Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sado, ik hoop nog steeds op een fase.. maar het gaat nou wel lang duren. Maar je hebt helemaal gelijk, ik kies dan voor mn nachtrust. Want als ik niet goed slaap ben ik de volgende dag geen leuke mama voor haar.

Wel mooi schema zo. Ik merk nu hier dat vast voedsel nog geen melk vervangt, omdat ze nog niet zoveel eet. Maar je kan dan misschien wel van tijden veranderen met de fles. Ze krijgt hier op verzoek dus dat gaat helemaal anders.

Nu slaapt ze voor de tweede keer vandaag in het ledikant, weer met het speentje. Normaal gebruikt ze natuurlijk mij als speen, maar vind dit wel ff een stuk fijner.

2. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Het voelt hier echt alweer als een eeuwigheid geleden de babytijd en de fles voedingen. Wij hebben R. nooit in ons bed laten slapen altijd in haar eigen bed.
    De eerste 12 weken in een wiegje bij ons op de kamer en daarna naar haar eigen bedje op haar kamertje. Ik durfde haar echt niet in bed te nemen. Veel te bang dat er 1 van ons 2 op haar zou gaan liggen. Als ze een keer verkouden was en niet kon slapen, sliepen we op de bank en had er 1 zo en zo een goede nachtrust.

Zo benieuwd hoe dat met een 2e zou gaan en dan een peuter erbij. Aan de ene kant heb ik er zin in en aan de andere kant ben ik bang voor het onbekende.

Jullie zijn allemaal lekker verwend met Moederdag.

@Sado nog genoten van het etentje?

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Wat is het opeens stil hier! :p
    Hoe gaat het dames? Lekker van het weer aan het genieten? :D

4. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik weet dat ik niet mag klagen maar...
    Jeetje het is wel warm he?!
    Als nieuwe mama kom ik er nu achter dat je niet veel hebt aan al die schattige zomersetjes, met deze hitte ligt ze het beste gewoon lekker in dr rompertje.

Lekker in de tuin gezeten vandaag, ik lekker overbezorgd en C. ingesmeerd met 3 liter zonnebrand. :p Neem liever geen risico, ik heb ook een licht huidje dus ik weet hoe snel het kan verbranden.

Morgen weer een bezichtiging doen en dan hopelijk ook een bod, spannend!!

Hoe is t met derest?

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Haha dies heel herkenbaar! Hier ook allemaal lieve setjes met korte broekjes en hoedjes, maar inderdaad nu lekker in dr rompertje in de tuin. Pfoe wat een hitte!
    Morgen al weer een stuk koeler :eek:

Gaan jullie dezelfde woning weer bezichtigen? Spannend! Veel plezier alvast! :)

Hier niet veel spannends. Maandag een ovulatietestje gedaan, verre van positief maar wel een goed zichtbaar streepje. Net weer een testje gedaan en: veel lichter streepje. Oeps, zou toch niet al zó vroeg een eisprong gehad hebben??? Heb 1 mei m'n laatste pil ingenomen...:eek:
    Overigens deed ik de testjes puur uit nieuwsgierigheid of er al wat gaande was in m'n lichaam, dus niet zozeer om een eisprong te vinden en daar gebruik van te maken. Maar vind t wel vreemd dat ie opeens lichter is geworden.

Morgen laatste dagje werken en dan weekend! Heerlijk!

6. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sado, ik vind het niet zo erg dat het weer wat koeler is morgen. Maar ik hou ook gewoon niet zo van warmte.
    Ja hetzelfde huis nog eens bezichtigen, ben benieuwd of we nog steeds verliefd zijn.

Ik heb heel wat ovulatietestjes versleten vorige keer, vanwege mn lange cyclussen. Helaas zegt de kleur niet veel of je ei eraan komt ja of de nee. Ik had hele lange cyclussen dus veel testjes, maar er was geen duidelijke oploop te zien. Soms had ik een duidelijke en dag erna was die haast wit. Ik werd er alleen wijzer van als die echt positief was, maargoed ik had ook een gekke cyclus steeds.

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Thanks voor je uitleg @ciprilla! Gebruikte vorige zwangerschap de CB testen met smiley, dus dat was gewoon "ja" of "nee", mooi simpel :p Zie hier vaak op het forum streepjes oplopen, dus ging er vanuit dat dat bij mij ook zo zou zijn, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet :)
    Ach ik laat me verrassen. Hopelijk over een dag of 12 ongesteld! Al reken ik maar niet op meteen zo'n mooie cyclus in 1 keer :p

Veel plezier bij de bezichtiging! Of als ie al geweest is: hoe was t????

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Ah zie nu je berichtje pas @Lovely29! Etentje was erg gezellig en lekker en C heeft zich weer keurig gedragen :) Zo fijn dat we dr gewoon mee kunnen nemen naar dat soort dingen.

Ben ook heel benieuwd naar de combinatie baby/peuter! Zal wel heeeel druk zijn. Maar ik denk ook wel heel erg leuk! :)

9. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sado, Ik voelde mn eisprong altijd wel als ik zo terug denk. En je kan natuurlijk op je vruchtbaar slijm letten, alhoewel dat bij mij niet echt klopte. Ben benieuwd hoe je cyclus gaat zijn.

Bezichtiging gaat waarschijnlijk niet door, verkopers hebben gisteravond laat besloten dat ze de verkoop gaan doorzetten.. Ze hadden dus plannen om het huis uit de verkoop te halen. (Wisten wij niet.) En we kregen te horen dat ze sowieso niet willen onderhandelen over de prijs en dat willen wij wel. Dus even afwachten we hebben ze toch nog een voorstel gedaan. Maar ik reken er niet meer op. Flink balen, maar ja kan gebeuren natuurlijk.

10. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Sorry lieve dames, ik had even een break van zwangerschapspagina. We hebben het huis verkocht en we waren dus druk aan het zoeken naar een tijdelijk huurhuis, gezien we een nieuwbouwhuis laten bouwen op het moment. Gelukkig iets gevonden, maar nogal druk bezig met verhuizen! Nu drie dagen over tijd, maar het voelt alsof ik gewoon ongesteld moet worden en door de verhuisstress dat ik daardoor niet ongesteld word haha.

Ik ga vandaag even alles bijlezen en weer bijkletsen!

11. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Bezichtiging gaat niet door. De verkopers halen het huis uit de verkoop. Pff.. wat een gedoe zeg. Heel jammer want we hadden echt onze zinnen gezet op dit huis. Nu maar hopen dat er binnenkort een andere leuke woning in de verkoop komt.

@thephantom Zo ik snap dat je daarmee druk bent, wat fijn dat jullie een tijdelijk huurhuis hebben kunnen vinden. Heb je al een testje gedaan? Toen ik zwanger was, dacht ik ook ongi te worden maar had toch een positieve test. :)

12. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Sado heerlijk dat jullie zo ongestoord uit eten kunnen. Hier werd het rond het eerste jaar moeilijker omdat ze niet stil wilde blijven zitten. Nu eet ze lekker mee en is ze soms nog langer bezig dan wij

@ciprilla wat balen dat ze de woning uit de verkoop willen gaan halen. Jammer dat ze dat ook niet even hebben aangegeven. In onze omgeving is er niet eens ruimte om te onderhandelen in de prijsklasse waar wij inzitten. Wij hadden dan ook de vraagprijs geboden.

@thephantom wat een stress kan zon verkoop met zich meebrengen he. Wat goed dat jullie een huurhuis hebben gevonden. Wanneer wordt jullie woning opgeleverd?

Wij hebben het gisteren in de tuin er weer overgehad en het najaar gaan wij niet redden ben ik bang. We willen rond juli en augustus echt gaan starten voor een 2e. Zo bizar, gewoon over 2 maanden al. Hopelijk mag ik nog wel met jullie meeschrijven :)

13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Welkom terug @thephantom! Wat fijn dat jullie al zo snel een tijdelijk woning hebben! Wanneer is jullie nieuwe woning klaar?
    Veel succes nog met verhuizen! :)

Ah nee toch @ciprilla :(:( Wat onwijs balen!! Echt rot, weet uit eigen ervaring dat je echt verliefd kan worden op een woning...
    Hopelijk gauw weer iets moois voor jullie op de markt!

Wat lekker snel al @Lovely29! En tuurlijk mag je meekletsen, alleen maar leuk! En officieel val ik ook niet onder najaar, gezien wij er vanaf augustus ook voor gaan. "na de zomer" kunnen we er misschien van maken, haha :D
    Spannend joh! Hopelijk is het gauw raak :)

Kriebelt hier ook al flink, tis al bijna juni, wat betekent dat augustus over 2 maanden al is, wooooooh. Kijk er zo naar uit!!!

14. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    @ciprilla Wat jammer dat de bezichtiging niet door gaat en het huis uit de verkoop gaat. Pff, ik snap dat niet zo goed dan denk ik waarom zet je het dan in eerste instantie te koop? Lijkt me wel vervelend hoor. :( Hopelijk vinden jullie dan snel je droomhuis!

Ik heb nog geen test gedaan, ben nog maar drie maand van de pil af en wil van het weekend testen als ik nog niet ongesteld ben. Ben nu vier dagen over tijd, maar het kan dus net zo goed zijn dat mijn cyclus in de war is helaas. Hopelijk is het een zwangerschap!

@Lovely29 Ons huis word in januari opgeleverd als alles goed gaat, maar zal nog wat weekjes extra duren aangezien er een andere keuken en badkamer inkomt dan wat er in zou gaan.

Spannend zeg, dat gaat heel snel dan hihi! Tuurlijk mag je met ons mee blijven praten, toch hartstikke gezellig!! :)

@Sado Ons huis is in januari klaar zonder tegenslagen. We hebben dit huis tot maart met eventuele mogelijkheid om te verlengen dus we hebben in ieder geval een dak boven ons hoofd haha. Ja augustus is ook al zo! Had niet verwacht er zo mee bezig te zijn.. Helemaal nu ik "overtijd" ben en elke keer het gevoel heb ongesteld te zijn.. Ik hoop dan elke keer dat ik echt niet ongesteld ben geworden :oops:..

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Ohhh @thephantom, ik had helemaal over het stukje over tijd zijn heengelezen, sorry! Wat spannend zeg!! Ik duim voor je!

Morgen een testje dus? :D

16. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Het is zeker balen, het was echt mijn droomhuis. Nu gaan we dinsdag een huis bezichtigen wat betreft locatie weer beter is. Dichtbij familie, alleen het huis zelf vind ik niet zo heel bijzonder. Wel genoeg kamers etc.

@Lovely29 , wat super dat jullie er beide voor willen gaan vd zomer. Spannend hoor. :)

@thephantom , ja de verkopers durven het niet meer aan omdat ze geen huis op t oog hebben. Mochten ze een huis zien wat hun bevalt zetten ze het weer in de verkoop. Maar daar kunnen wij natuurlijk niet op gaan wachten.
    Wat knap dat je nog geen test hebt gedaan. Ik ben wel heel benieuwd!

@Sado, wat lekker dat je aan het aftellen bent. Ik kan dat nog niet zo, omdat ik nog geen cyclus heb, dusja in september dan wel? Dat vind ik wel echt jammer, maar wat niet is kan nog komen. C. krijgt steeds meer interesse in vast voedsel, dus misschien ga ik dat merken aan de borstvoeding. Geniet van je weekend, je hebt het niet getroffen met het weer zo te zien.

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    Gezien het lichte streepje van eergisteren wilde ik even een paar dagen niet testen (immers gebruik ik nu alleen maar ovulatietesten om te weten wanneer we voorzichtig moeten zijn, dus exáct weten wanneer ie positief is, is onnodig), maar sinds gisteravond flink gevoelige borsten en vandaag ook wat buikpijn. Toch maar een testje gedaan net en volgens mij is er toch een eitje onderweg!
    Oh dat zou wel heel fijn zijn!! Vorige keer pas 3 maanden na stoppen met pil een echte eisprong, toen wel meteen raak, maar toch! :)

Bijgevoegde bestanden:

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.266
    17.298
    113
    #178 Sado, 19 mei 2017
    Laatst bewerkt: 19 mei 2017
    Snel dus al wat gevonden @ciprilla! Hopelijk bevalt het huis in het echt net zo goed als de vorige :) En dichtbij familie wonen is ook wel erg fijn, natuurlijk.
    Wonen jullie nu ver bij familie vandaan?
    Gaat het beter met C en slapen nu, trouwens?

Inderdaad niet bepaald mazzel met het weer vandaag. Dan maar lekker binnenblijven en met C spelen en tijdens de slaapjes maar wat in huis schoonmaken. Scheelt weer in het weekend als m'n man ook lekker thuis is :)

19. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    @Sado, je testjes zien er wel mooi donker uit. Hopelijk krijg je gewoon meteen mooi een eisprong.

We wonen nu ongeveer een half uurtje van familie vandaan. Toevallig wonen allebei onze vaders in dezelfde woonplaats dus het is wel makkelijk als we daar ook gaan wonen. Maar we zoeken ook elders.

C. slaapt overdag in haar ledikant. Tenzij mn vriend nachtdiensten heeft gehad dan ligt ze beneden in de bak te slapen. Ik moet haar wel vaak in slaap krijgen met de borst, maar ze slaapt nu wel alleen verder. Dat deed ze voorheen niet en was het meteen brullen. In de avond geef ik haar de borst bij ons in het bed en als ze slaapt leg ik haar over en maakt ze eindelijk weer wat uurtjes. Rond 20.00/21.00 slapen en dan komt ze 24.00/01.00 weer. Dan weer voeden en dan terug ledikant in en dan komt ze rond 04.00 weer en dan neem ik haar bij mij in bed. Maar dat doe ik zelf want ik ben ook aan het afkicken haha, maar ook dat wil ik straks niet meer doen en dan zal ze de hele nacht in haar eigen kamertje liggen. Dit alles zonder strijd, lekker op mn eigen manier. Hier voel ik me goed bij en C. dus blijkbaar ook. Hopelijk blijft ze dit even volhouden, want hier kan ik wel aan wennen. :)

Ik heb dezelfde planning vandaag. Gaan jullie nog wat leuks het weekend doen?
    Wij gaan morgen lekker met zn 3tjes of thuisblijven of even weg en zondag naar de oma van mn vriend. Even lunchen met zn 4en , als het een beetje mooi weer is. En anders gewoon bij oma verwend worden met koffie en lekkers. :D

20. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat fijn dat je al een eiersprong hebt @Sado. Ik heb nog nooit ovulatietesten gedaan en heb ook geen idee hoe het werkt. Bijzonder dat je het doormiddel van testjes kunt zien wanneer die eraan komt. Misschien dat ik er in augustus ook mee ga beginnen. Ga nu opletten of ik mijn eiersprong voel. De laatste twee keren heb ik hem wel gevoeld.

@thephantom wat een goede tussenoplossing hebben jullie op deze manier. Heerlijk een nieuwbouwwoning. Wilde wij eigenlijk ook maar er waren geen nieuwe projecten en wilde niet wachten. Nu een bestaande woning waar we gelukkig heel snel in kunnen.
    Jeetje spannend dat je overtijd bent. Benieuwd naar je testje want misschien is je cy

@ciprilla vind het zo raar dat zo'n woning dan nog op Funda staat en ze het niet gelijk hebben aangegeven. Misschien is de andere woning wel helemaal naar jullie zin, spannend hoor.

Deel Deze Pagina