Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Dus als ik het goed begrepen heb is het nog lang geen tijd om ongesteld te worden maar heb je wel het gevoel dat je het worden moet? En je ovulatie was afgelopen week?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.214
    17.230
    113
    Zou gaaf zijn @Saona!! Heeeel vaak hoor je wel dat je bij een zwangerschap júist knetterpositieve ovulatietesten hebt..
    Hopelijk ben jij de uitzondering! :D Morgenochtend testje dus? Spannend!

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja dat zeg ik je durft het bijna niet hardop te zeggen... en misschien hoop ik het wel zo dat ik schijnzwanger ben ofzo :roflmao:. Ik durf ook nu de test niet te doen omdat ik bang ben dat ie negatief is :D

Bij mijn jongste zoontje deed ik ook een test voor mijn NOD. Die was negatief. Maar ik wist het zeker ik voelde het dus ik was niet al te teleurgesteld. Een paar dagen later was jij alsnog positief. Toen hadden ze die vroege tests nog niet volgens mij.

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.214
    17.230
    113
    Haha ja mijn cyclussen zijn nogal verwarrend :roflmao:
    Eerste cyclus was 36 dagen. In die cyclus heb ik tussendoor wat bloedverlies gehad, héél minimaal en enkel met afvegen.
    Op 9 juni werd ik weer ongesteld en na een dag of 14 wéér heeeel minimaal bloedverlies. Na een paar dagen (op CD23) werd dat wat meer, nog altijd lang niet zoals ik een menstruatie normaal ken, maar het was niet meer alleen met afvegen. Na 5 dagen wat heftiger bloeden (zo lang ben ik normaal ook ongesteld) en 13 dagen totaal bloeden was het bloeden helemaal klaar.
    Ik ben toen weer met ovulatietesten begonnen om te zien of het inderdaad een menstruatie was (want dan zouden m'n testjes weer gaan oplopen, gezien ik in een nieuwe cyclus zat). En inderdaad: na een paar dagen op CD9 al (vorige week zondag) een knalpositieve ovulatietest.

Maar nu ik dat ongesteldheidsgevoel blijf houden ga ik weer twijfelen. Wie weet was het toch maar een tussentijdse bloeding? (dan zou ik nu op CD37 zitten, wat wel klopt met m'n eerdere cyclus)

Super verwarrend verhaal, hoop dat je 't kan volgen :p

Maar heb dus 3 scenario's:

- Bloeding was tussentijdse bloeding, wordt straks ongesteld (maar verklaart die posi ovulatietest niet)
    - Zit toch in een nieuwe cyclus, CD15 en 4/5DPO nu. En heb weer - zoals eerste ronde - een mega korte LF
    - Zit toch in een nieuwe cyclus, CD15 en 4/5DPO nu en heb bijv een vroege innesteling

We gaan het zien:rolleyes:

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja jemig zeg ik heb maar moeite het te volgen!!! Haha! Ik denk eerlijk gezegd dat je wel op de ovulatietest kun bouwen hoor, een ovulatietest detecteert het LH hormoon. Dat moet je dan toch in je lichaam hebben om een positieve test te hebben!

Ik heb geen positieve ovu test gehad, eerlijk gezegd omdat ik denk dat mn ovulatie al is geweest voor ik aan het testen was. Ik heb gewoon niet gerekend op zo'n korte cyclus weer!!!

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.214
    17.230
    113
    Klopt! Maar las laatst wel dat je dus meerdere pieken in een cyclus kan hebben... Het blijft dus nog even een mooie mysterie die hopelijk eindigt met een positieve test volgend weekend. :D

7. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Sado hier geen kwaaltjes te bekennen. Vorige cyclus werd ik op de 23e dag ongesteld dat zou dan overmorgen zijn. Heb wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden omdat ik meer afscheiding heb vandaag. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik zal doen met testen.
    Maandag testen en als die dan wit is weten dat mijn ongesteldheid eraan komt en er niet meer mee bezig zijn. Of toch wachten tot donderdag (is dan weer de eerste mogelijkheid door nachtdiensten). Dilemma haha

Je hebt verder alleen ongesteldheidskrampen maar nog geen bloed verlies?

@Saona spannend hoor ben benieuwd naar je test morgen.

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.214
    17.230
    113
    @Lovely29 Jij hebt dus al bijna duidelijkheid, spannend! Niet zo'n goed gevoel bij dus?

Ik heb inderdaad geen bloedverlies (nog). Heb af en toe een "menstruatiegevoel" (niet zozeer krampjes) en de hele dag al vreselijke lage rugpijn. Nu sinds een uurtje af en toe wat steekjes rechts onderin m'n buik. Herken ik niet van eerdere rondes, maar misschien viel het me toen niet op, nu let ik natuurlijk ooooveral op :p
    Even wat posts hier van mezelf van vorig teruggelezen: ik had die steekjes rechts onderin toen ook, maar vanaf 7 DPO...

9. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Sado ik ben gestopt met achter alles iets te zoeken :roflmao:. Ik heb nu ook rugpijn maar heb vandaag ook verkeerd gezeten en net niet goed getild. Al deze kwaaltjes heb ik andere rondes ook.
    Het kan alle kanten op maar mijn gevoel zegt dat het niet raak is.

Bij jou kan het ook nog alle kanten op dus. Wanneer zou je kunnen testen?

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.214
    17.230
    113
    @Lovely29 Haha heeeeel verstandig! Want wat kun je jezelf gek maken he:roflmao:

Ik wil wachten met een testje tot zaterdag, dan ben ik 11/12 DPO. Testte vorige zwangerschap met 10DPO al goed duidelijk positief :)
    Vorige maanden natuurlijk steeds een korte LF, dus kan ook zomaar in de loop van komende week ongesteld worden :p

Ik ga proberen te wachten tot zaterdag dus.:roflmao: Vorige zwangerschap heb ik alleen getest en dat vond m'n man achteraf niet zo leuk (snap ik). Vrijdags ben ik natuurlijk vrij, dus wordt nog een uitdaging om mezelf dan tegen te houden om in m'n eentje te gaan testen :p

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    @Lovely29 is jouw NOD de 20ste? De mijne is 19-20 wrs!

12. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Saona mijn nod is 19-20 of 21. Ik heb een paar keer een cyclus van 25 dagen gehad en de laatste keer 23. Morgen ga ik niet testen omdat ik het wel alleen wil doen.

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    @Lovely29 omdat je het wel alleen wil doen? We hebben iig dezelfde NOD datum ongeveer :)! Ik ga het morgenochtend proberen, met ochtend urine :thumup:

14. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik wil alleen testen en morgen is mijn vriend thuis en maandag niet :oops:

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Oh echt? Heb je daar een speciale reden voor?

16. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Saona ik wil het eerst zelf 100 procent zeker weten. Als het raak is wil ik het hem op een leuke manier vertellen.

Saona vindt dit leuk.
  17. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Spannend! Zo ga ik het hier straks ook Doen! Heb gevraagd aan hem hoe die het wil, en hij vind het leuk als verrassing (vorige x ook gedaan) weet je al hoe je het dan wil vertellen?

Voor jullie komt het allemaal dichtbij Spannend!!! Ik ben sinds gister niet meer ongi dus wij beginnen net weer :p! Heel benieuwd :)

Sado vindt dit leuk.
  18. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Madeliefje06 Jullie wachten dus ook een maandje langer vanwege het Zika? Ik was me er niet van bewust dat het ook een tijd erna nog besmettelijk is. Mochten we sgestoken worden, denk ik dat wij het risico ook maar niet nemen en nog een maandje wachten. Wel balen, maar t is niet anders.

19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.214
    17.230
    113
    En en en en? :D

20. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik heb vandaag maar even een testje gedaan omdat vriendlief toch ging hardlopen en de test is hardstikke wit.
    Nu wachten op mijn ongesteldheid.
    Vind het fijn om het nu te weten kan ik het echt weer even los laten.

Nu alleen gaan bedenken wat ik ga doen. Straks weer een nieuwe ronde starten of in augustus zodat ik niet zwanger ben tijdens het vrijgezellenfeest en de bruiloft. Ik denk dat dat het gaat worden aangezien we in mijn *waarschijnlijk* vruchtbare dagen ook gaan verhuizen.

@Saona heb je al getest?

Deel Deze Pagina