Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Sado niet meer getest?

2. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Ongeveer drie dagen. Ik loop qua voorbodes van de menstruatie ongeveer een week achter.

3. Gruffalo

You never know! ;)

Sado vindt dit leuk.
  4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Nooit?! Lucky you!! :p
    Hier ook niet extreem, heb de hele zwangerschap denk ik max 8 keer moeten overgeven, waaronder 1x tijdens de bevalling. Ik had wel constant een "bleeeeggh" gevoel als ik ook maar aan eten dácht. Gevolg: tot 20 weken alleen maar afgevallen (ong 11 kg), tot 32 weken stabiel gebleven en daarna pas een beetje aangekomen.

Mijn arme man heeft wekenlang op afbakbroodjes als avondeten geleefd. :roflmao:
    Ik kon echt niets anders maken.

Saona vindt dit leuk.
  5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Nee testjes zijn op! :)
    Heb gisteren nieuwe besteld, die zullen vandaag binnenkomen. Dus morgenochtend ga ik maar weer een poging wagen..

6. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Gruffalo Ik snap heel goed dat je baalt :(

@Sado Tsja, je weet het maar nooit inderdaad! Wie weet!

@Lovely29 Leuk! Dus hij beviel! :D En ja je gaat alles natuurlijk koppelen aan een eventuele zwangerschap, maar wie weet is het in dit geval ook wel zo. Maar beste is idd met beide beentjes op de grond afwachten (zegt een control freak die dat dus nooit kan :p) Veel plezier met de auto ophalen!

7. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Whaaa zeker lucky you! Ik ben bij beide echt heel misselijk geweest en ook echt tot heel ver in de zwangerschap :confused: Iets waar ik ook zeker tegen op zie bij een derde. Zeker nu er al twee rondlopen!

8. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Jammer :(! Snap dat je dan graag ongesteld wil worden, weet je waar je aan toe Ben!

9. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Leuk @Lovely29 :)

@Sado
    Geen bloed geeft moed :)! Ga je nog een x testen deze week?

10. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Lees nu dit berichtje pas;), spannend!

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan, kon me weer is niet inhouden :/ om 2.30 :eek:! Maar de controle streep is een stuk lichter, dr test streep stond er wel weer na 3 min en 5 min duidelijk! Alleen dus wel wat lichter dan gister, maar goed Ik heb de test nog geen 18 uur later gedaan, beetje dom van mezelf ;)! Ga nu echt proberen tot vrijdag/zaterdag te wachten en de met de predictor early testen en hopen dat ik dan een mooie streep Heb! Vind het nu allemaal maar onzeker;)! Maar goed, ben niet ongesteld dus dat geeft hoop!

11. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Zou wel kunnen, maar eerlijk gezegd hopen we op een wonder haha...
    Je hoort het zo vaak, vooral als de druk nog niet zo hoog is en je het op zn beloop laat. Ik had niet verwacht dat mijn wens nu nog zo sterk zou zijn. Ik had gedacht "Als je er eenmaal eentje hebt dan ben je tevreden en alles wat je dan nog gegund is is mooi meegenomen", maar zo werkt ons brein helaas niet :roflmao:
    Ik denk dat we een half jaar zelf proberen (met ovulatietesten en misschien moet ik gaan temperaturen) en dan weer aankloppen.

12. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Gruffalo Spannend, er is dus nog hoop!!!

@Lovely29 Gefeliciteerd met je auto!! Heerlijk he een nieuwe auto.

@Raaf92 om 2:30u :roflmao: wauw! Komt echt wel goed. Even afwachten. En genieten, want je bent gewoon zwanger!! :) Kan je man het al geloven?

Raaf92 vindt dit leuk.
  13. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Sado Voor jou ook weer spannend! Fijn dat je zulke korte cyclussen hebt. Sneller nieuwe kansen. :) Ik duim voor je!

Sado vindt dit leuk.
  14. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Haha ja moest om half 4 beginnen! Maar nu wel lekker klaar met werken. Die is nog heel voorzichtig, die wil eerst een duidelijkere test zien:)! Hij gaat uit zn werk nog even langs de Kruidvat, ga toch morgen ochtend nog een x testen in de hoop dat tie dan wat duidelijker is! Pff ben heel de dag al zenuwachtig :p!

Wat zouden jullie doen? Die predictor vrijdagochtend al doen, of nog even tot zaterdag wachten? Vandaag of morgen is mijn NOD! En ga sowieso morgen ochtend met de Kruidvat testen!

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.281
    17.323
    113
    Bedoel je een CB digitaal met wekenindicatie? Die kun je al doen hoor, die was bij mij vorig jaar 4 dagen voor NOD al positief :)

16. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Deze bedoel Ik! Maar net mn man geappt en die vind dat echt zonde 11,- voor 1 test :p! Dus wacht nog even om te kijken of de Kruidvat goed oploopt..

Een collega van mn man kwam net naar hem toe, ze zei jij komt vertellen dat je weer papa wordt:eek: Haha!

Bijgevoegde bestanden:

17. Gruffalo

Voor mij niet hoor ;) Je bedoelt Sado?

18. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Die schijnen super goed te zijn, maar wel prijzig inderdaad. Wow dat is bijzonder!:) Voel je al iets?

Raaf92 vindt dit leuk.
  19. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Nee heb nergens last van! Voel me ook niet zwanger ofzo! Dus blijft nog even spannend, blij als t weekend is en waarsch wat meer duidelijkheid Heb!

20. Gruffalo

Jeej!! Bloed! :eek::thumup:

Saaaraaa en Raaf92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina