwd:)!

@Sado Haha gister ben ik om 20.00 op de bank in slaap gevallen :eek: :p! Arme man elke avond slaap ik rond 9.00 :|

Jess93 en Sado vinden dit leuk.
  4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Daar mag je indd trots op zijn!

Saona vindt dit leuk.
  5. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Vreselijk voor je kinderen..en voor jou!
    Ik geloof uiteindelijk dat elke man daar wel toe in staat is. Hoeveel mannen ook van hun kinderen houden..een moedergevoel is anders! En natuurlijk weet je het niet en ga je er ook niet vanuit. Het kan in elk gezin gebeuren!

Saona vindt dit leuk.
  6. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Knap hoor @Saona ..dan heb je je eigen verdriet en ook nog eens de zorg voor 2 kleintjes. En schulden..wat een ellende. Heb je goed gedaan ♡

Hou op over kaas :roflmao::roflmao: ik wil nu ook oude kaasblokjes met die heerlijke scherpe mosterd!

Saona en Sado vinden dit leuk.
  7. Ikook

Ikook Niet meer actief

Ja, ook wel echt MET mosterd! Ik heb van de week ook de halve pot mosterd met een lepeltje leeg staan eten toen we geen kaas in huis hadden haha

Raaf92 en Sokkie87 vinden dit leuk.
  8. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Hahaha okeeeeeee dit klinkt wel zwanger haha:D

9. Ikook

Ikook Niet meer actief

Haha ja echt he. Maar ben toch bang dat het ongesteldheidscravings waren haha, of dat ik altijd van mosterd hou. Ik heb net wat bruinverlies gespot en nu ook wat krampen :(. Ik weet dat het nog steeds kan, maar ik ga toch maar even niet testen vanavond. Mocht het niet doorzetten, dan evt toch testen zaterdag. Maar nu maar even wachten tot het doorzet.

Ergens best wel prima, zou mooi zijn vandaag/morgen, dan heb ik weer een mooie LF en cyclus! En dan gaan we gewoon lekker naar ronde 3. Ik was mezelf wellicht wel weer een beetje gek aan het maken haha, maar ik genoot er ook eigenlijk wel enorm van.

10. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Met bruinverlies is het nog niet meteen over, zou gewoon vanavond testen haha :) m’n duimen draaien nog steeds voor je!

11. Ikook

Ikook Niet meer actief

Haha, misschien dan wel stiekem zonder mijn vriend ;). het is ook nog geen druppels, alleen wat bruin slijm.. Maar ik denk toch dat ik even afwacht of het doorzet. Heb nu ook typische hormonale lage rugpijn, maar dat ken ik ook wel van ongesteldheid...

12. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ik duim voor je dat je ongesteldheid weg blijft!

13. Ikook

Ikook Niet meer actief

Dankje, dat doe ik ook voor jou natuurlijk ;)

14. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Wauw in 1u alweer zoveel geklets haha! Lees zo bij, nu even ego post. Alles was weer goed! Nu officieel 10+6 & uitgerekende datum 4 mei. Heb er dus weer een dagje bij gesmokkeld :D Voor de liefhebber een fotootje bijgevoegd!

Bijgevoegde bestanden:

Ukkepuk1, Jiseb, Krily en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. Ikook

Ikook Niet meer actief

Ok, ik ga straks thuis gewoon die test doen die ik nog heb liggen! Die test is volgende maand toch over de datum volgens mij, dus dan moet ik toch nieuwe kopen. Toen ik zojuist naar de wc ging was er echt niets van bruin bloed te bekennen, onderbroek schoon, slijm schoon en ook helemaal geen teken. Ik vraag me nu echt af of ik dat bruine slijm niet verbeeld heb haha. Maar of het nu wel of niet zo is, ik wil zekerheid!

Jess93 vindt dit leuk.
  16. Ikook

Ikook Niet meer actief

MOOI! (geen probleem hoor, ik heb het idee dat ik dit (tijdelijk) tot mijn ego topic heb gemaakt haha)

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113

Oh ik ga ook al om 21:00 op bed hoor, soms zelfs eerder... gewoon omdat ik zo moe ben dat ik mezelf niet meer rechtop kan houden beneden :roflmao:. Maar ik neem een kaasplankje mee naar boven, soms ook wat nootjes en augurken :D

Sokkie87 en Sado vinden dit leuk.
  18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.271
    17.305
    113
    Hoe kan het dan dat mijn datum 5 mei is en ik ook 10+6 ben?!:roflmao:

Stommmmm. Het verschilt ook echt per welke site je kijkt. Sterker nog: de gyn heeft 2 systemen en de ene zei 4 en de ander zei 5. :roflmao:

Nouja het wordt toch eind april :D

19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.271
    17.305
    113
    Spannend!!! hopelijk zet t niet door

20. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Haha dat is apart ja! Heb nog niet op sites gekeken, dit is wat vk zei :p Ach kans is toch maar klein dat hij/zij zich op uitgerekende datum komt! Bij jou helemaal ja haha!

Sado vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina