Wij gaan voor een kindje vanaf zomer 2017!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sado, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Zo dat is ook spannend geweest zeg voor jou! Ik vind het niet vervelend om zulke verhalen te lezen hoor, juist fijn!:) maar ik durf eigenlijk niet te hopen, met wel een test gedaan en de streep verscheen gelijk weer.. Dus er is wel wat gaande maar of het goed blijft gaan?

2. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Hier is het al een aantal uurtjes droog en zelfs de zon net gezien. Hopelijk bij jullie ook snel. Net eetkamertafel stoelen gekocht. Het was een hele klus maar we hebben wat gevonden naar onze zin.

Ik heb elke keer lichte krampjes in mijn buik. Ben een keer eerder op cd24 ongesteld geworden dus het zou kunnen.

@Saaaraaa je piek lijkt eraan te komen.

@Raaf92 misschien is het niet ernstigs. Heb je verder geen krampen?

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.924
    5.179
    113
    Oh nee :( Hopelijk niks ernstigs. Geen last van krampen oid?

4. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

@Saaaraaa, ja ze vinden het erg spannend. Vooral m'n puber, die zal immers helemaal opnieuw haar plekje moeten zien te vinden tussen allemaal nieuwe kinderen.

En als "we" er nou eens van uitgaan dat die zwangerschapstesten op dag 18 en 19 op je piek hebben gereageerd? Dan zou je in theorie op dag 20 of 21 je ei kunnen hebben gehad en ben je nu 2 of 3DPO. Does that make sense?

@Raaf92 ah nee toch! Klopt je banner nu? Als het goed zit zou je nu wel een knaltest moeten hebben lijkt me...? Duim voor je! Hart onder de riem: bij mijn jongste heb ik stipt iedere maand "gemenstrueerd". Vier/vijf dagen flink gebloed. Tot aan de laatste maand aan toe, alleen ipv bloed braken toen vroegtijdig m'n vliezen...

Hier ook shitweer. Na de lunch zoeken we maar ff een binnenspeeltuin op. We hebben maar drie kids thuis dus da's wel weer chill.

5. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Haha, MAAR drie kids :roflmao:
    @Raaf9 het hoeft idd niets te betekenen (geen krampen zou ook een goed teken zijn), maar ik snap dat je je druk maakt. Ik denk dat je tot de eerste echo niets anders kan doen dan afwachten?

Patchwork vindt dit leuk.
  6. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Nee nog geen last van krampen! En ga zo even naar de test kijken, ben nu niet thuis, streepje zag ik wel weer gelijk maar ja! Wat als het nou doorzet moet ik dan toch de vk bellen of kan ik het laten gaan? Wat vinden jullie?

7. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Ik denk niet dat ze er veel aan kan doen als het mis is en ik weet niet zeker of de vk al wat kan zien, dus ik denk dat ik zou afwachten.

8. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Dat dacht ik indd ook;)! Vorig jaar met mn miskraam van 5 weken heeft ze me wel voor een echo gestuurd om voor de zekerheid te kijken en anders of t al schoon was van binnen! Maar het is nu nog zo vroeg;)

9. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik denk dat je op dit moment alleen maar kan afwachten. Een veegje bloed wil nog niet zoveel zeggen he. Jezelf niet te druk proberen te maken. Probeer afleiding te zoeken en te ontspannen!

Raaf92 vindt dit leuk.
  10. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Raaf92 He wat vervelend! :( Daar schrik je toch altijd van he. Maar wat de anderen al zeggen, je kunt niet zoveel meer dan gewoon afwachten ookal is dat best moeilijk (weet ik uit eigen ervaring). Bij mij was het 1x mis maar ook een keer wat licht bloedverlies toen het wel goed ging in het begin. Dus het hoeft nog niets te zeggen! Ik duim voor je dat het goed zit.

Raaf92 vindt dit leuk.
  11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Lief dank jullie wel!

12. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

De test loopt echt af en krijg nu ook kramp! Dus het had gewoon niet zo mogen zijn! Was vanmorgen echt teleurgesteld, want ik durfde het eindelijk een beetje te geloven, maar goed! We gaan gewoon met goede moed verder ;)!

Bijgevoegde bestanden:

13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.289
    17.351
    113
    Wat vreselijk balen, meis :(

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.289
    17.351
    113
    Aan die theorie begon ik zelf ook al te denken @Patchwork! We gaan het zien, afwachten dus maar :)

Patchwork vindt dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.289
    17.351
    113
    Leuk @Lovely29! Wat voor stoelen zijn het geworden?

16. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    @Raaf92 Wat balen zeg! :( Wanneer was je ookal weer begonnen met testen? Nog voor nod, of pas daarna?

17. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Dinsdag en moest officieel woensdag/donderdag ongesteld worden! Ga de volgende x maar gewoon weer tot na mn nod wachten;)!

18. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    We hebben deze stoelen gekocht en dan alle 3 de kleuren. Totaal 6 stoelen. Elke stoel zit echt anders en wilde eigenlijk met een leuning. Deze zat wel echt het lekkerste.

Bijgevoegde bestanden:

19. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    De kleuren zijn in het echt trouwens wel iets lichter.

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.289
    17.351
    113
    Ze zien er mooi uit! Leuk de verschilende kleuren ook! :)

Deel Deze Pagina