Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Lovely29 fijn een nieuwe auto!!

Voor de mensen met meer dan 3 kinderen..hoe doen jullie dat qua auto?

2. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Raaf92 ah wat een super leuke reactie! :)

Raaf92 vindt dit leuk.
  3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik heb nu een citroen c1 en ga dan naar een Renault Clio

Sokkie87 vindt dit leuk.
  4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Leuke auto, daar les ik in! :D (hopelijk niet lang meer:roflmao::roflmao:)

5. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Ik kletste ook mee op een nod -topic dus ik weet niet zo goed wat ik in welk topic heb verteld, dus een samenvatting: op dag 20 van mijn cyclus kreeg ik een kleine bloeding. Toen heb ik hier gepost dat het einde oefening was voor ons, deze ronde. Maar die bloeding was eenmalig. De dagen daarna had ik soms wat roze of bruin slijmvlies, maar heel weinig en soms een dag niks. Ik kreeg last van ochtendmisselijkheid, pijnlijke boobs, etcetera. Dus ik dacht dat ik maandag wel positief zou testen. Maar toen ik de test deed, was er na de afleestijd alleen maar een licht streepje te zien, ik kreeg hem niet eens goed op de foto zo licht. Op een andere, minder gevoelige test die ik maandag laat in de middag deed, stond zelfs geen streepje (meer). En ik had opeens ook weer meer krampen en roodverlies. Normaliter had ik al een paar dagen flink bruinverlies moeten hebben en zou uiterlijk gisteren mijn menstruatie begonnen zijn. Vandaag heb ik alweer meer krampen, maar het bruinverlies komt en gaat. Pfffff. Rare lijven. ;)

6. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Leuk hoor! Ik rij nu ook nog in een c1-soortig modelletje. Maar met nummer 3 in gedachten zijn we nu toch wel aan het oriënteren voor een grotere auto! Zitten maar 2 gordels op de achterbank :p Denk begin volgend jaar dat we ook een andere gaan aanschaffen. Manlief heeft een werkauto dus die van 'mij' is dan echt de gezinsauto.

7. Gruffalo

Mijn man is ook druk aan het kijken voor een grotere auto. Dat laat ik graag aan hem over! :) Ik regel de baby wel :p

Dee-tje vindt dit leuk.
  8. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Heel herkenbaar dit. Heb ik gehad voordat ik zwanger raakte van de tweede, ook een vmk inderdaad. Vond ik toen echt heel naar! Eerst zo *voorzichtig* blij en kort daarna alweer die teleurstelling/onzekerheid. Had wel echt ook een lichtpositieve test en 1-2 weken op de clear blue. Pff, tja. Zeg dat wel, rare lijven! :eek:

9. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    haha en rijdt die fijn? Ik heb er nog nooit ingereden.

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Wat rot, meis...

Klinkt exact als wat ik nu heb: vorige week 2 dagen heel minimaal bloedverlies gehad. Gister (wss na afleestijd) een licht positieve test (kreeg 'm op de foto maar was wel erg licht, wel roze). Vanmorgen nauwelijks meer wat zichtbaar.

Hier nog in afwachting van menstruatie.

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vind het een fijne auto! Mooi formaat ook :)

12. Gruffalo

Jeetje wat spannend joh. Dus je denkt dat het doorzet? Ik heb wel eens gelezen dat dit heel vaak gebeurt, maar dat je het niet eens merkt als je niet test. Blijkbaar gebeurt het dus vaker :(
    Ik vind het super fijn dat we dit samen kunnen meemaken :) met jullie bedoel ik! Fijn om jullie verhalen te horen, @Sado en @Dee-tje.

Dee-tje vindt dit leuk.
  13. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Hier hebben we toen ons zoontje op komst was mijn mans auto ingeruild voor een Skoda Fabia. Mijn man rijdt nu in mijn auto en ik in de Skoda. Alleen dus niet bij nagedacht dat we nu op zoek zijn naar een caravan en die auto dus bijna geen gewicht mag trekken... Maar goed, ik vind wel dat de auto op de achterbank weinig ruimte heeft, als je de maxicosi op de Isofix hebt staan, dan moet de stoel van de bijrijderskant al een stuk naar voren, en nu met de vervolgstoel (axissfix) precies hetzelfde.
    Dus wij gaan denk ik volgend jaar wederom op zoek naar een andere, verwacht de Skoda Octavia. Verder is het een prima stationwagen, met voldoende bergruimte.

Dee-tje vindt dit leuk.
  14. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    ❤️Wij gaan voor een kindje!❤️
    Vanaf zomer 2017

Juni (1)
    Patchwork - 31 jaar - 6e kindje (9e samengesteld) - 3e ronde

Juli (9)
    Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje - 1e ronde
    Eva4 - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde
    Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Saona - 38 jaar - 3e kindje - 2e ronde
    Sokkie87 - 30 jaar - 2e kindje - 4e ronde
    Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde
    Sado - 25 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Krily - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde

Augustus (4)
    Saaaraaa - 23 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    thephantom - 23 jaar - 1e kindje
    Mamalanalobkesiebeniene - 27 jaar - 4e kindje
    Dee-tje - 28 jaar - 3e kindje -
    1e ronde

September (4)
    ciprilla - 24 jaar - 2e kindje
    Madeliefje06 - 30 jaar - 5e kindje
    Jiseb - 32 jaar - 2e kindje
    Eerstewondertje - 27 jaar - 2e kindje

Oktober (1)
    Jess93 - 24 jaar - 2e kindje

November (0)

December (1)
    Boogschutter88 - 28 jaar - 2e kindje

NODlijst:

Augustus:
    7: Gruffalo
    8: Raaf92
    12: Sado
    13: Krily
    14: Lovely29
    20: Sokkie87

25: Saona
    26: Mamalanalobkesiebeniene

September:
    1: Jiseb
    2: Patchwork (voorlopig)
    8: Saaaraaa

Bevallingslijst:

Ben even zo vrij geweest om de aantallen goed aan te passen hoor ;) Die waren wat veranderd inmiddels.

15. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    He bah wat balen zeg maar je ongesteldheid zet dus nog niet helemaal door begrijp ik?

16. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Gruffalo Is ook fijn om hier samen die dingen te kunnen delen :), ervaar ik ook zeker zo en toentertijd ook al (zit hier ook al een tijdje inmiddels :rolleyes:)

Gruffalo vindt dit leuk.
  17. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Haha wij hebben 2 auto's. Mijn vriend heeft een Ford Fiesta. Ik rij lange afstanden en ook met R. wil wel een goede veilige auto hebben. Hier geen plannen voor een 3e een Renault Clio moet dus volstaan :)

18. Gruffalo

Klopt! Maar ik verwacht er niets meer van hoor. Al is er altijd zo'n stemmetje dat zegt: ja, maar wie weet! Ik probeer dat stemmetje te negeren. ;)

19. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Lovely29 leuk!! Ik rij ook soortgelijke als de C1, maar vind het echt waardeloze auto's:oops: dus je gaat er vast op vooruit!!

@Gruffalo wat naar zeg. Lijkt me heel moeilijk want dan krijg je hoop en een paar dagen later weer die mega teleurstelling. Hopelijk zet je menstruatie nu snel door..dan kun je je weer richten op de volgende ronde.

@Dee-tje moeilijk hoor. Hopelijk blijft je dat dit keer bespaard.

@Sado ben heel benieuwd wat er bij jou gaat gebeuren komende week!!

Dames even jullie idee erover nodig. Eergisteren ovulatietest gedaan, heel licht streepje. Gisteren niet gedaan want ze waren op grrr en net eentje gedaan en zo wit als maar kan...
    Zou het kunnen dat mijn piek tussen doe 2 testen lag of is dat te kort 2 dagen?

Gruffalo vindt dit leuk.
  20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Ik heb géén idee... Ik heb nl ook geen flauw idee hoeveel DPO ik ben, heb nl m'n ei niet kunnen vinden. Heb vorige maanden een positieve ovulatietest gehad op dag 9/10. Stel dat was nu weer het geval, dan ben ik nu ong 8DPO. Dus kan ook gewoon nog erg vroeg zijn, maar dat verklaart nog die positieve test van gisteren (oke wss na afleestijd, maar toch) niet. Zooo frustrerend dit, pfff..

Super fijn inderdaad! Kan 't ook wel met m'n man delen hoor, maar hij is erg van "ah johhh komt wel goed!!" en dat steunt me niet altijd :)
    Vind het fijn het hier met jullie te kunnen delen.
    Hopelijk kunnen we ook gauw onze zwangerschapskwaaltjes en -geklaag delen! :p

Gruffalo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina