Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Gefeliciteerd Sado!
    Pff, ik ben alweer in slaap gevallen nadat ik mijn jongste voor haar middagslaapje naar boven had gebracht. Symptoom of gewoon slaap inhalen in de vakantie? Nog een week te gaan. ;)

2. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

@Sado Gefeliciteerd! Heb je nog wat leuks gekregen?

Reageer later even uitgebreider :)

3. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Sado gefeliciteerd!!!!

@Gruffalo spannend...afwachten! :)

Ik heb niet meer getest maar we zijn nu gewoon om de dag even actief haha.:p

4. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Nog gefeliciteerd Sado! Heb je een leuke dag gehad Gisteren?

Hier vandaag weer getest en weer wit. Of ik heb geen eisprong of het zijn stomme testen. Ik test morgen en overmorgen nog en dan stop ik. Vorige week donderdag had ik wat slijm. Zal ik misschien toen mijn ovulatie hebben gehad? Als dat zo is dan is dit een loze ronde :$

5. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Kort want we gaan vanaf vandaag een paar dagen weg: ongesteld geworden vanochtend dus door naar ronde 3...

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Thanks voor de felicitaties, meiden!! Sorry ben erg druk met werk en de nieuwe keuken (nouja, de financiering er van:roflmao:), dus hier reageren is even wat lastiger, ben gauw weer wat actiever!

Heb een leuke verjaardag gehad, heerlijk met z'n drietjes thuis. Binnenkort vieren we t met onze ouders en broers/zussen :) Met een week of twee denk ik.

Hier nog altijd géén positieve ovulatietest... Vandaag CD12. Vorige rondes op CD9-10 al een positieve. Hij blijft een beetje hangen op (zie foto)....
    Had zondagochtend wel een flink donkerdere test dus had verwacht zondagavond een positieve in handen te hebben, maar helaas.... Dacht gisteren wel een eisprong (of in elk gevoel, de groeispurt er van, wat dus wel overeen zou komen met een positieve test zondagmiddag oid) voelen, maar kan me dus ook flink vergissen.

Test nog maar even door en tot die tijd gewoon om de dag gezellig maken, zo ben ik vorig jaar ook zwanger geraakt :)
    Nog maar even afwachten dus, irritant.

Op het moment ook snot- maar dan ook snotverkouden. Ooit gelezen dat ziekzijn rondom je ovulatie en/of innesteling betekent dat je niet zwanger kan raken, dus zou dan een verloren ronde zijn:rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Balen!!!!

Wel heel veel plezier de komende dagen, geniet ervan!

8. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Jammer :(

Veel plezier!

9. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Sado Gek dan hè..misschien toch je piek gehad na die donkere test? Inderdaad gewoon om de dag doen, dan zit je in elk geval goed. Doen wij nu ook! Althans ik zeg mijn vriend niks haha wil er geen druk of iets op leggen! Hopelijk hebben we over 2 of 3 weken allebei een positieve test in handen!

Sado vindt dit leuk.
  10. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Jammer!
    Geniet van jullie paar dagen weg!;)

11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Dat zijn de lekkerste verjaardagen gewoon lekker met je eigen gezin, vind ik dan ;)! Sinds we L hebben vind ik een verjaardag wel echt gezellig maar ook druk!

Balen van je ovulatie, misschien toch zondag dan positief geweest:)! Over 2 weken zal je het weten, spannend! Ik zou over een weekje al kunnen testen! Ben benieuwd want ik had toen die woensdag een positieve ovulatietest en die week ervoor om de dag geklust en die donderdag na de positieve ovulatietest. Daarna eigenlijk niet meer, waren er allebei even klaar mee :p!

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Goedemiddag! Hoe is het met jullie allemaal? Ik ga zo even terug lezen!

Hier donderdag dan toch eindelijk ongesteld geworden. Wat een opluchting zeg, hoewel ik er ook wel vet chagrijnig van was. Ik geloof niet dat ik echt leuk was de afgelopen dagen:mad:.

Maar wat heerlijk zeg om van die enorme spanning op mijn borsten af te zijn, dat was echt heftig! In geen jaren gehad. Maar ja, mijn spiraal zat er ook al 5 jaar in :D.

Ronde 2 dus. Nu wel een echte cyclus gehad van 29 dagen, dus misschien was dat gewoon even nodig!

Sokkie87 en DN2017 vinden dit leuk.
  13. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Hallo allemaal. Ik ben weer terug in de bewoonde wereld na 2 heerlijke weken op Cuba. Super mooi land en heel lieve mensen. Lig nu helaas wel ziekig op de bank (reizigersdiaree en koorts), maar het was super. E. Kreeg heel veel aandacht als blond meisje en ze genoot er enorm van.
    Ik hoop dat het hier met iedereen goed gaat!

Hier nog iets bijzonders gebeurd? (Ik ga ff niet alles terug lezen, er zijn in 2 weken namelijk 22 pagina's bij gekomen...) Al iemand 2 mooie strepen? Wij twijfelen of we komende maand al beginnen ivm Zika. We zijn overdag niet gestoken, maar willen natuurlijk niet dat het een kindje met kleine hersentjes wordt. Echter, mocht ik komende maand wel zwanger raken ben ik uitgerekend op mijn verjaardag, en aangezien bij ons in elke generatie iemand begin mei jarig is, is dat wel heel speciaal. We moeten nog even informatie inwinnen en dan maken we een keuze. Gezondheid staat wel voorop....

14. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Patchwork Balen! Ik wens je wel een paar leuke gezellige dagen.

@Sado Nog gefeliciteerd!

@Saona Fijn dat je nu toch ongesteld bent geworden, cylcus van 29 dagen is mooi toch ;)

@Jiseb Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Even goed informatie inwinnen inderdaad en dan de keuze maken.

Hier heel druk met werk. Vorige week na 11 dagen aan 1 stuk gewerkt te hebben weekend met manlief weggeweest naar een festival. Druk druk druk dus, ook helaas momenteel even weinig tijd om op alles te reageren.

Vandaag wel gestart met foliumzuur en de onttrekkingsbloeding is ook gestart.

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    @Sado Gefeliciteerd met je verjaardag nog! En beterschap!

@Patchwork Fijne vakantie! Lekker even een paar dagen weg!

@Lovely29 Succes met verhuizen, mijn hobby is het niet! Welke ovulatietesten gebruik je? Ik wil ook weer overnieuw gaan testen namelijk.

@Gruffalo Spannend! Ik geloof dat ik zelf ook graag wil dat het vroege symptomen zijn... Gewoon, omdat dat zo leuk zou zijn! Nu is het spannend wie het eerst positief is!

@Krily Huh? Hebben ze je gewoon de verkeerde tests gestuurd? Dat is ook raar, waar heb je ze gekocht?

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Welkom terug! Was het een aanrader? Jammer dat je nu ziek bent, maar gelukkig hebben jullie genoten en je kleine blondie zo te horen ook! vwb zwanger worden nu... ik weet niet of ik het zou durven gokken, maar dat is natuurlijk een persoonlijke overweging! Ik heb 0 geduld, dus ik snap het zeker !

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    ❤️Wij gaan voor een kindje!❤️
    Vanaf zomer 2017

Juni (1)
    Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 2e ronde

Juli (9)
    Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje - 1e ronde
    Eva4 - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Saona - 38 jaar - 3e kindje - 2e ronde
    Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje - 4e ronde
    Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde
    Sado - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Krily - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde

Augustus (4)
    Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    thephantom - 23 jaar - 1e kindje
    Jiseb - 32 jaar - 2e kindje
    Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje

September (2)
    ciprilla - 24 jaar - 2e kindje
    Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje

Oktober (1)
    Jess93 - 24 jaar - 2e kindje

November (1)
    Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje

December (1)
    Boogschutter88 - 28 jaar - 2e kindje

NODlijst:

Augustus:
    1: Patchwork
    7: Gruffalo
    8: Raaf92
    12: Sado
    13: Krily
    14: Lovely29
    19: Jess89
    20: Sokkie87
    25: Saona

September:
    8: Saaaraaa

Bevallingslijst:

18. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Oh, hij heeft de kleurtjes niet overgenomen :rolleyes:

19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Wat heb je aangepast? Dan corrigeer ik 'm zo wel even :)

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Poeh wat druk!! Was het festival leuk?

Spannend! Dus ronde 1 is van start :D

Deel Deze Pagina