@Patchwork jeetje wat spannend en wat knap dat je toch nog kan wachten met al die kwaaltjes. Had mij waarschijnlijk niet gelukt @Sado hier is het niet echt benauwd geweest maar met een badje, schaduw en een beetje wind is het al snel lekker. Ik baal nu toch alweer van dit weer @Madeliefje06 heerlijk zulke makkelijke kinderen. Mijn dochter slaapt ook goed. Ze is zo blij als ze naar bed mag. Als ik vraag ben je moe en wil je naar bed dan krijg ik een volmondige ja. Tegenwoordig slaapt ze tot 6.30 a 7.00 en soms een uitschieter naar 8 uur. Ook geen nachtelijke ritjes wat heerlijk is. Hier begon de verjaardag stress toe te schieten. Heb een grote feesttent meegenomen bij mijn ouders en die blijkt niet compleet te zijn. We missen 1 paal. Gaan nu proberen om hem met 1 paal minder op te zetten. Fingers crossed.
@Lovely29, ja samen op dieet is zeker fijn, gaat nu veel beter. Met avondeten doe ik het niet helemaal volgens het boekje, wij houden namelijk niet van gekookte aardappelen. We eten dit alleen in een stampot. Dus ik doe gewoon aardappelblokjes in de wok of actifry, denk wel dat het ook mag. Succes met het neerzetten van de tent, hopelijk lukt het. @Sado, de eerste 3 dagen Sonja zitten erop. Ging goed, allebei aan het dagmenu gehouden. Mn vriend klaagt wel veel, gisteravond had hij het de hele avond over pizza's.. Ik heb het nog niet echt moeilijk gehad. Geniet van je weekend! Hoe is het met de kleine? Ging het vannacht weer beter? @Madeliefje06 , Pittig hoor alleen met 3 kids, maar zo te lezen gaat het allemaal goed. Geniet van je weekend samen. @Patchwork, Ik ben benieuwd! @Eerstewondertje, blugh hier bleef het ook zo warm. Wij gaan nog even genieten van het weekend met zn 3tjes. Maandag is de vakantie officieel voorbij. We kregen gisteren bericht van een makelaar dat er een huis in de verkoop komt, of wij interesse hebben. Helaas nog geen foto's maar volgens de omschrijving is het misschien wel iets wat ons aanspreekt. Zodra de foto's gemaakt zijn krijgen wij ze ook. Dus voordat het huis op internet komt, yes Nou hopen het het echt een leuk huis is, mag wel na al die tijd. Gisteren hebben we de wieg uit onze slaapkamer gehaald, daar past ze niet meer in. Ook de box en ledikant zijn verlaagd, tsjonge wat wordt ze groot.
@Patchwork Spannend hoor! ou wel super zijn als het meteen gelukt zou zij ! Ik duim voor je! Wat heerlijk dat het weer een beetje afgekoeld is! Het heeft hier door de dag heen veel gemiezerd, maar helemaal niet erg. Ik heb lekker geshopt, er was Pincsale bij ons in de buurt en ook 4funkyflavours had extra sale bij de outlet. Ik kon het dus niet laten....
Goed bezig @ciprilla! Klagen over pizza's, hahah. Tja, als je het niet mag, is het het lekkerste he Maar hij heeft niet toegegeven aan de pizzadrang? Ohhh, wat fijn van de woning! Zijn jullie eindelijk eens de eerste ergens! Wanneer komen de foto's? C. hoest nog steeds best wat, maar gaat met de dag beter. Gelukkig maar Leuk @Jiseb, goed gescoord dus? Hoe was het feestje @Lovely29? Nog gelukt met de tent? Hoop dat jullie een hele leuke dag gehad hebben! En gefeliciteerd met je meisje, natuurlijk Nou heb de cassette ovulatietesten maar weer voor volgende maand besteld, vind die dipsticks echt vervelend. Heb het idee m'n piek (gisteren/eergisteren) gemist te hebben. Niet zo handig gezien we gister een klein ongelukje hadden Voel me echt 16 als ik dit zo typ, hahaha. Een kindje is ook nu echt super welkom, maar als ik mag kiezen toch liever over een paar maandjes pas. Even afwachten dus. Zal vast niet zo'n vaart lopen.
Sorry dames ik zit niet zoveel op het forum, wij zijn heerlijk van onze vakantie aan het genieten! Lekker de tuin aan t opknappen en het balkon even gezellig gemaakt! En we hebben een groot badje gekocht, L die vind het geweldig zwemmen, en met die warme dagen vinden we het zelf ook lekker om een duik te nemen ! Ik heb wel alle berichtjes gelezen
Hmm drukte al op verzenden ! Ik heb alle berichtje gelezen en dat hou ik ook zeker bij! Van welk merk slikken jullie foliumzuur?
@Patchwork : Spannend hoor! Wie weet is het wel gewoon in 1x raak. Vandaag een test doen toch? En over dat afbouwen mag je zeker trots zijn! @Lovely29 : (nog) gefeliciteerd met je dochter! Hoe was de verjaardag? Lukte het met de tent? Was wel nodig met dit weer helaas.. Je dochter flink verwend zeker? En wat fijn dat ze zo'n goede slaper is. Zelfs blij als ze naar bed mag haha. Hopelijk houdt ze dat erin. @ciprilla : Fijn dat het diëten goed gaat! En wat fijn dat je bericht van de makelaar kreeg. Inmiddels al foto's gezien? Ben benieuwd. En een stap ja, de wieg weg. Sliep/slaapt C altijd bij jullie op de kamer in de nacht? @Jiseb : Heerlijk dat je zo lekker geshopt hebt! Ik koop ook weer veel te veel door de sale haha. Veel gekocht? @Sado : Is C inmiddels weer beter? En zelf ook een beetje bijgekomen van je drukke week? Zo aan het testen en toch waarschijnlijk je piek gemist.. Moet wel een beetje lachen om jullie ongelukje omdat ik dat gevoel van dan weer tiener voelen zo herken haha. Kans is inderdaad klein. Mocht het wel zo zijn; wel van die rottesten af @Raaf92 : Lekker genieten van jullie vakantie! Ik slikte foliumzuur van Kruidvat. Ik ga het binnenkort ook maar inslaan.
Hi meiden daar ben ik ook weer. Beetje druk geweest de afgelopen tijd. Ben ook niet helemaal bij met lezen. Ik hoop dat jullie allemaal een beetje van het mooie weer hebben kunnen genieten. Ik baal dat het weer voorbij is.. Oh ik kan niet meer wachten tot het augustus is. Zit de laatste dagen ook te twijfelen om m'n donor te vragen om in juli al te gaan starten. Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook zo augustus. Lastig lastig haha @Raaf92 ik heb foliumzuur van het kruidvat. @Lovely29 gefeliciteerd nog met jullie dochter! Hebben jullie een leuke dag gehad?
Snap het ook niet zo goed @Madeliefje06... Want test wel 2x per dag sinds vrijdag, zou 'm dus niet kunnen missen zou je denken. Maar heb wat rondgegoogled en gelezen op dit forum en blijkbaar is het dus inderdaad zo dat het ene merk test beter op je reageert dan het andere. Dat zou dus verklaren waarom ik steeds wél donkere cassettes, maar hele lichte dipsticks had. Ik lees dus ook dat het merk dat ik nu gebruik bij meer vrouwen gewoon niet knetterpositief wordt (waarom dan verkopen???). Ik had dus 3 dagen geleden een hele donkere test (volgens gebruiksaanwijzing dus niet positief) en sindsdien ook weinig tot geen ovulatiesymptomen meer. Testen zijn sindsdien ook zowat blanco. Ben bang dat ik er deze ronde gewoon niet achter ga komen wanneer m'n eisprong is (geweest) Deze testen zijn 't gewoon niet voor mij. Vorige maand ook wat onduidelijkheid gehad rondom de cassettes maar daarvan weet ik nu uit eigen hand dat het écht een knaller moet zijn. Dus die weer opnieuw besteld en volgende maand maar weer proberen Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: wat ben ik blij als ik straks van die krengen af ben, pffff, niet goed voor een controlfreak als ik
@Lovely29 hoe was de verjaardag? Toch voor de eekhoorn gegaan? Wat kammer van het weer. Maar gelukkig niet meer zo heet. @Raaf92 Ik heb die van davitamon meen ik. Had ik bij 1 zwangerschap ook. @Jiseb leuk dat shoppen. Kan hier ook niet stoppen. Afgelopen donderdag nog naar de stad geweest. @Sado poeh lijkt me niks als controlfreak. Ben ik ook zou helemaal gek worden volgens mij haha. Wij gaan ze dus ook niet gebruiken, we gaan op de goede gok
Met de beste wil van de wereld geen streepje te zien op de test. Conform verwachting, dus. Nu kan het natuurlijk alsnog zo zijn dat ik gewoon echt te vroeg getest heb (kan ook zijn dat ik pas 7DPO ben in plaats van 10/11/12DPO al ga ik uit van minimaal 8DPO) maar toch voel ik wel een steek van teleurstelling. Hè bah, dat wordt nog wat als ik maandenlang op testjes moet gaan turen...
@Patchwork Balen! Het was zo tof geweest als het al raak was, maar ook wel snel in de 1e ronde. Ik kijk ook wel op tegen het turen, maar verwacht dat het ook wel weer even zal duren. @Raaf92 ik heb ook foliumzuur van Kruidvat, maar ga pas slikken als we echt gaan beginnen. @Lovely29 Nog gefeliciteerd! Hopelijk is het gelukt met de tent zonder die ene stok (wel een kunst als dat gelukt is XD). @Madeliefje06 ik heb natuurlijk weer veel te veel uitgegeven... Maar het is ook zo leuk allemaal. Ik hoop nu al vanaf maar 80, omdat ze van de andere maten al genoeg heeft. Ze zit nu in 62/68. @Sado ik hoop dat het dan goed gegaan is, met het ongelukje, hahaha, anders heb je misschien toch al eerder een 2e streepje. Wat heerlijk trouwens dat het weer wat frisser is. E. Is ook meteen weer een stuk gemakkelijker, maar het was ook wel erg warm op haar kamertje. We moeten even dikkere gordijnen halen of een rolgordijn ofzo.
@Patchwork zoals Sado zegt geen bloed geeft moed. Hopelijk ben je vroeg in je cyclus. @Raaf92 ik gebruik foliumzuur van kruidvat. Schiet me gelijk te binnen dat ik vandaag nog moet slikken. @Eva4 spannend hoor ik snap dat je eerder wilt beginnen. Voor je het weet is het augustus. @Jiseb heerlijk shoppen. Ik ga binnenkort alvast zomerkleding inslaan voor volgend jaar. Ik denk dat ze dan in maat 98 zit. Ik heb een appje en die klopt aardig. Welk merk vind jij leuk? Wij hebben echt een super verjaardag gehad. De tent hebben we opgezet zonder 1 buis ging perfect. Niemand had afgezegd en het was echt super druk. Ik werd echt helemaal geleefd. Foto's zijn er bijna niet gemaakt. Volgend jaar ga ik het anders aanpakken dan wijs ik iemand aan. Ze is onwijs verwend. De eenhoorn heeft ze van ons gehad. Ze heeft een poppenwagen en een loopfiets gekregen. Duplo, playdoh, boekjes, thee servies, paraplu, flesje voor baby born, stoepkrijt. Heb het meeste opgeruimd en krijgt ze als we verhuisd zijn. Vanmorgen vroeg mijn vriend wanneer de eerste ronde begint. Ik vertel doodleuk dat ik dinsdag ongesteld moet worden. Ik zit net op de wc en ja hoor ongesteld. Deze keer toch een kortere ronde. Onze ronde is dus begonnen, zo spannend.
❤️Wij gaan voor een kindje!❤️ Vanaf zomer 2017 Juni (2) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ronde Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 1e ronde Juli (2) Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje Augustus (7) Sado - 24 jaar - 2e kindje Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje thephantom - 23 jaar - 1e kindje Jiseb - 32 jaar - 2e kindje Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje Eva4 - 30 jaar - 1e kindje Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje September (2) ciprilla - 24 jaar - 2e kindje Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje Oktober (0) Even pauze (1) Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje ********************************** NODlijst: 26 juni/2 juli: Patchwork 15 juli: Sado 21 juli: Lovely29 ********************************** Bevallingslijst: