Wat lullig dit, dit zijn toch situaties die in het verkeer bijna dagelijks aan de orde zijn! Ik had ook een ingreep tijdens mijn examen. De motor sloeg af en ik dacht, dit was het dan. Maar ik was toch geslaagd. De examinator zei dat dat was omdat ik na het incident gewoon goed en rustig doorgereden heb, zoals het hoort in zo'n situatie in het verkeer. Echt jammer!
Jep, twee keer in ronde 1. Het is afwachten hoe lang het nu duurt, aangezien het toch weer wat jaartjes geleden is. Ik hoop dat het weer zo snel gaat! Maar, het belangrijkste is dat het gezond is en blijft 'plakken' natuurlijk
@Sado hè bah wat onwijs balen! Ergens niet fair inderdaad maar je hebt toch geen poot om op te staan... @Saona leeftijd is maar een getalletje hè. Mijn oudste is 13 en ik ben 31, "vroeger" zat ik ook in een heel ander hoekje. Weet ff niet wie me tagde maar ik ben nu niet ongi hoor haha. In theorie zou hier einde deze week/begin komende week een ei moeten naderen maar de ovutestjes zijn nog vet negatief so I'm not holding my breath.
Net het rapport van het CBR ontvangen en jep: die ingreep is dus als énige negatieve punt opgeschreven
Dacht ik dus ook @Saona! Maar zie hieronder het verschil tussen dipstick en cassette (testjes van vorige maand) beide op hetzelfde moment van dezelfde urine gedaan. Gek he? Gebruik dus nu alleen de cassettes. Vond zondag nog een laatste dipstick in de la, dus die maar opgemaakt en die was wel super knal (de cassette ook). Misschien dat de cassettes dan toch veel gevoeliger zijn en dat ik nu pas een échte piek had? Dat de dipstick daarom nu ook pas knalde? Geen idee, we gaan het merken, nu 2/3 DPO Dan zou je inderdaad denken dat je maandelijks een eisprong hebt gehad! Gek dat het nu langer duurt dan.... Op welke cyclusdag zit je nu? Misschien moet de boel inderdaad nog even goed op gang komen
@Sado He, nee ! Wat een lullige actie zeg van die examinator ! En inderdaad wat @Lovely29 ook al zegt, dit komt zo vaak voor in het verkeer. @Raaf92 Inderdaad, op de dag van de laatste pil krijgen we ook vakantie, dus kijk er wel naar uit Nog 6,5 week werken nu.. @Gruffalo Succes ! @Saona Geen ervaring met een spiraaltje helaas. @Lovely29 Je toch niet meer kunnen inhouden om een testje te kopen Ik kwam ze laatst tegen nog van de testjes van juni 2015. Moet een dezer dagen eens even kijken of die nog wel goed zijn. @Madeliefje06 Wat een heerlijke vooruitzichten. Hier duurt het nog even voordat we gaan. Hebben eind aug 2 weken (ik zelf 3 weken) en dan vliegen we in oktober nog een week naar Turkije.
Wauw dat is wel een duidelijk verschil ja tussen de dipstick en de cassette! Ik heb nog nooit dipsticks gebruikt, eigenlijk altijd cassettes. Ik weet niet op welke dag ik zit dus! Ik had mét spiraal een cyclus van 21-25 dagen. Dus gemiddeld 23. Dan zou mn vruchtbare dag 7 juli geweest zijn ongeveer. Maar ik heb geen eisprong kunnen vinden. Dus dacht ik misschien gaat mn lijf wel meteen terug naar 28 dgn . Dan was het 12 juli. Maar ook de afgelopen dagen geen positieve test gehad. Anyway. NOD is voor nu dus even tussen 21-26 juli
Trouwens wel alleelei vage buikpijntjes. Even dacht ik van de week lijkt wel of ik al zwanger ben... maar het is meest wrs een beetje van slag. Misschien wel weer menstuatie op komst
Nee !!! Veel te vroeg toch joh? Stel dat het zoals de afgelopen 3 maanden weer 21 dgn is deze mnd... dan kan ik een vroege test doen op 15 juli... hmmmm.... nee toch???
❤️Wij gaan voor een kindje!❤️ Vanaf zomer 2017 Juni (1) Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 2e ronde Juli (5) Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje - 1e ronde Eva4 - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde Saona - ? jaar - 3e kindje - 1e ronde Augustus (5) Sado - 24 jaar - 2e kindje - 1e ronde Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje thephantom - 23 jaar - 1e kindje Jiseb - 32 jaar - 2e kindje Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje September (2) ciprilla - 24 jaar - 2e kindje Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje Oktober (2) Jess93 - 24 jaar - 2e kindje Jess89 - 28 jaar - 1e kindje ********************************** NODlijst: 21 juli: Lovely29 25 juli: Sado 7 augustus: Gruffalo ********************************** Bevallingslijst:
Wat wordt er veel gekletst, erg gezellig, maar excuus als ik iets/iemand vergeet. @Saona Welkom, leuk al 2 wat oudere kinderen. Weten ze van de kinderwens? Wij vragen wel eens aan onze dochter van bijna 1,5 of ze ook een broertje of zusje wil. Zeer overtuigend zegt ze een zusje te willen Uiteraard zonder de betekenis te weten, maar het klinkt zo aandoenlijk. Om haar met een pop te zien spelen laat mij ook smelten. En zo romantiseer ik lekker verder, haha. @Sado Grr, wat balen zeg. Helemaal door de situatie die je beschreef. Hopelijk duurt het niet te lang voor je weer mag. 3x Is scheepsrecht @Madeliefje06 Wat een heerlijk vooruitzicht, de vakanties. Genieten! En alvast gefeliciteerd met N. Weer voor zaterdag lijkt gelukkig ook aardig goed. @Patchwork Ovulatietesten kunnen ineens hard oplopen of, zonder op te lopen, ineens positief zijn. Hoop voor je dat het inderdaad eind deze week / begin volgende week is. @Eerstewondertje Oh fijn zeg, Turkije. Nog eventjes geduld maar dan lekker genieten. Hier vanaf de namiddag behoorlijke lage rugpijn, uitstralend naar benen. Ik vermoed (en hoop) een naderende menstruatie.
Klopt @Saaaraaa die ervaring heb ik inderdaad ook. Heb afgezien van afgelopen maand een halfjaar lang ovutests gebruikt en die gingen standaard van nul tot 100 met m'n piek, geen twijfel over mogelijk in mijn geval.
Ja ik ben eerlijk tegen mijn kinderen omdat ik niet wil dat het ze rauw op hun dak komt vallen. Mijn jongste praat al heel lang over dat hij graag een baby wil. Eigenlijk sinds mijn zusje 2 jaar geleden een meisje kreeg is hij jaloers op zijn neefje die nu dus een klein zusje heeft Hij maakt ook vaak leuke opmerkingen. Zoals 'als ik een baby krijg mag die wel bij mij op de kamer slapen dan help ik verzorgen'. Mijn oudste zoon wilde het eerst pertinent niet. Maar ik heb heel open met hem gesproken over dat mijn wens om nog een kindje te krijgen niet betekenen zal dat ik minder van hem zal houden. Hij is er nu wat positiever over. Mijn vriend heeft 5 kinderen. Allemaal meisjes. Wel wat ouder. 19, 17 een tweeling van 16 en nog eentje van 8. Om de twee weken hebben wij het huis dus vol en dan is het zo gezellig. De kinderen onderling kunnen het erg goed met elkaar vinden. Ondanks dat de grote meiden flink ouder zijn, en ook andere interesses hebben zijn ze super met elkaar. Wij willen ons gezin graag compleet maken met een kleintje van ons samen ❤️ Wat schattig je meisje met haar pop! Ik denk dat er voor zowel kinderen kort op elkaar als met een groot leeftijdverschil wat te zeggen is. Kinderen weten toch nooit precies wat het inhoud tot het zo ver is. Tussen mijn zoons zit in ieder geval bewust bijna 5 jaar. Nooit spijt van gehad
@Saona lekker hè met z'n allen bij elkaar Wat dat aangaat zitten wij met gemiddeld beduidend jongere kids (de mijne zijn 13, bijna 11, bijna 10, 8 en 2,5 en de zijne zijn 6, 4,5 en 2,5; zijn kids vullen het leeftijdsgat tussen de mijne precies op en de jongste twee gaan door het leven als tweeling haha) dus is het flink aanpoten als we er zes of zeven tegelijk hebben, maar ik zou het niet anders willen. Behalve dan nog de versmeltende factor, een kindje sámen.
@ Patchwork & @ Saona: hoe doen jullie dat met zoveel kinderen?! Pfoe. Petje af hoor. Werken jullie buitenshuis of lukt dat niet meer? Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe je dat zou moeten combineren namelijk.