Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Sorry dat ik jullie allemaal zo lang heb laten wachten. We gaan morgen weg en ik moest nog zoveel inpakken....

Maar we hadden een super mooie echo. Eerst zagen we alleen een lege vruchtzak, dus schrok ik even, maar daarna zoomde ze in en zagen we een dooierzakje, vruchtje en...... een kloppend hartje!! Het was super mooi.

Dee-tje, Saona, Krily en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.267
    17.303
    113
    Jaaaaa wat goed! :) Wat bijzonder om zo vroeg al een kloppend hartje te zien, wauw!

Veel plezier alvast trouwens!

Jiseb vindt dit leuk.
  3. Ikook

Ikook Niet meer actief

Super fijn @Jiseb. Nu met een veel geruster hart weer genieten!

Jiseb vindt dit leuk.
  4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.915
    5.177
    113
    Fijn! :) En veel plezier!

Jiseb vindt dit leuk.
  5. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Jess93 Wat super fijn dat jij ook een mooie echo hebt gehad! Wat een kindje is het al zeg!

Jess93 vindt dit leuk.
  6. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Aahh wat goed @Jiseb al een kloppend hartje zelfs!! Sterke baby:D Ben je opgelucht? Waar gaan jullie naartoe?

@Sado oohh zo'n nagelbijter!! Kom je bijna niet vanaf dan hè. Maar s alleen gellak niet genoeg? Knappe meid als je de gellak van je nagels geknauwd krijgt haha. Ik heb ook altijd gellak, vind het ideaal en ook niet zo duur!:thumup:

Jiseb vindt dit leuk.
  7. Inezz8

Inezz8 Actief lid

31 jul 2017
    242
    159
    43
    Vrouw
    @Jiseb en @Jess93 Wat fijn dat jullie echo's goed waren! Dat moet een goed gevoel geven!

@Ikook Wat jammer van je negatieve test! Dacht echt dat je positief ging testen! Succes de volgende ronde!

Jess93 en Ikook vinden dit leuk.
  8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Oh gelukkig zeg dat is goed nieuws voordat jullie weg gaan!!!

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja lekker! Ik ga eens even een paar blokjes kaas snijden met een klodder mosterd en dan ga ik naar boven expeditie robinson verder kijken :D

10. Ikook

Ikook Niet meer actief

@Jiseb Gaan jullie het nu ook vertellen aan je ouders??

Dames.. is het erg dat ik een ienieminie beetje hoop hou omdat ik met een super ongevoelige etos test heb getest en mijn ei wel eens later kan zijn geweest? (en mijn NOD sowieso pas morgen is).. Ik ga morgen in ieder geval gewoon voor mijn eigen gemoedsrust nog een kv2v5 test halen. Dan weet ik het echt zeker. Tenzij ik morgen zwaar ongesteld wordt natuurlijk!

11. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Fijn van jullie mooie echo's @Jess93 en @Jiseb ! :) En mooi al zo vroeg een kloppend hartje. Dat moet goed voelen zo voordat jullie vertrekken.

Jess93 vindt dit leuk.
  12. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Jess93 wauw wat een mooie echo!

@Jiseb fijn alles goed is meid! Gelukkig een mooi kloppend hartje.

@Ikook he bah balen, maar misschien ben je wel te vroeg!

Jess93 en Ikook vinden dit leuk.
  13. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Ikook Jammer hoor! Zag het positief voor je in gezien je symptomen en nog geen bloed. Hopelijk volgende ronde meer succes.

Ikook vindt dit leuk.
  14. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Ikook Zolang je niet ongesteld bent is er hoop !!

Ikook vindt dit leuk.
  15. Ikook

Ikook Niet meer actief

O ja, geen (echt, veel en zo) bloed is moed! ;)

16. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Sado Aaah ja, ik deed dat vroeger ook altijd. Ik heb het wel afgeleerd, weet alleen niet meer hoe haha!
    @Sokkie87 Laat jij het zetten of doe je het zelf? Ik heb zelf zo'n gellac kit van Pink Gellac, ideaal kan ik je vertellen :D Inmiddels heb ik al een hele collectie aan kleuren ervan ghehe

@Jiseb Wat fijn!! Mooi nu al een kloppend ♡-je!

De kleine uk was hier al wel behoorlijk eigenwijs en druk trouwens met echo :roflmao: Was echt koppeltje aan het duikelen en verstopte zich elke keer in een hoekje. Hierdoor was elke keer of het hoofdje of het kontje zichtbaar maar dus niet allebei tegelijk, het meten was eerst dus niet te doen! Dus heb eerst kwartier voor die echo gelegen, toen verdere uitleg en bloeddruk check etc gehad en toen weer 10min aan de echo om een goede meting te kunnen doen. De 2e keer lag de uk er stukken beter voor iig en lag hij/zij mooi stil. Mama vond het niet erg, zoveel in de buik spieken :p

Sokkie87 en Krily vinden dit leuk.
  17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Omdat jullie inmiddels het maximale aantal berichten in een onderwerp hebben bereikt, doen we dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan?

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina