Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Eerstewondertje Ah dan zou ik persoonlijk zeker voor een buggy kiezen als ie nu al zo goed loopt, is ook handiger op te bergen als je m niet hoeft te gebruiken met een wandeling :)

@Patchwork Balen zeg... Hopelijk dan maar snel de volgende ronde! Hoe lang duurde het bij je vorige kids voor je zwanger was? Just curious :oops:

@Gruffalo Spannend! Beetje begin van de dag woensdag?

2. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

3. Gruffalo

Oeps. Berichtje zit in de quote verwekt.

4. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Er is weer lekker bijgeschreven. Probeer te reageren maar op alles gaat niet lukken.

@Gruffalo zo spannend en dan ook pas in de middag. Ik ga heel hard voor jullie duimen

Wij hebben alleen een meerij plankje nodig. De Joolz worst nu eigenlijk al nooit meer gebruikt alleen de buggy. De Joolz worst dan weer voor de kleine en ons dame die dan 3 is mag lekker mee rijden op het plankje.

Helaas geen rustige dienst gehad. Het was weer behoorlijk aan tobben. Om 20.30 dacht ik ineens laat ik even mijn salade pakken. Resultaat neus zit dicht, vanmorgen veel hoesten en doodmoe. Ga op de bank even lekker tv kijken en daarna even mijn ogen sluiten.

Mijn lichaam is ook met mij aan het sollen. Ik ben echt altijd op de 5e dag klaar met mijn ongesteldheid en nu gaat de ongesteldheid gewoon vrolijk door. Op dag 3 was er bijna niks meer en gisteren begon het weer. Stom lichaam.

Gruffalo vindt dit leuk.
  5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.911
    5.177
    113
    @Sado : Hier de babyset van Tripp Trapp pas gebruikt bij zelfstandig zitten (wat wel rond de 6 maanden was). Anders toch bang dat het 'slecht' is.
    Haha 12 meisjesnamen.. Vind meisjesnamen zelf ook een stuk makkelijker dus langere lijst. Al zijn onze lijstjes nu echt heel kort en nergens het 'wauw-gevoel' dus gaat een hele zoektocht worden.

@Gruffalo : Ik duim voor heeel goed nieuws. Succes volgende week meis!

@Jess93 : Ja snap helemaal dat je dan alles een plekje moet geven. Nooit bang geweest om weer door de pil heen zwanger te raken? Ik zou het niet meer echt vertrouwen.
    Haha ja stel.. dat houdt ons ook tegen. Dus voor nu slik ik nog door. En ook omdat ik op vakantie echt niet ongesteld wil zijn.

@Eerstewondertje : Haha heerlijk dat je zo op de zaken vooruit loopt. Wij hebben de bugaboo donkey en vind het zo'n fijne wagen. Echt onze beste aankoop. Maar N zit eigenlijk nauwelijks meer in de wagen sinds ze 2 is. Eigenlijk alleen als we een hele dag weg zijn voor haar middagslaapje. En als C ook al goed loopt zou ik in jullie geval voor een plankje gaan.

@Lovely29 : Wat vervelend van je verkoudheid. Hopelijk knap je snel op. Vandaag maar lekker rustig aan doen.

Gruffalo vindt dit leuk.
  6. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Gruffalo Bleh vervelend pas einde middag, maar lekker uitslapen dan gaat de tijd goed snel haha! Laat je ons weten hoe het gegaan is woensdag? :)

@Lovely29 Balen meid! Lekker je rust pakken! Miss dat je lichaam daardoor ook wat van slag is qua ongesteldheid? Hopelijk is het snel klaar zodat jullie voor ronde 2 kunnen gaan!

@Madeliefje06 Beetje dubbel. Ene kant dacht ik: het is jaren goed gegaan & hoe groot is nou de kans dat ik 2x die 0.001% kans ben? Maar toch was ik het eerste jaar na de bevalling elke maand blij als ik mijn onttrekkingsbloeding had :roflmao: Ik wilde ook geen spiraal omdat ik wist dat we binnen 5 jaar voor een 2e wilde gaan en wist nog niet hoe snel, dus nam ik de 'gok' maar voor de pil weer. Als de 2e er is gaat er zeker wel een spiraal in ;) Wanneer wil jij gaan stoppen met de pil? Was je bij de andere kids snel zwanger na stoppen ac?

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.911
    5.177
    113
    @Jess93 : Ja de kans is zo klein maar toch blijft het wel in je hoofd zitten. Ik weet niet of ik weer aan de pil was begonnen hoor. Knap dat je dat nog aandurfde :p
    Denk je na twee kindjes compleet te zijn? Na deze zwangerschap stuur ik mijn man erop uit om zich te laten helpen hoor :p Dan zijn we echt compleet en kan ik ook stoppen met de pil. Vind die hormonen echt niks.
    Plan is nu om augustus te stoppen en september er voor te gaan. Niet echt lang aan het ontpillen dus maar het is even niet anders. Bij de oudste duurde het 11 rondes (na gebruik van de pil). De tweede keer was het al raak voor we er bewust mee bezig waren (net gestopt met de pil). En hoe :rolleyes: Wie denkt nou spontaan zwanger te raken van een drieling. Dus ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat lopen omdat het twee keer zo anders gelopen is.

8. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Eenmaal in de eerste ronde, tweemaal in de tweede ronde en tweemaal in de voorrondes. ;)

Gruffalo vindt dit leuk.
  9. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sado , C. slaapt de hele nacht van ongeveer 20.00/21.00 tot de volgende morgen 07.30/08.00 alleen wordt ze nu nog om de zoveel tijd wakker. Meerdere keren, en dan wil ze de borst en dan hoor je dr niet meer. Daarom slaapt ze nu nog vaak naast mij, zodat ik toch nog nachtrust pak.
    Vervelend dat je zulke nare reacties hebt gehad bij je zwangerschap. Hier helemaal niet, maar mijn vriend is ook ouder.

@Madeliefje06, we hebben een schommelstoeltje, maar ook dit is ze heel snel zat helaas. Het is geen kindje wat graag stil zit. Wauw 2 boxen in huis, daar hebben wij niet eens plek voor haha. :) En mijn broer wordt trouwens papa, dus van mijn kant.

@Gruffalo, succes bij je afspraak!

@Lovely29, sterkte met je verkoudheid, hopelijk knap je snel op.

Ik zie meerdere met de newborn set van stokke, is dat echt heel fijn? Wij hebben alleen de stokke set met de babydinges, weet ff niet hoe het heet. :p Maar die gebruiken we al voordat ze 6 maanden was. C. zat vrij snel stabiel daarin, dus dat was wel makkelijk. Wel hebben we het tuigje nog erbij moeten kopen, want ook in de stokkestoel kan mevrouw niet stil blijven zitten. :rolleyes: Maar nu twijfel ik dus of ik voor de tweede de newbornset moet aanschaffen.

Namen ben ik al een poosje mee bezig, maar twijfel nog. Mn vriend wil graag de jongensnaam gebruiken die we voor C. hadden bedacht. Maar ik ben er nog niet over uit. C. haar naam eindigt op -ie en die jongensnaam op -ey. Weet niet of dat netjes bij elkaar past. :p

Vanochtend weer een bezichtiging gedaan, maar het huis was heeeeeel donker. Weinig licht inval, dus helaas ook niks. :(

10. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Madeliefje06 De echte max is 3 kids, dan zou ik er wel echt klaar mee zijn. Maar eerst maar eens nummer 2 afwachten. Liam is echt een ideale baby geweest, sliep na 6wk al door, huilde bijna nooit, at en dronk goed. Echt geen problemen gehad, maar je hoort ook wel eens anders natuurlijk! Ben er nu al 'bang' voor haha! :p Wauw idd heeel anders verlopen die 2 keren zeg! En idd spontaan zwanger van een drieling, ik zou echt omvallen van de shock denk ik :roflmao:

@Patchwork Oh wauw! Snel zeg! Ik ben benieuwd of het weer zo snel raak mag zijn voor jullie :)

@ciprilla Balen zeg! Wanneer moeten jullie je huidige woning uit? Waar zijn jullie aan het zoeken naar huizen als ik mag vragen?

11. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

@Jess93 Nah, ik denk eigenlijk van niet. We zijn immers wel zo'n 13 jaar verder sinds die tijd en ik ben de 30 gepasseerd...

12. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Eind september alweer, we zoeken regio Rotterdam. :)

13. Gruffalo

Meiden, wat zijn jullie lief! <3 Ik laat het jullie volgende week natuurlijk zsm horen! Dan heb ik hopelijk ook weer de ruimte en rust om meer op jullie te reageren ipv die ego postjes over mezelf :oops:

14. Eva4

Eva4 Lid

11 jun 2017
    27
    5
    3
    Vrouw
    Ik krijg geen mails dat jullie hebben geschreven dus ik vergeet steeds kijken.

@Gruffalo heel veel succes volgende week! Ik ga heel erg voor je duimen!

@Lovely29 sterkte met je verkoudheid. Rustig aan maar.

@ciprilla wat jammer dat het huis helemaal niks was. Nu hopen dat jullie paleis snel voorbij komt.

@Sado geweldig dat je namenlijst al klaarligt. Hier ook! Sterker nog ik ben ook bijna wel zeker over een jongens- en meisjesnaam. Ik hoef natuurlijk met niemand te overleggen.

@Jess93 gezellig dat je meeschrijft. Leuk dat jullie gaan voor een tweede. En eerst succes met afstuderen. Ik vond het schrijven van m'n scriptie echt verschrikkelijk. Geeft echt moed waarschijnlijk :p Of hoef je die niet meer?

Nu wat nieuws van mij kant.. ik ga beginnen!! Althans binnenkort. Ik ben vandaag ongesteld geworden. En bij m'n eerstvolgende eisprong gaan we voor de eerste ronde. Super spannend. Ik heb meteen 3 setjes kleding besteld om het te vieren Hahahah.

15. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

A
    Wat leuk en spannend :)! Haha groot gelijk, super leuk! En nu hopen dat het snel raak is :)

16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    WEEKEND!! Heerlijk, was er echt weer aan toe! Jullie weekendplannen?
    Ik lig nu nog lekker in bed met een honderuit brabbelende C naast me :D Verder heb ik echt zin om eens lekker uitgepraat te koken vandaag, dus zo maar eens m'n kookboeken induiken. :p

Yesss, spannend @Eva4! Hopelijk is het snel raak! :) En het niet hoeven overleggen over namen scheelt inderdaad wel, haha. Hier best wat discussies gehad, al liggen we gelukkig qua stijl van de naam op 1 lijn :p

Alvast veel succes @Gruffalo!!

Klinkt opzich goed zo qua slaaptijden @ciprilla! Nu het doorslapen nog :) Zal ook wel beter gaan wanneer C meer vast voedsel krijgt, denk ik? Dan zal de behoefte aan korte momentjes aan de borst ook vast minder worden :)
    Balen dat het weer geen wauw-gevoel bij een huis was.. :(

Lijkt me inderdaad een énorme shock een drieling, hoe vaak hoor je dat nou?!:eek: @Madeliefje06.
    Hier zitten aan een kant van de familie veel tweelingen. Ben heel benieuwd hoe het bij ons straks zal gaan, een tweeling zou heel erg leuk zijn :)

Vervelend van je menstruatie @Lovely29! Hopelijk gauw afgelopen, zodat je door kan met de 1e ronde :)

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    ❤️Wij gaan voor een kindje!❤️
    Vanaf zomer 2017

Juni (1)
    Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 1e ronde

Juli (4)
    Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje
    Eva4 - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde

Augustus (5)
    Sado - 24 jaar - 2e kindje
    Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje
    thephantom - 23 jaar - 1e kindje
    Jiseb - 32 jaar - 2e kindje
    Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje

September (2)
    ciprilla - 24 jaar - 2e kindje
    Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje

Oktober (2)
    Jess93 - 24 jaar - 2e kindje
    Jess89 - 28 jaar - 1e kindje

Even pauze (1)
    Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje

NODlijst:
    26 juni/2 juli: Patchwork
    12 juli: Sado
    21 juli: Lovely29

Bevallingslijst:

18. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Eva4, spannend!! Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt.

@Sado, ja nu nog doorslapen maarja komt vanzelf. (denk ik) Eten wilde ze eerst ook niet en dat gaat nu ook ineens stukken beter. Alleen gepureerd vind nog niet zo interessant. Ze wil zelf eten.. ja nu al :p Met als resultaat dat er overal eten ligt, maar ach ze heeft wel wat binnen. :roflmao:
    Geniet van je weekend!

Hier nog geen plannen gemaakt voor het weekend. Vanmiddag wel even met zn 3tjes naar het winkelcentrum, verder nog geen idee.

19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Hahaha lees nu m'n berichtje terug. Was merkbaar net wakker :p "Uitgepraat koken" moet natuurlijk "uitgeBREID koken" zijn:roflmao:

20. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Patchwork Ja dat is wel andere situatie idd, maaaaar je weet het nooit ;)

@ciprilla Oh dan heb je nog wel even, maar aan de andere kant: het is al zover voordat je het weet! Ik hoop dat jullie je droomhuis snel tegenkomen! :)

@Eva4 Aaaaah spannend meid! Hoe tof zou het zijn als het in 1x raak zou zijn! :D Opzich vind ik scriptie wel meevallen, ben nu op driekwart ongeveer haha! Vooral pas in okt afstuderen omdat ik 1 tentamen niet gehaald heb, anders had het deze zomer miss al wel gelukt.

@Sado Hahaha goedemorgen!! Typen ging lekker idd :p Ben benieuwd wat voor lekkers je in elkaar gaat flansen!

Ik nog dagje stage vandaag & daarna ook weekend! :D Niet zoveel gepland, vanavond gezellig bij ouders eten. Vriend is een weekendje naar Krakau met vrienden dus het huis voor ons alleen haha!

Oh ennnn... Ik heb gisteren m'n laatste pil genomen :) In juli zijn we zo druk met het nieuwe huis (klussen & verhuizen) dat we dan wss toch geen puf hebben voor sex :roflmao:, zo wel dan letten we wel op qua timing of gebruiken we condooms. Vanaf augustus gaan we er niet meer op letten en zien we wel wat er gebeurd! Dus dan ook niet direct bewust bij eisprong seksen, dat gaan we dan wel vanaf okt doen als k dan nog niet zwanger ben :p

Deel Deze Pagina