Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Pfff heb nachtdienst maar mijn buik zit vol met lucht en borrelt. Mijn buik lijkt wel zwanger :roflmao:. Nog 1 uur en 10 minuten te gaan en dan duik ik straks ook mijn bedje in.

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.255
    113
    Nu dus ongeveer. Welterusten! :D

3. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Trusten @Lovely29 ;)

Hèhè, eindelijk wat gaande hier! Niet van 0 tot 100 maar 99 is close genoeg aangezien ik echt alleen maar (bijna-)knalstrepen heb bij een ei. Nu goed ons best doen in de hoop dat ik dus niet precies in onze vrije week ongesteld ben haha.

Saona, Sado en Gruffalo vinden dit leuk.
  4. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Veel plezier!! :D

5. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Altijd...! :D

Gruffalo vindt dit leuk.
  6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.255
    113
    Yesssss daar is ie dan! :D

Patchwork vindt dit leuk.
  7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Oh jee de mogelijke NOD dag komt nu wel dichterbij hoor... Op zn vroegst zou ik morgen al ongesteld kunnen worden. Gisteren had ik zulke pijnlijke borsten, bij het fietsen deed elk hobbeltje pijn. Ik dacht even ik moet wel zwanger zijn!!! Maar toen dacht ik weer het is vast van een naderende menstruatie. Omdat mijn spiraal eruit is is mijn lichaam zich vast aan het voorbereiden op een gruwelijke menstruatie. Om me te straffen voor 5 jaar spiraal :cry:!

Gisteren voelde ik me echt ongemakkelijk. Vandaag zijn alle symptomen weer weg.
    GEKKKKKK word je ervan o_O

En maar bang zijn voor bloed als je naar de wc gaat :confused:!

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.255
    113
    Zooo herkenbaar @Saona! Ga nu al elke keer met spanning naar de wc en zit pas op 7/8DPO :p

Saona vindt dit leuk.
  9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.237
    17.255
    113
    En hier ook gespannen/pijnlijke borsten nu, man man man:eek:

Lastige is dat het van alles kan zijn; zwangerschap, naderende menstruatie, ontpillen. Pfff zelfs nog een naderende ovulatie, met dat lichaam van mij weet je t maar nooit:roflmao::roflmao:
    Oh hadden we maar een deurtje in onze buiken, he. Konden we even spieken ipv overal iets achter zoeken.

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Haha ja, en elke keer plassen is een soort van 'Pfffieuw geen bloed' :roflmao:

Sado vindt dit leuk.
  11. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Heel herkenbaar elke keer kijk ik vol spanning naar mijn wc papiertje. Helemaal omdat ik de laatste cyclus vandaag dus ongesteld zou worden.

12. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Extra spannende dag dan !

13. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ja zeker, heb ook ontzettend onrustig en kort geslapen. Dat is het vervelende van nachtdiensten ik slaap overdag gewoon niet goed. Nog 1 nachtje te gaan.

14. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    b
    Poeh ben blij dat wij geen nachten hebben... niks voor mij

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Oeh ja! Vanaf vandaag/morgen moeten we de komende dagen meer weten. Mijn vriendin appt net 'heb je al nog een test gedaan?' Ik zeg nee ik durf niet :roflmao:

16. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Spannend allemaal hè! Veel tegelijk in spanning en testen. Dat elke keer voor NOD testen heb ik mezelf ook een beetje afgeleerd. Maar lastig om je te bedwingen hè!

Patchwork: lekker testje!! Veel plezier haha.

Lovely29: vorige keer hebben we 3 jaar moeten wachten :( Gingen net de MMM in en toen was t raak! Hopelijk lukt het dit keer eerder.

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    @Sokkie87 wauw 3 jaar wat word je geduld dan op de proef gesteld!!! En als ik zo'n verhaal hoor dan realiseer ik mij dat ik maar wat loop te zeiken. Heb niet eens het geduld om een paar dagen af te wachten in mijn eerste ronde. Sorry daarvoor! Ik hoop heel hard dat het nu veel sneller gaat voor jullie!!!

18. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Hoi iedereen!

Ik meld me hier ook even (illegaal haha). Ik merk dat ik het erg moeilijk vind om het los te laten. Ben steeds heel erg bezig met wat ik voel enzo :confused:
    Rondom mijn eisprong had ik echt klachten die passen bij een eisprong, erg fijn dat mijn lichaam het toch weer lijkt op te pakken na 10 jaar aan de pil.
    Mijn NOD is 23 juli en vandaag 9DPO. Kon het niet laten om een testje te doen vanochtend, maar negatief helaas..

Hoe is het met jullie? Ik heb nog geen positieve test voorbij zien komen hier :$
    En voor de rest die nog niet bezig zijn, is het nog vol te houden? Of erg last van rammelende eierstokken?

Greetings! :)

19. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Goedenmorgen,

Ook ik meld me hier even. Ik zag dat er wat dames vroegen hoe het hier gaat.
    Goed, dieet gaat oke, maar blijven wel telkens wat afvallen. :) Huizenjacht is momenteel ook positief, het lijkt erop dat we ons droomhuis hebben gevonden. Alleen het is een klushuis dus we gaan eerst het een en ander uitzoeken voor de hypotheek. Zoals het er nu uitziet kunnen we morgen een bod doen, als het allemaal gunstig eruit ziet. De makelaar, houd het huis een beetje bezet voor ons, dus dat geeft wel rust. Dus ben erg benieuwd!! :D

Ik zag dat er een aantal van jullie vrijdag gaan testen, spannend! Ik zal de pagina zeker in de gaten houden, want ik ben gewoon erg nieuwsgierig. :)

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Illegaal??? Dat moet je even toelichten hoor, hoezo illegaal?! :roflmao:

Jess89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina