Spannend!! Dus jij volgende week al je NOD? Afwachten.. Mijn eisprong ongeveer nu zou ik denken maar ovutest geeft niks.. Geen idee of ie al geweest is of nog komt..
Oh nee afwachten.. Misschien is het innesteling?! Kan dat een cyclus zonder eisprong en wel menstrueren? Dat baart mij wel zorgen. .aangezien ik die eisprong nooit vind.
Volgende week maandag is mijn nod. Gaat ook al opschieten. Ik heb ook geen positieve ovu testen gehad. Heb op woensdag mijn laatste gedaan en die was wit. Toen was ik er klaar mee. Ga volgende ronde even kijken naar andere testen en wat secuurder ermee omgaan.
Wat goed van jou! Je hebt er ook totaal niets aan aan stressen en proberen elk dingetje te analiseren! Je bent een jonge meid, je hebt eerder een gezond kindje op de wereld gezet dus het gaat goedkomen! Gun je lichaam even en het komt helemaal goed!
Irritant hè. Ik doe hetzelfde als jij. Andere tests en vroeg beginnen met testen. Ik duim voor je voor volgende week maandag!!
Ik snap je helemaal hoor, anders gaat het genieten er vanaf! Ik heb er deze ronde gelukkig niet zoveel last van, vorige ronde wel veel mee bezig! Maar nu kan ik al bijna testen (of word ik ongi), zonder dat ik er veel mee bezig ben geweest! Laat het lekker rusten, n hopelijk heb je snel we positieve test in handen! En wordt je cyclus weer wat beterder!
@Krily : Wat vervelend die onzekerheid. Heeft het nog doorgezet? Vind je temperaturen fijner dan ovulatietesten? @Sado : Klinkt als een goed besluit! Hopelijk kun je de rust wat meer vinden. Komt allemaal goed meis!
Ooh sorry voor de late reactie!! Ik heb geen melding gezien Maar ik temperatuur elke dag om 5.45. Moet meestal om 06.00 opstaan ivm werk en heel soms om 5.45 als ik een keer vroeg moet beginnen. Dus vandaar 5.45 En ik moet zeggen, het went erg snel, slaap daarna vaak nog eventjes 10 minuutjes door en in het weekend val ik gewoon weer in slaap @Sado super knap dat je het los laat van nu af aan. Het is inderdaad belangrijk om van elk moment van het zwanger worden te genieten en dat is zo makkelijk om te vergeten. Ik merk het zelf ook, het 'moeten' klussen staat me soms tegen.. en dan denk ik "nu al! In ronde 2, waarschijnlijk moeten we nog lang" .. Maarja toch maar proberen te genieten van deze tijd, nu kunnen we nog dingen doen die met een kind lastiger worden.. een avondje stappen bijvoorbeeld en lekker fantaseren over hoe ons leven er volgend jaar uit kan zien.. ook hartstikke leuk.. maarja ik moet mezelf er wel echt aan herinneren om te genieten, anders wordt het nog een hele zware tijd de komende maanden....
Was ook de bedoeling dat ik gewoon niks zou zeggen, maar m'n lief merkt zelf ook wel dingen op (en hij kan tellen haha) dus dat heeft weinig zin. Daarbij vind ik het een stom/raar idee dat we dan "bezig zijn" en dat ik bij mezelf denk "misschien maken we nu wel een kindje" terwijl ik hem in het ongewisse laat. Voelt bijna oneerlijk. Dus daarom.
Menstruatie heeft niet doorgezet en temperatuur is iets omhoog . @Madeliefje06 ik vind temperaturen fijner dan ovulatietesten ja, omdat je dan vaak zeker weet dat hij echt geweest is.
@Krily fijn!!!!! @Patchwork snap ik wel dat gevoel! Voelt een beetje raar dan. Ik deed net 'voor de gein' nog een ovutest ..heb ik een heel licht streepje. Dat zou betekenen dat ik over een dag of 4 mn eisprong heb en dat zou dan CD22 zijn betekent weer een lange cyclus. Voor mn vorige zwangerschap had ik keurig 28 dagen..
@Jess89 geen probleem haha. Was nieuwsgierig naar het temperaturen. Heb al gezien dat dat voor mij niet zou gaan werken. Ik werk onregelmatig daarom zou ik nooit op dezelfde momenten kunnen temperaturen. @Sokkie87 balen dat je weer een lange cyclus hebt maar wel super fijn dat je ei er nu aan lijkt te komen. Mijn cyclussen waren ook 28 en nu 23/25. Raar dat je lichaam zo kan veranderen. @Krily gelukkig heeft het niet doorgezet misschien toch wat last gehad van de eisprong.
@Lovely29 Ja bij onregelmatige diensten wordt het lastig inderdaad! Jammer, gebruik je wel ovutesten?
Als het goed is deze aankomende week rond donderdag. Dus de klusweek is weer aangebroken. Heerlijk, was het maar 3 weken per maand klusweek