Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hahaha, ja zo kan het ook! Ik deed mijn best wel hoor, maar ik ben gewoon echt niet gemaakt voor te hoge temperaturen en dus helemaal niet hoogzwanger zijnde :roflmao: Dus nee, was geen ideale combi. Maar ik zou het zo weer doen hoor, daar niet van :D

2. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Leuk, en spannend! Welkom.

3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    #1843 Lovely29, 10 aug 2017
    Laatst bewerkt: 10 aug 2017
    Ineens heb ik een twijfel.... zal ik morgen gaan testen of toch sterk zijn tot dinsdag? Zate

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.289
    17.351
    113
    Ik zou een testje wagen! :)
    Maar ik denk dat iedereen hier inmiddels wel weet dat netjes wachten niet mijn sterkste kant is:roflmao:

Sokkie87, Saaaraaa en Raaf92 vinden dit leuk.
  5. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Haha ik ben echt een enorme twijfelaar op sommige punten. Ik heb geen testen in huis dus als ik morgen naar de wc ga en spoel gelijk door is mijn kans weg :roflmao:. Wil voor mezelf eigenlijk gewoon sterk blijven.

6. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Haha :)! Wanneer is je NOD? Dinsdag:)?
    Je moet doen waar je jezelf goed bij voel, ik zou zo vroeg niet aandurven :p maar ja misschien heb je wel een positieve test in handen :)!

7. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    NoD is maandag.

8. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Ik zou wachten. Ook omdat het vaak voorkomt dat een vruchtje niet goed innestelt en het alsnog mis gaat. Maar dat ben ik. Het is jouw keuze. Jij weet het beste wat een negatieve of licht positieve uitslag met je doet. Mij persoonlijk maakt een licht positieve uitslag (het meest gunstige scenario) heel onzeker. Aan de andere kant... ongeduldig is my Middle name, dus.... Who am I to judge! ;)

9. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    @Lovely29 Ik zou je aanraden te wachten maar zelf zou ik ook testen :p:D

10. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Ik zou wachten..

11. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Thnx dames. Ik heb niet getest. Ga wachten tot dinsdag. Waarschijnlijk maandag toch ongesteld.

12. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Lovely29 Ik zou dan óf wel testen in verband met dat feestje, óf gewoon niet testen en voor de zekerheid geen biertje drinken. Of als derde optie gewoon niet testen én geen biertje, dan zit je sowieso goed natuurlijk. Net waar je jezelf prettigst bij voelt :o:

*edit* Zie net dat je niet getest hebt! Beetje overbodig bericht dus haha.

13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.289
    17.351
    113
    Wat geven die kruidvattesten belachelijke indroogstrepen, zeg. Vis net m'n test van gisterochtend uit de prullenbak. Gewoon een goed zichtbaar roze streepje, net zo dik als de controlestreep:eek:

Dit deden ze vorig jaar niet! Niet zwanger was ook echt wit..
    Misschien maar overstappen op een ander merk. Welke gebruiken jullie?

edit: op de foto zie je 'm niet heel denderend. Hij's "in het echt" echt goed zichtbaar, vergelijkbaar met m'n eerste positieve test vorig jaar bij m'n dochter.
    Bizar

Bijgevoegde bestanden:

14. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Oh @Sado Wat irritant!!! Misschien nog even een action test halen en als je daar ook iets op ziet dan een CB er tegenaan gooien? Die onzekerheid zo is killing he...

Ik ben vanmorgen 2 ovulatietesten gedaan, een zo'n dipstick en 1 van CB en beide een goed zichtbare streep. (Nog geen smiley op de CB, maar ik ga wel even 2 keer per dag testen nu.) Dus denk dat mijn piek er toch nog aan zit te komen. Dat betekent wel dat ik echt een zwaar lange cyclus heb....want zit nu al op CD23...
    Maarja wel een voordeel als ik mijn piek kan vangen!

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.289
    17.351
    113
    Ik ga er echt vanuit dat deze "vals positief" of een indroogstreep is, hoor! Ik zag echt helemaal niks namelijk. En nu staat er opeens een streep, zal wel een indroger zijn.... Vervelend is het wel want ergens blijf ik toch een beetje hoop houden zo.:rolleyes:

Fijn dat je ei er aan lijkt te komen! Hopelijk gauw een positieve test

16. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @Sado wat zwaar irritant. Bij R. Heb ik de kv test gebruikt en als zekerheid de clear blue. Heb maar 2 testen gedaan toen.
    Laatste keer een action test gedaan. Moet ook eerlijk bekennen dat ik de test nog nooit uit de prullenbak heb gehaald. Na 5 minuten gaat die weg en kijk ik er niet meer naar.

Misschien toch een clear blue doen?

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.289
    17.351
    113
    Haha ik klink wel echt super sloeberig zo:roflmao:
    Hij lag redelijk bovenop, dus toen ik iets weggooide dacht ik, ik kijk eventjes hoe die test er nu uit ziet:roflmao:

Ohhh, maar twee testen, nee dat kon ik niet. Heb iets van 8 KV en 2 CB's gedaan. Erg he. :rolleyes:

Lovely29 en Krily vinden dit leuk.
  18. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Irritant is dat! Misschien toch het voorgedrukte streepje wat dan te voorschijn komt..
    Moet ook wel zeggen ik kijk binnen de 5 min zie ik dan geen streep dan vertrouw ik het al niet!

19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.289
    17.351
    113
    Nee dat doe ik ook zeker niet! Maar vreemd vind ik het wel. Vorige rondes bijv niet gehad.
    Was altijd erg tevreden over de testen, maar ik begin het steeds meer eens te zijn met de algemene mening op dit forum over de testen, haha

20. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Haha ja snap Ik! Maar ja om no u elke dag met die dure testen te testen:eek:! Loop je leeg :p

Deel Deze Pagina