Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Ik zou sowieso nog even doortesten voor alle zekerheid! Zelf ook weleens gehad dat ie bíjna positief was, toch weer iets afliep en een paar dagen later wel echt positief was :)

Als ie morgen positief is zou ik dan indd voor donderdag gaan!

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik heb nog maar 1 test maar die doe ik indd vandaag:)! Blijven het sowieso nog even om de dag gezellig maken;)

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Altijd goed! :D

Raaf92 vindt dit leuk.
  4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    C is vandaag 6 maanden oud. Pffff, wat gaat de tijd snel!
    Exact 6 maanden geleden liep ik nú met mijn man het ziekenhuis in voor het inleiden van de bevalling en ohhhhh, wat was ik nerveus :p

Nu een half jaar later heb ik een brabbelende, schaterlachende, bijna-kruipende, goede-eter baby met tandjes. Is niet leuk hoe snel het gaat :(

Maar verder natuurlijk erg blij en dankbaar dat het allemaal zo goed gaat :p

Saona, Krily, Sokkie87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
  6. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Het gaat hard he! :eek: L is al bijna 7 maanden en hoe ze zich al ontwikkeld hebben! Ik moet zeggen dat ik het wel steeds leuker vind worden:)! L is lekker ondernemend dus ben benieuwd wat ons te wachten staat :p

Sado vindt dit leuk.
  7. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Raaf92 ik zou vandaag ook nog een keer testen met je laatste test en het gewoon gezellig blijven maken :D

@Eerstewondertje heel veel plezier aankomend weekend. Waar gaan jullie naar toe?

Het gaat zo snel he met die kleintjes. Hier alweer 2 jaar en 1 maand. Waar is mijn baby gebleven :cry:. Ze praat, zingt, springt, rent en wil alles zelf doen. Het wordt echt allemaal steeds leuker :D

Raaf92 en Sado vinden dit leuk.
  8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Haha, voor we het weet zijn ze het huis uit en zijn wij oude oma's :p
    Man, wat vliegt de tijd. Zondag ben ik jarig, ik word oud, de 30 komt langzaaaaam in zicht :eek:

Raaf92 vindt dit leuk.
  9. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Haha aan een oma wil ik nog even niet denken :p! En ook niet dat ze al pubers zijn ofso, laat ze nog maar even klein :p!

10. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Wacht maar, je knippert een keer met je ogen en ze zijn ineens dertien... :D #beentheredonethatgottheTshirt

Vanochtend in een opwelling een testje gedaan. Kwam mega misselijk uit bed en dacht "ach wat maakt het ook ik heb zát testjes liggen". Kats negatief natuurlijk. :D

Saona en Sokkie87 vinden dit leuk.
  11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Haha, ja het gaat snel genoeg :|

Jammer, hoeveel DPO zit je nu?

12. Patchwork

7DPO pas haha. Belachelijk vroeg dus.

Sokkie87 vindt dit leuk.
  13. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Raaf92 Gisteren dus vast gedaan ;) Ik zou dan ook vandaag overslaan en dan morgen weer. Wij hebben een tijdje bij de gynaecoloog gelopen toen ik niet zwanger werd en hij adviseerde om de dag. Je kunt altijd als je zeker weet dat je piek geweest is nog een keer doen toch.. Dan is ie of voor niks of hij wordt nog net meegepakt haha.
    Wat een theorie allemaal he!!! Alles voor een lief babytje:p

@Saaaraaa Dank je wel voor het meedenken! Nee ik merk nooit wat eigenlijk. Alleen hoger libido, maar ik dacht eigenlijk altijd dat dat kwam omdat ik gewoon zin had om een kindje te maken hahaha zo van 'Dit is de kans'.. Maar misschien komt het inderdaad wel door de ovulatie. Ik ga het eens in de gaten houden dit keer. En denk dat ik gewoon op dag 10 start...kan ik het bijna niet missen!

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.273
    113
    Oooh, kan dus nog alle kanten op :D Hopelijk gauw toch een positieve. Vrijdag weer?

Patchwork vindt dit leuk.
  15. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Patchwork Nog even afwachten komende dagen!! ZO herkenbaar hoor dat je denkt: fuck it, ik test gewoon. En dat je tegen jezelf zegt: Ja duhh wat had je dan gedacht. Als ie negatief is haha. Denk dat we het allemaal herkennen! We blijven duimen voor je.

@ IEDEREEN: wat gaat het snel he met onze kleintjes!! Ongelofelijk ja. Zo liggen ze hulpeloos op je buik en zo lachen en kletsen ze de hele dag.. Wel leuk om te horen dat het steeds leuker wordt..NOG leuker!:D

Ik voel me echt in mijn zinloze weken nu.. :confused: We hebben wel seks maar het voelt echt doelloos haha erg toch!

DN2017, Gruffalo en Patchwork vinden dit leuk.
  16. Patchwork

Dikke kans dat het hek nu van de dam is en dat ik net zo dreugjes morgen gewoon wéér test hoor. :D

Precies, dát. :D

Ach, ik maak me geen illusies hoor. Verwacht niks van deze ronde. Het is meer een bevestiging van "Neuh er is niks" zodat ik mezelf niet continu de kop gek maak dan dat ik werkelijk verwacht een tweede streepje te zien...

17. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Ja of dat je bij elk dingetje denkt: Oeehh zou het.
    Dat gevoel wordt dus blijkbaar niet minder als je meerdere kinderen al hebt?:p
    Ik dacht: Als ik eenmaal een kindje heb is dat gevoel van dat het 'snel moet' er vast af, maar nu blijkt al dat dat niet zo is hahaha kan niet wachten!

DN2017 vindt dit leuk.
  18. Patchwork

Ik heb niet per se haast, ik heb alleen de angst dat m'n lichaam de vruchtbare jaren achter zich begint te laten en dat is een eng idee... Ben de 30 gepasseerd en m'n cyclus doet raar, daarom. Ben meermaals ongepland zwanger geweest ondanks correct gebruik van anticonceptie en de keren dat ik gepland zwanger raakte was het in de eerste of tweede ronde raak. Met dát als referentiekader is het eng als het langer dan twee maanden "moet duren"... Snap je? Gewoon een psychologische mindfuck van jewelste.

19. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Snap het goed. Je hebt gewoon geen garanties en op het moment dat je besloten hebt dat je het wil, wil je het ZSM. Zo werkt ons brein nou eenmaal! Denk dat je moet proberen te bedenken dat je 'nog maar' 30 bent. Er zijn heel veel mensen die pas dan beginnen.. Volgens mijn gynaecoloog loopt de vruchtbaarheid ook pas echt terug vanaf 35.
    Maar ik snap je gevoel heel goed hoor. Onze eerste duurde ontzettend lang en soms hoor je verhalen dat de 2e wel binnen een paar rondes raak is...Daar had ik stiekem op gehoopt (hoewel we dus geen testjes gedaan hebben oid), maar inmiddels zijn we in ronde 4 aanbeland. Ik kan me niet voorstellen dat ik snel zwanger word, maar de kans bestaat natuurlijk wel..

DN2017 vindt dit leuk.
  20. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Kan het gelukkig nog alle kanten op:)

Deel Deze Pagina