Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Nog even spannend, dus! Je bent niet onlangs met hormonale anticonceptie gestopt, dacht ik? Dus je cyclus kan niet in de war zijn/wat langer duren dan gewoonlijk?

2. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Nope. Sinds januari zijn wij puur natuur; gebruikten de eerste helft van de cyclus condooms en ovulatietesten zodat we na eisprong "ons gang konden gaan". ;)

3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Kan natuurlijk wel:)! Morgen misschien een knaller :)! Deze is van mij van vanavond:)!

Bijgevoegde bestanden:

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Balen! Wachten duurt dan lang..

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Wauw, daar kan je niet omheen!! :D
    Welk merk heb jij?

6. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Nee he! Deze zijn van sesitest! Op zich wel fijn verder, vorig jaar ook mee getest!

7. Patchwork

Ja, echt wel... :|

@Sado ik heb de dipsticktesten van 2be-Sure. Meningen zijn hier niet onverdeeld positief, maar ik ben er persoonlijk erg over te spreken.

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Wat gek, dan! Wanneer had je een positieve ovulatietest?
    Wanneer ga je weer een zwangerschapstestje wagen? :)

9. Patchwork

Ik ben deze ronde juist gestopt met de ovulatietesten omdat we "het nog even op z'n beloop laten" haha. Daarom is het niet helemaal duidelijk wanneer ik m'n ovulatie gehad heb. Ik ga uit van zaterdag de 17e; dan ben ik nu 10dpo. Testje vanochtend was in lijn der verwachting wederom volkomen blanco...

10. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Voor de dames die ernaar vroegen, het huis was helaas niks voor ons. We waren dit keer in ieder geval wel de eerste. :D Deze makelaar had ook ons droomhuis wat uit de verkoop werd gehaald in de verkoop. Volgens haar twijfelen de mensen nog, er is nog geen huis op hun pad gekomen. Ze ging nog even een goed woordje doen voor ons, misschien verkopen ze het dan alsnog. We zouden dan wel misschien tijdelijk ergens anders moeten wonen, maar dat vinden we in dat geval niet erg. En ons huis is officieel verkocht. :D

@Sado, slapen blijft hier lastig. De ene dag gaat het beter als de andere dag. Ik probeer haar te volgen en niet teveel te pushen want dat werkt niet bij haar.
    Wat fijn dat je man zo graag wilt, hier ook zo'n man haha.. Ik houd het ook nog een beetje tegen.

@Raaf92 , wat fijn dat je ovulatietest positief is.

@Madeliefje06 , liggen ze bij jou vaak in de box? Hier max 10 minuten en dan gaat ze zeuren.
    De nachten slaapt ze niet goed door, vannacht was het weer heel erg, dan wil ze steeds de borst. Als ik de borst niet geef, gaat ze heel hard huilen.. Dusja lekker slapen doe ik dan ook niet. Op die manier krijg ik dr onmogelijk in dr eigen bed, dan moet ik er om de 5 minuten uit. Ik hoop dat er betere tijden aan gaan komen. ;)

Ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik in Maart tante word, zo leuk!! Het is nog heel pril dus ik vind het wel heel bijzonder dat ik het al mag weten. Ik wist dat ze bezig waren, het is bij hun gelukkig erg snel gelukt. Ben echt blij, de baby zal dan 1 jaar en 3 maanden schelen met C, echt leuk. Begint nu wel flink te kriebelen hier, misschien komt er nog wel een baby bij in 2018, maar dan die van ons. :)

11. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @ciprilla jammer dat het huis niks was nu maar heel hard duimen voor jullie droomhuis. Hopelijk beseffen die mensen toch dat het nu een mooie tijd is om te verkopen :).
    Er zal uiteindelijk een betere tijd komen met slapen. Ze is nog zo klein.

Gefeliciteerd dat je tante gaat worden zo leuk. Mijn zwager heeft mijn zus ten huwelijk gevraagd en ze willen eigenlijk al snel trouwen omdat ze ook willen beginnen aan een 3e. Bij ons dan misschien ook 2 kids in 2018

@Raaf92 wat een knaller. Jullie hebben het vast gezellig gemaakt. Ik twijfel nu eigenlijk ook een beetje om te gaan testen deze maand aangezien ik de komende dagen regelmatige diensten heb. Ik had alleen besloten om de eerste rondes het niet te doen.

@Patchwork heb je nog getest?

@Jiseb leuke merkjes inderdaad. Wij hebben voornamelijk z8 en quapi.

Reageer straks nog even nu boodschappen doen met de dame. Ze mocht 1 aflevering Mickey kijken

12. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Hoi allemaal! :) Ik zou graag meeschrijven! Tijdje inactief geweest op het forum maar lijkt me wel weer leuk om weer eens ergens mee te schrijven :D

Onze zoon Liam is inmiddels 2 jaar & 1 maand oud en willen in september/oktober gaan stoppen met de pil om voor een 2e kindje te gaan. Eerder stoppen met de pil kan (helaas) niet, wij gaan over 2 weken eerst klussen in ons nieuwe huis en daarna verhuizen. Ook studeer ik nog & ben als het goed is in oktober afgestudeerd! Het liefst zou ik nu al stoppen met de pil (eigenlijk vorig jaar al :roflmao:) maar dat is gewoon niet zo verstandig gezien het verhuizen en de studie hihi :p

Ik heb nog niets teruglezen, dus daar ga ik eerst maar eens mee beginnen na mijn lunch!

13. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Lovely29 , Leuk zeg dat er bij jullie misschien ook 2 baby's komen in 2018. De eerste keer dat ik tante word, dus ik ben helemaal happy.

Welkom @Jess93, wat leuk dat jullie voor een tweede gaan. Moeten jullie veel klussen?

14. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Zoo ik heb even de laatste 5 pagina's terug gelezen, ga ze niet alle 34 lezen hoor haha! Jullie zijn allemaal al 'goed' bezig zeg met de cyclussen en ei sprongen zoeken. Ik ben daar echt totaal niet mee bezig nog en ook nooit mee bezig geweest met onze 1e want die kwam dwars door de pil heen :eek: Ik moet me dus nog eens goed inlezen in hoe dat allemaal werkt :roflmao: Ik gok dat wij het ook eerst op zn beloop laten zonder ovulatietesten enzo.

@Eva spannend zeg! Hopelijk kan & wil je donor ook in juli!
    @lovely29 ; de eerste ronde!! Spannend :D Zou leuk zijn ook 2 baby's in 2018!
    @ciprilla ; Gefeliciteerd dat je tante wordt, super leuk! Hopelijk idd 2 kindjes in 2018 ;) Wij moeten zeker nog veel klussen:
    - nieuwe keuken erin en wordt verplaatst naar voorkant van het huis (nu aan achterkant)
    - alles met gestuukt worden
    - overal nieuwe vloeren
    - badkamer uitbouwen & dus helemaal nieuw
    - wat muurtjes eruit & erin
    Wij houden ons wel bezig dus zometeen :p Jullie dus druk aan t kijken naar huizen? Erg lastig in de huidige markt, het gaat zoooo snel! Wij hebben ook echt 3x net een huis gemist voordat we deze hadden, makkelijk is het niet voor het kopen maar de verkoop ging wel ook lekker snel bij ons!
    @Patchwork; toevallig net een topic gelezen met heel veel dames die mega ontevreden zijn over die testen idd..
    @Raaf ; goede knaller zeg! :thumup::D

15. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Jess93, Zo dat is aardig wat werk. Gaan jullie alles zelf doen? Of huren jullie iemand ervoor in? :) Ja het gaat zeker snel, maar daardoor inderdaad ook onze eigen woning snel verkocht. Nu gewoon afwachten of er wat leuks op ons pad komt.
    Hier ook geen ovulatietesten hoor, heb ik de eerste keer gedaan maar het werd er niet gezelliger van in huis. + dat ik nog geen cyclus heb, dus is niet echt te doen dan. Laten het gewoon op zn beloop en we zien wel wanneer het ons gegund is dan.
    Dwars door de pil heen :p, dat was zeker even schrikken voor jullie.

16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    #676 Sado, 27 jun 2017
    Laatst bewerkt: 27 jun 2017
    Welkom @Jess93!
    Knap dat je nog studeert naast het moederschap! Welke studie volg je? :)

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Wat jammer van het huis @ciprilla! Maar in elk geval nu als eerste, hele overwinning! :D Hopelijk toch gauw iets naar jullie smaak.
    Wat leuk dat je tante wordt: gefeliciteerd!

Hoeveel slaapt C dan ongeveer 's nachts?

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    ❤️Wij gaan voor een kindje!❤️
    Vanaf zomer 2017

Juni (2)
    Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 1e ronde

Juli (3)
    Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje
    Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde

Augustus (6)
    Sado - 24 jaar - 2e kindje
    Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje
    thephantom - 23 jaar - 1e kindje
    Jiseb - 32 jaar - 2e kindje
    Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje
    Eva4 - 30 jaar - 1e kindje

September (2)
    ciprilla - 24 jaar - 2e kindje
    Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje

Oktober (1)
    Jess93 - ? jaar - 2e kindje

Even pauze (1)
    Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje

NODlijst:
    26 juni/2 juli: Patchwork
    15 juli: Sado
    21 juli: Lovely29

Bevallingslijst:

19. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @ciprilla ; Nee we gaan zeker niet alles zelf doen, er komt een aannemer die de grote klussen doet: leidingen verleggen voor keuken, stuuken, badkamer vergroten & plaatsen. We gaan de keuken zelf plaatsen (ikea keuken) en verder vloeren leggen en verven wel allemaal zelf :) Gelukkig hebben ik een handige vader, schoonvader & ooms! Die komen ons dus helpen, wat een luxe he :cool: Nou en of dat schrikken was! We waren er op dat moment ook alles behalve blij mee, maar nu zijn we uiteraard heel blij met ons ventje! Fijn dat ik niet de enige ben zonder de ovulatietesten zometeen haha :p
    @Sado ; Dankje! Ik doe HBO Bedrijfseconomie, momenteel bezig met mijn afstudeerstage (nog 1,5 wk en dan vakantie :D). Maar gezien ik nog 3 andere vakken open heb gaat deze zomer afstuderen net niet lukken, maar ach oktober is ook prima! Ben allang blij dat ik nog maar 3 vakken open heb gezien mijn stop van 8 maanden door zwangerschap enzo. Uiteindelijk maar half jaartje vertraging :thumup:

Voor het lijstje, ik ben 24 jaar!

20. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

@ciprilla
    Jammer dat het huis niks is, wel super leuk voor t eerst tante!:)

@Jess93
    Leuk, welkom :)!

Deel Deze Pagina