Wij gaan voor een tweede als eerste 1 jaar is..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MirandaV, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Goedeavond meiden,

Na lang gesproken te hebben met me man zijn we erover eens dat we voor een tweede gaan als dani 1 jaar is dus over 4,5 maand! Ben er super blij mee.. Iets leuks om naar uit te kijken ik zou graag nu al voor een tweede willen maar me man wil nog even wachten en daar heb ik alle begrip voor! Wie gaat er nu ook voor een tweede of uitzicht ernaar? Ben benieuwd hoelang ontpillen gaat duren deze keer, vind het nu al spannend hihi xx

2. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Hallo MirandaV
    Wat leuk zeg! Spannende tijden tegemoet.
    Ook hier is de wens voor een 2e groot en zijn wij nu (ik) weer gestopt met de pil.

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa zeker spannend haha ik voel me weer net als toen we met onze eerste bezig waren.. Ik ga twaalf maart alvast stoppen met de pil dan zijn we een jaar getrouwd, dus misschien brengt t geluk en dan gewoon met condoom..
    Hoop dt me man misschien eerder zonder wilt maar hoeft niet perse maanden vliegen zo voorbij! Maar liever gister dan morgen maar geduld!! Zie dat je ook een zoontje uit Juli heb!! Leukkk!'

4. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Haha ja hier vinden we t ook weer super spannend. Ja maanden gaan snel dus je zit er zo aan. Manlief hier kan nu al niet wachten haha geweldig. En idd ons zoontje is ook van juli;)
    Leuk hoor kunnen we beetje kletsen hihi

5. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa indd vind het ook spannend voor je hoor!! Ben benieuwd wanneer het bij jullie raak is!! Wat zegt je gevoel?? Xx

6. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Ik heb echt geen idee hihi. Heb nog geen voorgevoel, laat het gewoon een beetje over ons heenkomen. Maar kriebels wat spannend weer ;)

7. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa moet je ook wel doen hoor!! Ik ben nu wel wat relaxer dn voor me eerste zwangerschap.. Gelukkig maar!! Maar blijf ht wel ontzettend spannend vinden hoop dat me cyclus beetje goed is als ik volwnde maand gestopt ben en dat wanneer we zoder condoom doen het gauw raak is.. Hoe is jou cyclus??

8. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Idd altijd weer ff kijken hoe je cyclus is. Hier nog geen idee heb ff gemiddelde aangehouden wang ben ongesteld geweest en gestopt dus ben ook wel benieuwd hoe t nu gaat. Voor de vorige Zw zat ik gelijk op regelmaat dus hoop dat dat nu ook zo is

9. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Zoo hoop ik ook voor je meis! Mijn cyclus was waardeloos 47-45-52-31-32 en toen bleef die paar maanden 31 en toen was ik zwanger dus was wel klote daar ben k nu weer beetje bang vor vandaar dat ik al eerder stop met de pil! Vind zo spannend ook voor jou!

10. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Ja dat is wel minder zo'n gekke cyclus. Misschien valt t nu mee. We gaan t weer beleven nu haha.

11. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ook kriebels voor een 2e...
    En dat terwijl Kiann een uitdaging is, heeft weken gehuild door verborgen reflux en blijkt hooggevoelig kindje te zijn...

Maar toch... denk dat ik dec 2013 er wel weer voor wil gaan!
    IVM keizersnede adviseren ze niet zelfde jaar zwanger te raken.

Wel laten we aankomende ongesteldheid een spiraal zetten...
    Ik heb namelijk nadeel (wat de meeste vrouwen als godsgeschenk te zien en dat snap ik... maar het is ook heel lastig) al zwanger raak als er naar me gekeken word...
    Dus door welke variant pil dan ook, zwanger raak ik...
    Zelfs morning after pil werkt niet!

Gelukkig was de zwangerschap van onze zoon gepland, dat was mijn eis na paar hele nare ervaringen.

Dus ik hoop dat spiraal voldoende werkt tot december...

Spannend voor jullie!!! In juli al proberen!!! Spannenddddddd

12. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Idd hopen dat je spiraal gaat werken dan;) haha

13. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hoop ook voor je dat het gaatbwerken indd! En dan in dec er weer voor ook erg spannend!! Hoop dat ik in juli goed ontpilt ben en het gauw raak is!! Xxxx

14. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Up ;)

15. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Thankss xxx

16. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Wat leuk hier ook een juli kindje!
    Alleen zijn wij deze maand al begonnen. Voor je het weet is het al weer juli!!

17. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Leuk yasmin!
    Welkom.

Jullie ook deze maand begonnen, wij ook. Spannend he.

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Idd spannend! Heb geen flauw idee wanneer m'n ei geweest is. Hoop gewoon dat ik niet weer een lange cyclus heb. Komende week hopelijk of ongi of gewoon zwanger.

Jij nu in je vruchtbare periode! Als je banner klopt dan :)

19. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Spannend hoor meiden!! Ik neem morgen me laatste pil hoop dat me cyclus aankomende 4 maanden beetje stabiel is.. En dat we er in juli vol goede moed voor gaan! Hoop dat t gauw raak is meiden !!!

20. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Als het aan mij ligt zouden we er nu al meteen voorbgaan maar alle respect voor me man dat die nog even wil wachten:) ligt iedergeval wel in de planning daar ben k blij om! Xx

Deel Deze Pagina