@ciprilla : Oh balen dat C opeens vervelend werd. Ligt wel lekker te slapen nu? Of moeilijk in slaap komen ook? Ik was inderdaad vrij vandaag @Lovely29 : Spannend een taxatie! Bumba vind ik zoo vreselijk. Helaas bij jou ook niet uit huis te houden haha Hoe gaat het verder met je? @Sado : Pf zwaar zo'n dag. Ik zit ook niet echt te springen als ik een cursusdag oid heb. Duren bij mij meestal ook lang. Langer dan een gewone werkdag. Lekker geknuffeld met C nog? @Gruffalo : Spannend! Hopelijk is je man snel helemaal overtuigd en zit je niet meer met die onzekerheid. Twijfelt je man helemaal om voor een derde te gaan of meer wanneer? Hopelijk kan je snel aansluiten hier
@ Madeliefje: Lastige vraag, haha! Hij is niet zo helder daarin. Ik denk dat het wisselt bij hem: soms wil hij helemaal niet, soms wel maar dan over een jaar of iets dergelijks. Sinds ik een PowerPoint presentatie heb gemaakt over 'waarom een derde kindje' (was een grapje, maar hij heeft zijn uitwerking gehad) is hij volgens mij om. Maar hij doet er nog erg geheimzinnig over. Zegt steeds van die dingen als ' daar kom ik nog op terug '.... Rare wezens die mannen
@Lovely29 , Ben benieuwd hoe jullie het bevalt, om in een dorp te wonen. Opruimen is zo gebeurd maar het schoon houden.. dat is een hele kunst. Ze komen hier gelukkig ook op 1 dag, dus dat is voor mij inderdaad fijner. @Sado, zo moet er toch even niet aan denken om nu een training te hebben. Ik kan me echt niet meer goed focussen sinds de zwangerschap. Een film van 1,5 uur houd ik niet eens vol, zonder 6000x op mn telefoon te kijken en ondertussen even de vaatwasser uit te ruimen. K3, luisteren we hier nog niet. Mn vriend en ik zingen wel allerlei liedjes, dat vind ze geweldig. Misschien toch maar eens binnenkort cd'tje van K3 @Gruffalo, welkom! Hopelijk zitten jij en je man snel op één lijn. Enne fantaseren mag altijd natuurlijk. Haha, een powerpoint, vind ik wel slim bedacht van je. @Madeliefje06, C. lekker optijd naar bed gebracht, maar ze werd weer wakker en toen was het drama. Toevallig kregen we onverwachts bezoek, dus ik heb haar gewoon mee naar beneden genomen. En toen heeft ze heerlijk gespeeld met de visite, dus mevrouw was echt niet moe. Laat naar bed en vanochtend 0730 was ze alweer wakker. Ik vind dat ze soms erg weinig slaapt, maarja ze groeit wel goed. Lekker hoor een vrij dagje, hoop dat je ervan genoten hebt!
Zo, laatste dagje werken vandaag en dan weekend! Heerlijk zo 32 uur werken Nu nog even een kopje koffie op de bank, met C lekker kraaiend in de box, voor ik naar kantoor ga. Valt me nog steeds zo reuze mee allemaal hoe de combinatie werk/baby/huishouden gaat. Zo fijn, want keek er zó tegenop Hebben jullie ook zo'n zin in het weekend? Hoewel ik natuurlijk altijd wel braaf wat aan moederdag deed, zei die dag me niet zoveel en vond ik het allemaal maar een tikkeltje overdreven en commercieel Maar nu ik zelf moeder ben kijk ik zo uit naar die dag, haha! Eerste moederdag is toch wel speciaal denk ik Fijne dag vandaag, meiden! Eindelijk weer een beetje mooi weer
@Gruffalo wat grappig een PowerPoint presentatie en mooi dat het hem toch op andere gedachten heeft gezet. Ben ook wel benieuwd naar wat hem tegenhoud. @Madeliefje06 helaas is Bumba niet uit het zicht gebleven haha. Maar zo schattig als ze dan Buma roepen. Hier leert ze ineens zoveel woordjes. Ik was de laatste dagen wat oververmoeid door vroege diensten. Kon ik gisteren lang slapen werd dame om 5.15 wakker. Geen idee waarom. Gisteren om half 10 naar bed gegaan en tot 7 geslapen. Had ik echt ff nodig. Nu lekker 2 daagjes vrij (voor mij weekend). Prachtig weer, zit heerlijk in de tuin te genieten van het zonnetje en de kleine is lekker een tukje aan het doen.
Ik kom er niet zo goed achter wat het precies is, hij heeft in de loop van de maanden o.a. losgelaten: teveel gedoe (mee chaos en regelen in het dagelijks leven), ik mis niks en met stip op 1: we slapen eindelijk door (daar heeft ie wel een punt na vier jaar onderbroken nachten).
@Gruffalo Ik moest stiekem wel even lachen om je powerpointpresentatie. Hopelijk stemt hij (binnenkort) in met een derde kindje. Soms moet je niet met je hoofd maar met je hart denken. Slapeloze nachten krijgt hij (krijgen jullie) inderdaad wel met een derde, maar daar krijgt hij ook veel liefde voor terug van zo'n klein mensje. @Sado Fijn te lezen dat het werken en ritme daaromheen je zo meevalt. Ik ben thuisblijfmoeder dus heb dit nooit hoeven ervaren. Petje af voor 32 uur werken.. En moederdag, ik heb er echt niks mee. Vorig jaar ook niks gehad en verwacht ook dit jaar niets (iets met het zelf commercieel gedoe van icm een zeer attente man die zèlfs mijn verjaardag vergeet... ) Maar kan me wel goed indenken dat het iets bijzonders heeft, moederdag. @Lovely29 Poeh, 05:15, fijne tijd. Hopelijk word je dit weekend een beetje gespaard. @ciprilla Zijn de kijkers al geweest? Spannend! Hier is met name K3 en de teletubbies een favoriet. Nijntje alleen de liedjes.
Pfoeh, 4 jaar niet goed kunnen slapen, dat moet heel heftig zijn! Dan snap ik best dat je denkt "het is wel even goed zo". Zijn je beide kinderen wat later goed door gaan slapen? Hopelijk is ie er gauw klaar voor!
Lief van jullie dames! Ik vermoed dat we er wel voor gaan binnen nu en een jaar, maar mijn man blijft vaag. Hem kennende wil hij het 100% zeker weten voordat hij aangeeft dat ie er voor wil gaan. Mij lijkt dit najaar ideaal, aangezien onze beide kids in het najaar geboren zijn en we dan niet alle verjaardagen vlak na elkaar hebben. Plus, wat warmer tijdens de bevalling Dus ik hoop me zsm bij jullie te kunnen aansluiten! Ik blijf in ieder geval meelezen, hoop tot snel! X
Eigenlijk is vooral de oudste een moeilijke slaper. Onze jongste sliep net twee jaar door ongeveer, maar die oude: Sinds zijn vierde verjaardag slaapt hij pas door. Hij komt er nog wel regelmatig uit (dan wil ie niet alleen zijn), maar niet meer elke nacht. Ik pak hem gewoon terug als hij 16 is ;p
Wij keken trouwens Timmy Time; vonden de kids leuk en er wordt niet veel in gepraat. Zo, nu stop ik met posten hoor
@Gruffalo Ik hoop je gauw hier terug te zien! Heeft iemand van jullie ervaring met de ovulatietesten van zwangerenkids? Ik heb ze besteld en wil ze mijn volgende cyclus gaan gebruiken. Met name om te kijken hoe het met mijn luteale fase zit. Hebben jullie nog plannen 't weekend? Wij, op bezoek bij (schoon)moeder na, niets. Fijn weekend allemaal.
Ik heb toevallig vandaag ovulatie testen van zwanger&kids besteld @Saaaraaa! Niet de dipsticks maar de cassetes (die lijken op de kruidvat 2v5 zwangerschapstesten) Dus nog geen ervaring, maar kan je dus binnenkort meer vertellen, haha. Lees hier op t forum wel altijd positieve verhalen (behalve over hun zwangerschapstesten). Hier drukke zondag voor de boeg! 'S morgens mijn moederdag (volgens mij heeft m'n man gewoon een lekker ontbijtje geregeld, maar ik laat me verrassen ), daarna lunchen bij m'n schoonouders en tot slot 's avonds uit eten met mijn ouders en broertje en zusje Heb er zin in!
Nou dames goed nieuws vanaf mijn kant. De eerste kijker heeft meteen vraagprijs geboden. Nu nog wachten of de financiering rond komt maar het ziet er positief uit. Had ik echt niet verwacht we hebben 1 week te koop gestaan. We gaan zo kijken naar een te gek huis, ben alleen bang dat we nog geen bod durven doen omdat het nog niet rond is. Maar de huizen gaan zo hard, dus je kan niet lang wachten. Ik vind het zo spannend, verhuizen met die kleine. En het idee dat het volgende kindje daar geboren wordt en niet hier, maakt me emotioneel. (Stomme hormonen ) Dit weekend moet mn vriend weer werken, als die thuis komt gaan we een bezichtiging doen. Morgen moederdag is een beetje beladen hier. Mijn schoonmoeder is overleden en met mijn eigen moeder heb ik het contact in de zwangerschap verbroken. Dus op zo'n dag steekt dat wel een beetje. Maar dit jaar voor t eerst mijn moederdag, dus ik ga lekker genieten met mn kleine meisje.
Wat goed, @ciprilla! Wat snel!!!! Nu duimen dat de financiering gauw rondkomt en de verkoop rond is Heel veel plezier bij de bezichtiging straks! Snap dat je dan hele dubbele gevoelens hebt bij moederdag, lijkt me heel moeilijk... Hopelijk kun je toch nog lekker genieten van je eigen eerste moederdag morgen
@Sado Nou heb zo slecht geslapen ervan, wat een onzekere periode. Het duurt ongeveer 6 weken voor de financiering rond is. Vd week gaan we wel het voorlopige koopcontract tekenen dus dat is wel fijn. Ja dat is zo, daarom maar extra genieten. En jij ook natuurlijk, voor jou ook de eerste keer.
@Gruffalo : Haha een powerpoint presentatie. Erg origineel. Hopelijk is je man snel om en kan je je hier aansluiten @Sado : Die eerste moederdag is inderdaad speciaal. Maar ik kijk er nu ook erg naar uit. Heerlijk om die knutselwerkjes te zien. N zegt al de hele week dat haar knutselwerk echt heeeel mooi is. Dus ben zeer benieuwd En drukke dag morgen maar wel allemaal leuke dingen. Geniet ervan @Saaaraaa : Geen ervaring met die ovulatietesten. Ik heb voor de eerste zwangerschap andere testen gebruikt maar werd er zo gestresst van. Na een paar rondes mee gestopt dus ik ga me er nu ook niet aan wagen denk ik. Lees wel altijd positieve verhalen over de ovulatietesten van zwanger&kids. @ciprilla : Wat snel zeg! Nu al een bod! Veel plezier bij het kijken straks Dubbele gevoelens bij moederdag dus.. vervelend. Maar wel proberen te genieten van je eigen eerste moederdag meis! #Weekend: Mijn man is nu met de kindjes naar de dierentuin en ik heb dus even lekker tijd voor mezelf Vanavond hebben we een borrel bij vrienden. Morgenochtend gaan we even langs onze moeders. Verder niet veel op de planning.