❤️Wij gaan voor een kindje!❤️ Vanaf zomer 2017 Juni (2) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 1e ronde Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 1e ronde Juli (3) Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde Augustus (6) Sado - 24 jaar - 2e kindje Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje thephantom - 23 jaar - 1e kindje Jiseb - 32 jaar - 2e kindje Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje Eva4 - 30 jaar - 1e kindje September (2) ciprilla - 24 jaar - 2e kindje Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje Oktober (1) Jess93 - 24 jaar - 2e kindje Even pauze (1) Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje ********************************** NODlijst: 26 juni/2 juli: Patchwork 12 juli: Sado 21 juli: Lovely29 ********************************** Bevallingslijst:
Ahhhh ik snap m! @Lovely29 Hopelijk voel je je snel weer beter! Zie nu in de lijst dat we best wat jonge mama's hebben, leuk
Ja leuk he! "in het echt" kom ik nauwelijks moeders van mijn leeftijd tegen... Sterker nog, vorig jaar veel reacties in de trant van "huh zwanger? zo jong! waarom!" gekregen. Niet erg leuk
@Sado hier in dorp ook meerdere jonge moeders. Ben zelf 27, was 26 toen ik beviel van de eerste. Vriendinnen van waren wel ouder bij 1e of heb en nog geen kids. @Lovely29 hopen dan dat de verkoudheid niet doorzet! @Jess93 welkom! @ciprilla jammer zeg dat huis niets was, maar er komt vast weer iets leuks op jullie pad.
Nope... Geen bloed maar blanco test weer. Zou zowat m'n bericht van gister kunnen copy/pasten haha. Sorry, weinig tijd, probeer later bij te lezen...
@ciprilla : Balen dat het huis niks was. Maar fijn dat jullie huis in ieder geval officieel verkocht is. Tot 1 jaar hebben we de box regelmatig gebruikt. Daarna hebben we ze weggedaan. We hadden er twee staan voor M&V en hoewel ze vaak gebruikt werden, nam het zoveel plek in beslag dus het irriteerde me enorm haha. Hebben jullie een wipstoel? Ligt ze daar wel langer in? Wat vervelend van de nachten zeg. Las net ook je topic. Hopelijk krijg je daar wat tips. Maar zal een (hopelijk hele korte!) fase zijn. Wat leuk dat je tante wordt! Gefeliciteerd! Van jouw broer/zus of van je partner zijn kant? @Jess93 : Welkom! Gezellig Poeh zal wel even schrikken zijn geweest bij L. zo dwars door de pil heen. Snap helemaal dat je twijfelt over stoppen met de pil nu. Ik vind condooms ook echt vreselijk en dat gaat bij ons ook gegarandeerd fout. Inmiddels al een beetje over nagedacht wat je gaat doen? Toch blijven slikken of doorgaan? Ik slik in ieder geval nog een paar maandjes door. @Sado : Zo apart dat verschil tussen dipstick en de casette. In ieder geval nu je piek gevonden en geruststelling over het ongelukje haha. @Lovely29 : Hier ook als ik niks meer verlies, einde menstruatie. Bij mij is dit wel 'pas' op dag 6 meestal. Maar misschien verandert dat als ik stop met de pil. Wat vervelend dat je verkouden wordt. Heb je vandaag wel een rustigere dag gehad?
Ja, was me ook opgevallen. Ik voel me echt heeeel oud! @Sado kwam je eisprong toch weer later dan je had gedacht. Opgelucht dat het ongelukje toch niet over 9 maanden geboren wordt of vind je het stiekem zelf ook wel jammer? @Jess93 Welkom! Gezellig dat je ook mee kletst! @ciprilla Wat ontzettend leuk dat je tante wordt, gefeliciteerd! Wel jammer dat het huis niets was. Ben je een keer als eerste.... Hopelijk vinden jullie snel iets dat wel bij jullie past. Het was wel veel teruglezen, zeg! Ik werk in het onderwijs en an het einde van het schooljaar is het altijd heeeel druk, dus ik volg het niet allemaal, haha.
En @Jiseb : Ik voel me ook heeel oud hier haha. In mijn omgeving ook weinig vrouwen onder de 25 die moeder zijn eigenlijk. En heel herkenbaar dat drukke aan het einde van het schooljaar in het onderwijs. Ben echt al weken aan het aftellen tot de vakantie haha..
@Madeliefje06 Ja, ik ben ook al aan het aftellen, maar eigenlijk ligt er nog zoveel werk dat ik er nog niet aan toe ben, haha! @Eerstewondertje Wij hebben ook een TrippTrapp met newbornset. Ik was er heel erg blij mee, veel gebruikt. Nu hebben we de gewone babyset erop zitten, ook heel fijn!
@Madeliefje06 Ja, gek he! Ik dacht eerst nog dat de dipstick dan wel beschadigd moest zijn oid, maar heb nu zeker 6 keer dit verschil gezien. Echt heel gek.... @Jiseb Haha, beetje mixed feelings. Aan de ene kant denk ik: fieeeuw, opluchting! Zou dan maar een kleine 14 maanden (ik zal straks weer met 37-38w ingeleid worden) tussen C en deze baby zitten. Dus wel even extra mega druk. Daarnaast zit ik de laatste dagen/weken niet helemaal lekker in m'n vel, dus kan me voorstellen dat een zwangerschapshormonenbom dat niet echt beter zal maken.... Aan de andere kant vind ik het een beetje jammer. Ik wil wel echt heel graag weer een zwangerschap meemaken en een nog een kindje in m'n armen sluiten. Maar ach. Binnenkort hopelijk alsnog en dan niet als ongelukje Eisprong inderdaad ietsje later, was ook flink gokken door die gekke dipsticks! Maar: alsnog CD19, wat al weer een stuk beter is dan de CD27 van vorige maand, dus vind het goed zo Hier ook een Tripptrapp maar zonder newbornset. Wel met de verkleinset voor baby's vanaf 6 maanden! Zijn jullie die ook echt met 6 maanden gaan gebruiken? Of iets eerder/later?
Hey! Wat fijn dat ik nog op het lijstje sta! Zo voelt het niet alsof ik mijn droom hoef af te schrijven, maar gewoon even op stand by gezet heb Over een week mag ik eindelijk naar de internist en dan zullen we horen hoe groot de kans is dat ik echt die stollingsziekte heb. Als ik het wel heb dan hangt het heel erg van de risico's voor mij en het kindje af of we nog voor een derde zwangerschap + kindje gaan. Als ik het niet heb, dan gaan we er meteen voor (al heb ik net mijn ei gehad dus dat wordt dan nog even wachten op de volgende maand). Pfoe, dit had ik een paar maanden geleden niet verwacht. Ik dacht dat alleen mijn man het 'obstakel' was voordat we voor een derde konden gaan, gooien een paar bloeduitslagen opeens roet in het eten! Nou ja... Het leven valt niet te plannen, zullen we maar zeggen. Hoop dat alles met jullie goed gaat! Ik zal binnenkort even bijlezen
Bedankt voor het warme welkom van iedereen Ik ken idd ook maar weinig meiden van mijn leeftijd die moeder zijn idd! Ik vind dan ook niemand in deze lijst oud hoor haha! ♡ Stoel: Voor de 2e wil ik ook triptrap met newbornset gaan halen, lijkt me ideaal voor de eerste 2/3 maanden van de hapjes! Hebben nu prental meegroeistoel maar die is eigenlijk te groot voor een baby, dus voor de 2e komt er echt een ander! @Sado Echt waar? Dat is ook niet leuk zulke reacties.. @Madeliefje06 Dat was het zeker! Hebben toen op dat moment ook echt er over na moeten denken en alles een plekje moeten geven. Gelukkig had ik nog 7.5 maand om er aan te wennen, was 7wk toen ik erachter kwam Wel over nagedacht maar er nog niet over uit. Ene kant denk ik: zoveel sex zullen we niet hebben in de klusperiode van nieuwe huis, komen we waarschijnlijk uitgeput thuis 3 weken lang! Mja stel dat he... haha! Niet dat het dan ongewenst zou zijn uiteraard, maar toch @Jiseb Nog even en dan heb je vakantie! Even doorbikkelen nog! @Gruffalo Jeetje spannend zeg! Welke dag moet je erheen volgende week? Ik duim mee dat het meevalt!
@Sado en @Jiseb Hier vanaf de 6 maanden gebruikt. Destijds geen newborn set maar gewoon de maxicosi op de tafel gezet. Maar nu met de 2e in het vooruitzicht toch wel handig. Alleen even kijken hoe we het dan met ons zoontje gaan doen. Ben ook alvast aan het kijken voor evt de Bugaboo donkey of dat we toch voor een meerijdplankje gaan achter onze Mutsy kinderwagen. De namen heb ik ook al, hoop alleen dat mn man ze ook goed vindt..... Loop een beetje op de zaken vooruit volgens mij
Tuurlijk sta je nog op het lijstje!! Hopelijk mag je ook gauw weer ergens bovenaan er tussen staan! Ik duim heeeel erg voor goed nieuws volgende week! Waneer staat je afspraak?
Haha herkenbaar dat op de zaken vooruit lopen @Eerstewondertje. Wij hebben al besloten voor de Bugaboo Donkey te gaan! Super mooie, fijne wagen. Voor een duowagen ook super compact Nu een MaxiCosi kinderwagen en nogal spijt niet toen al voor een Bugaboo of Joolz te zijn gegaan... Namenlijstjes hebben wij ook al klaarliggen Voor een jongen mooi makkelijk: de namen die we ons dochter zouden hebben gegeven als ze een jongen was. Die namen vinden we nog steeds mooi Voor een meisje hebben we 12 namen staan. Gelukkig hebben we nog even, haha. Jouw lijsten ook al lang? Maar een baby van 6 maanden kan dus ook echt in de babyset van de TrippTrapp? Zelfstandig, los kunnen zitten is dus geen vereiste?
@Sado Wij hebben een gewone Bugaboo nu, zooo blij mee! Super fijn ding! Over de donkey veel goeds gehoord van andere, daar zou ik dan ook voor gaan idd Ik denk eerlijk gezegd dat je kindje wel al beetje moet kunnen zitten voor babyset, voor daarvoor hebben ze die newborn. Maar geen ervaring hier ermee dus correct me if im wrong Namen denken wij lirver nog niet over na, wat moeilijk is dat zeg hahahaha @Eerstewondertje Kan C al (goed) lopen? Ik zou denk ik voor plankje gaan gezien ze dan al wat ouder is als de 2e er is en evt een duo klapbuggy voor de echte daguitjes. Die zijn wat goedkoper dan de 'echte' duowagens vaak Zo had mn schoonzus het ook gedaan & er zat bij haar maar 1.5 jaar tussen die 2 kleintjes!
Hij loopt sinds koningsdag los, nu rent ie bijna. Tegen tijd dat de 2e komt zal hij wel goed lopen. Indd duo buggy voor erbij is dan ook een idee.
Ego-update want haast; nog steeds blanco test, nog steeds geen bloed. Heb de hoop wel opgegeven eigenlijk, wil aan een nieuwe ronde beginnen.