Ik heb ovu testen van de action gebruikt maar die gaf geen piek. Of ik was te laat met testen of ik ben te vroeg gestopt. Ik heb 6 dagen getest daarna gestopt. Volgende ronde wil ik andere gaan gebruiken.
@Lovely29 ja super frustrerend. Ook zo lastig om dan te ontdekken waar je bent in de cyclus. Ben wel blij eigenlijk als ik komende week pas mn eisprong heb want afgelopen week was anders een loze ronde geweest haha ruzie
Ohhhhh, meiden... Ik dacht vanmorgen, ik doe even een testje want heb het weekend wat steekjes gehad (wat ik herken van m'n vorige zwangerschap). Zag niks, dus gooide 'm aan de kant. Appt m'n man me net (die werkt thuis) dat ie een heel licht streepje ziet Oke, ik ga maar even uit van een indroger, (want oogt ook grijzig? Maar geen idee: bij m'n dochter geen tuurstreepje gehad dus geen idee hoe het eruit ziet zo vroeg) maar toch Weet niet of jullie het kunnen zien op de foto, kwaliteit gaat na uploaden vaak goed achteruit hier. Ik zie 'm zelf op m'n telefoon wel.
@Sado spannend!!!!! Ik zie ook heel licht streepje. En volgens mij is het bij een zw.test gewoon NIKS of een streepje (hoe licht ook) Welke cd ben je nu?
Zo is het bij mij inderdaad altijd gegaan! Maar lees op het forum weleens over indroogstreepjes. Vandaag CD18. Vorige twee cyclussen waren 21/22 dagen.
Na de afleestijd is hij sowieso niet geldig en dus niet positief. Staat ook in de bijsluiter. Zou dus opnieuw testen over een paar dagen en hier niet te veel op hopen om teleurstelling te voorkomen. Je leest zowel positieve als negatieve verhalen namelijk. En een indrooglijn is inderdaad grijs. Spannend!
Kan binnen zijn geweest, ik legde 'm na 2/3 minuten al weg en daarna niet meer gekeken (Had bij m'n dochter nl binnen 1min al een streepje op 10DPO, dus ging er nu vanuit dat het niks was omdat er na 2/3min niks stond) Maar snap je punt hoor! Ik ga er voor nu ook vanuit dat ie negatief is en wacht het nog even af. Wat betreft de kleur: m'n man zegt niet zo goed te weten of het roze of grijs is Vind 'm zelf grijzig ogen, maar is lastig te zien vanaf een foto
Spannend! Ik zie wel een streepje, geen idee welke kleur! Zou morgen opnieuw testen en dan binnen de tijd kijken! Ik ben me toch wel heel erg aan het inhouden om niet te testen, vorig jaar echt tot een dag na mijn nod gewacht en wil ik nu eigenlijk ook. Toen had ik gelijk een duidelijke streep.. ga nog even door bijten !
@Sado ow wat rot zo'n bericht als je op je werk bent. Ik zie ook wel een licht streepje maar inderdaad zou een indroger kunnen zijn. Ik zou zelf morgen dan weer even testen kijken wat die gaat doen. Spannend hoor. Probeer met beide benen op de grond te blijven staan @Raaf92 heb je testen in huis? Ik vind het makkelijker vol te houden als ik niks in huis heb want dan kan het gewoon niet.
Wat spannend, @Sado! Ik zie ook iets, al twijfel ik over de kleur. Morgenochtend weer testen? Ik krijg er zelfs spanning van, haha! :')
Twijfel zelf ook hoor, thuis vanavond meteen naar de kleur kijken Ja morgen weer! Zal eerder vannacht worden denk ik, ik moet er altijd minstens 1-2 keer per nacht uit om te plassen. Deze test was ook gedaan met mijn 2e van de ochtend (en dus 3e/4e van de dag, 's nachts meegerekend)
Ben heel benieuwd naar morgenochtend dan, @Sado! Ik ben vanaf vandaag begonnen met ovulatietesten. Merk verder nog niks van een naderende ovulatie, maar ben benieuwd of ik iets op zie lopen - of dat het bij mij vanuit het 'niets' knalt. Nu een héél licht streepje.
@Lovely29 Ja heb ze wel al een tijdje in huis, maar lukt me denk ik wel om te wachten! Veel te bang om teleurgesteld te worden! @Sado Klopt, woensdag is mn nod! En probeer tot donderdag te wachten want woensdag moet ik werken
@Raaf92 Spannend! Dat je 't zo lang weet vol te houden, haha. Ik gebruik de dipsticks van zwangerenkids. @Sado Aaaaah, dat zou natuurlijk wèl de gekke cyclus kùnnen verklaren... Mijn duimen draaien!