@boogschutter88 Leuk dat je ook mee komt praten! Wel handig inderdaad, zo'n extra paar handen tegen die tijd! En voor haar ook leuk om dat allemaal zo van dichtbij mee te maken op die leeftijd!
@boogschutter88: welkom! Wij kletsen niet idd wat af! Ik houd het zelf ook niet altijd bij. Maar, wel heel gezellig! De ruzie met mijn man is uitgepraat. Het bleek een typische man-vrouw ruzie te zijn, oftewel, ik las teveel in zijn gedrag en hij nam wat ik zei te letterlijk. Gisteravond hebben we nog geklust, maar toen had ik al bijna geen ovulatiepijn meer, dus ik hoop dat het eitje nog even is blijven hangen! Tijdens mijn drie vruchtbaarste dagen hebben we het nu 2x gedaan en aangenomen dat zaadjes nog even blijven leven, moet dat wel genoeg zijn toch? Spannend hoor! Straks begint het grote wachten op de NOD Patchwork, jij zou vrijdag testen toch? Of haal ik je nu door elkaar met Saona?
@Gruffalo Heel herkenbaar hoor, dat soort man/vrouw ruzies. We zitten nu eenmaal soms niet op dezelfde golflengte Maar fijn dat het uitgepraat is. En zoals ik het hoor heb je toch zeker 2x goed benut tijdens je vruchtbaarste dagen dus dat lijkt me hartstikke mooi!! Spannend!
Fijn dat het weer goed is @Gruffalo! En volgens mij precies goed zo, toch? Op het wachtbankje dan maar Duimen, duimen, duimen
@Gruffalo ik ben vrijdag idd 9DPO en heb gezegd dat ik dan misschien een eerste testje wil gaan doen. Maar eigenlijk wil ik wachten tot zondag. Niet dat dat gaat lukken ofzo, maar ik wíl wachten.
@boogschutter88 welkom, gezellig dat je ook hier komt mee kletsen. Wij zouden eigenlijk ook pas in oktober/november beginnen maar is toch naar voren gezet . Op het moment dat ik hier weer ging schrijven begon het steeds meer te kriebelen en heb ik vriendlief kunnen overtuigen. Is er een reden dat jullie nog wachten? @Gruffalo spannend. Dat wachten duurt lang. Stom wachtbankje Ik loop vanmiddag even naar de action om ovulatietesten te halen en dan ga ik morgen beginnen. Test dan in de middag. Dat is het tijdstip dat ik deze week elke keer thuis ben. Ik zit nu op dag 6 dus begin ik op dag 7.
Ja hartstikke! Maar ik weet niet goed wat ik voel denk ik. Ik heb al 2x een test gedaan en hij was 2x negatief. Echt een teleurstelling. Ik heb al de hele maand vreemde buikpijntjes en steekjes. En ook flink gevoelige soms ronduit pijnlijke borsten. Maar ik twijfel of ik me niet gewoon heel erg vergis. Ik heb de volle 5 jaar een spiraal gehad. Had daardoor minimaal menstruatie en ook minimale klachten. Hij is er pas een maand uit. Vandaag voelt mijn buik of ik ongesteld moet worden. Als ik dat morgen zou worden dan zit ik op een cyclus van exact 28 dagen. Niet geheel ondenkbaar dus dat dat gewoon gaat gebeuren. Ik denk dat al die pijntjes misschien wel eens kunnen horen bij het opgang komen van een normale cyclus weer... Als het niet gebeurd kan ik alsnog testen.
Wat goed om te horen! Al zijn jouw broertje en zusje wel van dezelfde ouders. Mijn zoon van bijna 11 vond het in eerste instantie maar niks om nog een broertje of zusje te krijgen. Ik denk dat hij een beetje bang is gewoon. Mijn eigen jonste zusje is 7 jaar jonger dan mij. Ik heb ook altijd een goeie band met haar gehad. Anders dan bijv. met mijn zus die maar een jaar jonger is dan ik, wij sloegen elkaar de hersens in . Hij vroeg laatst 'En hoe vond jij dat mam? Om nog een zusje te krijgen?'. Daaruit maak ik op dat hij er toch over nadenkt... over hoe dat zal zijn en wat hij kan verwachten.
En LANGE wachten ook vooral! Wat duren die dagen tussen ovultie en NOD lang zeg! Ik zou iig vrijdag testen ja, ik heb het uiteindelijk zaterdag gedaan, maar was weer negatief ! Fijn dat jullie het uitgepraat hebben en dat het zoals bij zo velen van ons wrs de typische miscommunicatie was Ik denk zeker dat je een goede kans hebt op een geslaagde bevruchting als je 2 van de 3 vruchtbare dagen geklust hebt, moet goed komen! Spannend!!!
Op welke cyclusdag zit je nu? Oh 27 lees ik nu hierboven... Heb je dan niet gewoon steeds veel te vroeg getest?
@Saona je lichaam is blijkbaar druk bezig om je cyclus op te pakken. Als het 28 dagen is dan heb je een prachtige cyclus te pakken. De ovulatietesten zijn in huis
Ja dat zou best kunnen hoor, maar ik hield toen ik de spiraal had mijn cyclus al een paar maanden bij en hij was 22-25-21-21. Dus ik was niet uit gegaan van een cyclus van meteen 28 dagen! Ik heb van nature wel een cyclus van precies 28 dagen, elke maand. Geen uitzonderingen. Ik ben 4x zwanger geweest en alle 4 keren direct in de eerste ronde. Ik had alleen niet verwacht dat ik nu na het verwijderen weer meteen 28 zou hebben... En wat weet ik natuurlijk ook niet zeker, maar dat zou zomaar kunnen dan
@Saona Wauw 4 keer in de eerste ronde. Ik kan me dat gewoon niet voorstellen joh. Wat moet dat heerlijk voelen. Ik ben wel erg bang dat het weer zo lang duurt bij mij... Oke dan snap ik dat je nog even wacht. Je lichaam kan soms ook zo raar doen he buhh. Hopelijk heb je een positieve test in handen over een paar dagen OF een mooie cyclus van 28 dagen. Ook fijn toch? En misschien ook beter dan 21..met een korte LF. Afwachten!!!!
@Sado Wat bijzonder zeg!! Je denkt dan inderdaad al snel dat er meerdere ouders in het spel zijn haha. Wat leuk ook zo'n groot gezin! Gezellig.
Nauwelijks tijd om bij te lezen de afgelopen en komende dagen, en ook nog veel geschreven Dus even nu de tijd genomen alles bij te lezen. @Patchwork Spannend weer dat afwachten. @Dee-tje Welkom @boogschutter88 Welkom @Saona Wat lastig dat je lichaam iets anders aan lijkt te geven als de testen. @DN2017 en @Sado @Lovely29 We gaan komend weekend, geheel onverwacht, een weekend weg, dus ik slik nu de pil toch maar door en dan zien we daarna wel. We gaan in ieder geval na het stoppen niet wachten tot mijn cyclus op orde is, we gaan er meteen voor. Vorige keer ook niet gedaan en meteen in ronde 1 zwanger. We gaan vanzelf zien wat mijn lichaam gaat doen.
@Lovely29 Van welk merk heb je ovulatietesten gehaald als ik vragen mag? Hoop dat ze duidelijk zijn. (Ah, ik scroll naar de volgende pagina en lees van de Action. Ben benieuwd!) @Dee-tje en @boogschutter88 Welkom. @Sokkie87 Lastig om te bedenken wanneer te starten met testen. Merk je zelf verschil naarmate je eisprong nadert? Bij mij veranderd de afscheiding duidelijk van structuur en is mijn huid een stuk mooier. Ook wordt mijn libido hoger, haha. Voor mijn vorige zwangerschap begon ik zodra ik deze verschillen merkte. Anders zou ik, net als @Sado zegt, rond cyclusdag 12 a 13 beginnen met testen. @Gruffalo Fijn dat de ruzie is bijgelegd. Lijkt mij dat jullie goed genoeg zaten qua timing! Nu het lange wachten, spannend! @Patchwork Ik gok maar zo dat je eerder gaat testen, haha. Al is het natuurlijk verstandiger om zondag pas te doen. Maar ja, verstand vs gevoel hè @Saona Vervelend die onzekerheid. Hoop dat je gauw echt duidelijkheid hebt. @Eerstewondertje Alvast veel plezier komend weekend! Hoop dat het, nadat je gestopt bent met de pil, snel raak mag zijn. Al in de eerste ronde de vorige keer, hopen op herhaling Excuus voor degene waar ik niet op gereageerd heb. Niets persoonlijks, wordt alleen zoveel gekletst (gezellig!) dat ik waarschijnlijk wel wat over het hoofd heb gezien.
Wat zouden jullie Doen? Ik heb vanavond toch een ovulatietest gedaan, en die is tegen het positieve aan! Vorige x was tie "morgen" positief! We zijn nu al een week om de dag het gezellig aan het maken en we doen dat vanavond uiteraard weer ! Maar zouden jullie het morgen dan nog een x gezellig maken of donderdag? Ik ben eigenlijk niet van het elke dag Doen.. Maar denk dat mn test morgen positief is!
@Raaf92 Ik zou dan voor vanavond en dan donderdag gaan, gezien de eisprong 24 à 48 uur na een positieve ovulatietest is. Misschien, als jullie zin hebben, vrijdag nog.. Veel plezier