Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.915
    5.177
    113
    Zo, mag volgende keer wel iets rustiger aan doen met smileys haha o_O:oops:

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Madeliefje06 Heerlijk zeg, een dagje even voor jezelf. Geniet ervan! :D:p Ik vind je smiley gebruik wel meevallen hoor. :rolleyes:;)

3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @ciprilla wat een super goed nieuws de vraagprijs. De financiering kan inderdaad tot 6 weken duren. In ons geval bij de verkoop zelfs nog meer :(. Weet inmiddels alles van huizen kopen verkopen:). Hoe was de bezichtiging van de woning? Tegenwoordig is het zeker snel schakelen.

Hier ook geen ervaring met ovulatietesten. We gaan het eerst zonder proberen lukt het niet ga ik aan de testjes.

Wij doen ook niks aan moederdag. Mijn vriend gaat morgen naar Amsterdam om Ajax te kijken en ik moet gewoon werken.

Madelief heerlijk om tijd voor jezelf te hebben. Wij waren vandaag in de ochtend ook in de dierentuin te vinden :).

4. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Lovely29 , nou ik vind 6 weken al lang. Krijg daar al de zenuwen van, dus echt knap van jou dat je zo lang daarop kan en durft te wachten. Ik ben pas gerust als het allemaal rond is, maargoed dat hoort erbij. (Ik ben gewoon een stresskip :) ) Het huis wat we bezichtigd hebben was echt naar ons zin. Dus we gaan proberen om aankomende week met een aankoopmakelaar te bezichtigen en dan een bod doen. Hebben jullie zelf een bod gedaan of ook met een aankoopmakelaar?

Fijne moederdag dames! Mijn eerste keer en ik werd meteen om 0600 wakker gemaakt door dr.. nu slaapt ze weer dus ik ga denk ik ook nog even mn ogen dicht doen. :p

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.258
    17.278
    113
    Fijne moederdag dames!!

Hier net wakker gemaakt met een heerlijk ontbijtje op bed en C die keurig dr cadeautje van de crèche in dr handje vasthad (en 'm volgens mij eigenlijk niet los wilde laten hahaha) :D Een sleutelhanger gemaakt van haar voetafdrukje, met een gedichtje erbij. Super lief!!

Volgens m'n man zijn er nog meer cadeautjes dus ik laat me verrassen, haha.

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.258
    17.278
    113
    Wat fijn dat het huis meteen naar jullie zijn was @ciprilla! Wij hebben anderhalf jaar geleden ons huis zonder aankoopmakelaar gekocht. Zelf nog best wat van de prijs af kunnen krijgen :)

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.258
    17.278
    113
    Klinkt als een heerlijk weekend @Madeliefje06! Geniet er van!
    Gisteren nog lekker wat voor jezelf gedaan? :)

8. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat fijn dat het huis gelijk naar jullie zin was. Wij hadden dat met het huis wat wij aangekocht hadden ook.
    Een aankoop makelaar was bij dit huis geen tijd voor. Wij moesten binnen een paar dagen ons eindbod en voorwaarden doorgeven. Hebben nog wel een bouwkundige keuring gedaan dat was voor ons een must.

Wij maken ons geen zorgen over de verkoop omdat we toch meerdere biedingen en bezichtigingen hebben gehad in de eerste week. Als deze niet doorgaat komt er wel een volgende. De huizenmarkt is nog niet teruggetrokken:).

Ik word net wakker en ze zijn beide weg :( geen idee waarheen want alles is dicht. Heb een appje gestuurd maar niks gehoord maar even bellen.

9. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sado, wat een geweldig kado zeg! Oke zonder aankoopmakelaar.. ja lastig hoor. Bespaart weer geld maar mn vriend is bang voor de kleine lettertjes in een contract.

@Lovely29, he dat is vervelend wakker worden. Hopelijk zijn ze gauw terug!
    Ja de huizenmarkt loopt inderdaad goed, dat geeft wel wat vertrouwen.

Ik heb nog even 45 min kunnen slapen, 0600 vond ik wel erg vroeg. Ik ben samen met C. dus nog even kroelen in bed samen. Alhoewel C. daar anders over denkt. Die gaat liever stoeien met mama :p. Kleine druktemaker...

10. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.915
    5.177
    113
    @ciprilla : Fijn dat het huis naar jullie zin was! Qua buurt ook helemaal jullie wens? Spannend hoor, een bod doen.
    Fijn dat je nog even je ogen kan dichtdoen. 6;00 uur is wel erg vroeg.

@Sado : Oh wat een leuk cadeautje. Die zelfgemaakte cadeautjes zijn toch het leukst! En zelfs nog meer cadeautjes.. spannend haha!
    Gisteren lekker gesport en daarna naar de kapper geweest. Dus was even genieten :)

@Lovely29 : Wat raar dat ze weg zijn.. inmiddels al iets gehoord?

Fijne moederdag dames! :D Hier ook heerlijk verwend met een ontbijtje en cadeautjes. Nu op weg naar onze moeders :)

11. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Madeliefje06 Ja omgeving is ook naar onze wens, een echt dorpje dus dat zal wel even wennen worden. Een bod doen is inderdaad erg spannend en omdat we niet de enige kijkers waren ben ik bang dat we dan straks te laat zijn. Dus kan nog alle kanten op.

12. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Jaaaa ze zijn getraceerd ze waren een bos rode rozen halen voor mama. Ik kwam onder de douche vandaan en toen stond de kleine dame voor mijn neus met een grote bos. Zo lief.
    Ook nog een knutselwerkje van de opvang gehad een tasje helemaal beschilderd.

Ik ga zometeen naar mijn werk. Fijne zondag allen!

13. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Lovely29 , gelukkig zijn ze weer terecht en wat een leuke kado's. Werkse vandaag!

Ik zit naast C. terwijl ze slaapt. Ben aan het oefenen in dr eigen bedje, ze slaapt nogal slecht dus het is een hele onderneming. Maargoed mevrouw slaapt en pakte sinds weken eindelijk de speen.

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.258
    17.278
    113
    Ahhh wat lief, zeg!! Werkse vandaag :)

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.258
    17.278
    113
    Hier net nog twee leuke cadeautjes gekregen: van Greetz een pakketje met een hartjesballon (zo'n heliumding wat eruit komt vliegen) met een super kaartje uit naam van C (maar geschreven door manlief natuurlijk:p) en super leuk: bij onze plaatselijke banketbakker kon je op een stuk chocola (wit) een chocolade (melk) voetafdrukje van je kindje maken, dus die heb ik ook gekregen, suuuuper schattig :D
    Zonde om op te eten dus die ga ik bewaren :)

Net bij schoonmoeder geweest en vanavond lekker uit met mijn moeder (en de rest van ons gezin), heerlijk weekend zo!

16. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.258
    17.278
    113
    Sliep ze tot nu bij jullie op de kamer?
    Onze C sliep na 3 dagen in de eigen bedje, maar als ik t zo lees hier op het forum is dat wel erg vroeg :confused:

Hopelijk went ze snel en slaapt ze gauw lekker door :)

17. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sado, in de nacht altijd naast mij in de wieg. Maar steeds vaker bij mij in bed, omdat ze elke keer zo aan het spoken is. Overdag bijna altijd beneden of in de draagdoek. Ik leg haar vaak boven neer maar ze raakt zo overstuur..

Wat een leuke kadootjes zeg!

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.258
    17.278
    113
    Ah lastig @ciprilla! Is het dan honger, of gewoon moeite met (blijven) slapen?

C wilt overdag ook echt niet in bed slapen, krijg het maar niet voor elkaar. Zelfs al leg ik dr al slapend neer, wordt ze binnen 2min wakker en zet ze een keel op... Vreemd want 's nachts dus echt geen probleem! We moesten dr voorheen vaak rond 03.00/04.00 nog even dr speentje geven maar sinds een ruime week slaapt ze gewoon door tot ik dr (doordeweeks) wakker maak om 06.15.

19. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sado, nee geen honger, ze doet er alles aan om niet in slaap te vallen. Ze kan heel moeilijk zich eraan over geven en daar heeft ze dus ons elke keer bij nodig. Vandaag lukte het dus wel met een speentje, maar die weigert ze normaal altijd. 'S nachts is ze onrustig en zoekt ze vaak de borst, hopelijk kan ik dat nu ook met een speentje sussen want ik lig echt niet meer comfortabel in mn eigen bed. Ik wil haar vanavond/vannacht eigenlijk naar de eigen kamertje doen. Ze wordt heel snel wakker en omdat vriendlief aan het snurken is.. is het misschien beter voor haar. Maarja als ik 100x op en neer moet beland ze uiteindelijk vast weer naast mij.

C. is ook zo gevoelig met wegleggen, raar he. Ze merken dat meteen. Ik geef eigenlijk altijd aan dr toe hoor, ze zullen het wel nodig hebben denk ik dan maar. Wel lekker dat ze het 's nachts zo goed doet bij jou. Hoelaat gaat C. bij jou naar bed?

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.258
    17.278
    113
    @ciprilla, nee da's niet fijn indd :( Hier met sprongetjes C ook weleens - veilig uiteraard - tussen ons in gelegd. Is kiezen tussen twee kwaden (of elke paar minuten eruit om te sussen/troosten, of maar bij je zelf in bed zodat je zelf ook nog wat slaap krijgt), maar je moet natuurlijk wat op een gegeven moment. Maar lekker liggen doe je dan indd niet nee :(
    Misschien is het even fase? Hopelijk gauw voorbij iig: kan je zo opbreken dit!

C krijgt dr laatste flesje om ong 20.30. Die drinkt ze in ongeveer 15min leeg en valt meteen in slaap. Rond 21.10 leggen we haar - al slapend dus - op bed. Ivm werk moeten we dr om 06.15 wakker maken, maar ze slaapt anders wel rustig door tot een uur of 07.00/07.30.

Vaak valt ze 's avonds rond 19.30 al wel in slaap bij een van ons en moeten we haar dus iets later wakker maken voor dr fles. Eigenlijk zouden we haar dus nog wel eerder op bed kunnen leggen, maar dan komt ze niet aan haar 5 voedingen... Ik vind 4 voedingen dan wel erg weinig en ook erg grote flessen dan per keer. Twijfel nog, maar denk dat we het voor nu zo laten. Over een kleine 2 weken starten we ook met bijvoeding, dus misschien dat er dan ook iets verschuift in dr voedingsschema.

Deel Deze Pagina