@Sado we duimen met je mee, laten we hopen een menstruatie. @Raaf92 veel plezier vandaag. Hier een echte slaper in de auto.. @Jess93 hier ook een doorslaper vanaf 6 weken. Toen van 9 mnd tot 14 maanden weer nachten wakker en schreeuwen, ontroostbaar. Nu slaapt ie weer door tot 8/9 uur en hij gaat tussen 7 en 8 na bed. Heerlijk! Tijd voor jezelf s avonds.
Nou mijn weekend zal even iets anders dan gepland worden... C heeft allemaal plekjes die verdacht veel op de waterpokken lijken (Waren al wat kindjes op de crèche die het hadden) Ook houdt die hoest maar aan, dus maar een afspraak bij de huisarts gemaakt voor straks.. Allemaal dit soort plekjes Arme meid
Hier gelukkig ook een goede slaper! Vanaf 6 weken sliep ze van 23.00-05.00. Dat verschoof langzaam aan beide kanten (iets eerder naar bed, iets later uit bed). Vanaf ruim 2 maanden sliep ze van 21.00-06.00. Nu sinds een paar weken 20.00- +/- 08.30 (doordeweeks moeten we dr wakker maken om 06.45).
Hier inderdaad op de dagen dat ik moet werken overdag maak ik C om 6.40 wakker hop auto in naar kdv...
Ja dat snap ik! Hopen op een menstruatie dan! Dankje wel! @Jess93 Bedankt voor de tip! We zijn vanmorgen nog even snel naar de prenatal gegaan om een dooky te halen! Die kan je ook voor de maxi cosi hangen ! En nu de terug weg sliep ze ook weer gelijk, hoop dat dit de oplossing is Leuk dr sleutel van jullie huis! Lijkt me ook wel leuk om weer lekker te klussen en je huis opnieuw in te richten
WOEHOEEEE ZOMERVAKANTIE Tot september hoef ik even niet meer over mn studie na te denken! @Eerstewondertje Heerlijk idd!! @Raaf92 Ah fijn! Hopelijk is dat dan ook de oplossing voor jullie idd Zeker veel zin in het opnieuw inrichten enzo! @Sado Ja moet zeker veel gebeuren! Nieuwe keuken, badkamer, vloeren op 3 verdiepingen, alle muren gestuukt worden en verven. Nog wat sloopwerk ook en behang afkrabben enzo, wij gaan ons niet vervelen de komende tijd Sneu voor je meisje! Hoe was t bij de ha?
@Jess93 Yess! Lekker joh! Even lekker niets Nouja, naast het verbouwen dan Opzich ook wel leuk toch? Kunnen jullie wel alles naar je eigen smaak doen! Nou, (slecht nieuws) C heeft inderdaad waterpokken. Maar (goed nieuws) ze heeft een milde variant, nu 8 kleine plekjes en de huisarts vermoed dat het hierbij blijft. Ze is nl nog steeds super alert, vrolijk, eet goed, niet hangerig etc. Hij zei dat ze zich wel wat zieker zou gedragen als er meer aan zou komen. Dus hopen dat het inderdaad hierbij blijft
Ach jee zo klein en dan al de waterpokken. Gelukkig een milde variant. Heb je voor de zekerheid wel creme in huis gehaald?
Heerlijk zomervakantie. Ben stiekem toch wel jaloers. Leuk binnenkort de sleutel. Succes met klussen alvast.
Havermoutbadje wordt veel gedaan en volgens mij creme van dr. Lenearts. Hier nog geen waterpokken gehad.
@ Sado: havermoutbadje werkt heel goed (drie handjes havermout in een washandje en dit in het bad laten weken, net zoals je een theezakje zou laten trekken). En er bestaat ook van die speciale waterpokkenlotion, volgens mij heet dat Kidsclin. Gelukkig heeft ze maar een milde variant! Dames, denken jullie ook al aan babynamen, of ben ik de enige die zo gek is Ik heb een lijstje van drie voor zowel meisje als jongetje, maar vind het wel lastig. Degenen die ik leuk vind, komen of vaak voor, of zijn een beetje apart. We hebben nu een oerhollandse naam en een Engelse naam voor onze kinderen, dus we kunnen alle kanten op, maar dat maakt het wel lastig. Hoe beslissen jullie dat?
Die slapers van jullie! Heerlijk! Echt onvoorstelbaar voor mij. Wij (ik) hebben de eerste drie maanden van mijn oudste nooit langer dan anderhalf uur aaneen geslapen. Ik werd echt gek van slaaptekort. Gelukkig was mijn jongste weer wat 'normaler' met slapen (om de 2-3 uur wakker worden). Ik ga er maar van uit dat die derde nog iets beter slaapt
@Gruffalo heftig hoor zo kort slapen. Hopelijk wordt de 3e een echte slaapkop. R. Is ook een lekkere slaper gelukkig. Baby namen eigenlijk nog niet mee bezig. Heb 2 jongensnamen in gedachten maar dat zijn niet de namen dat ik denk yes die worden het. Meisjesnamen vind ik zo ontzettend moeilijk. Bij R. Hadden we de naam al jaren daarvoor. @Raaf92 hoe was de apenheul? Wanneer ging je een testje wagen? @Sado we willen voor iets rustige gaan. Ik denk zelf aan een hapje eten en een activiteit. Ik ga mezelf er vandaag eens in verdiepen.
@Sado, ah zielig voor C. gelukkig lijkt ze er weinig last van te hebben. @Raaf92, apenheul superleuk! Hopelijk hebben jullie het naar jullie zin gehad. @Jess93, lekker vakantie. Veel klusplezier alvast in jullie nieuwe huis. Ik hoop dat de tweede wel een slaapkopje is, C. vind slapen niet leuk alleen bij mama of papa kan ze een lang dutje doen. Overdag maar ook 's nachts.
Dankje wel! De apenheul was leuk, lekker weer en niet zo druk ! Het liefst woensdagochtend, maar ik werk dan en moet 4.00 beginnen! Dus denk dat ik dinsdagochtend test en anders donderdagochtend als ik het vol kan houden!
Ik heb zelf het gevoel van Wel, maar soms denk ik dat dat komt doordat we vorig jaar ook in 1 x zwanger waren! Dus ben benieuwd!
Ik heb op het moment wat meer afscheiding. Kan dit ook na de eiersprong gebeuren? Ik weet niet wanneer mijn eiersprong is omdat ik hem niet voel. Volgens mijn appje zou hij 6 juli moeten zijn geweest.
Ja heb ik altijd, dan wordt het meer en wat dunner In de maand dat ik zwanger was had ik het dan weer niet!