Ja yasmin heb maar ff gemiddelde aangehouden van 28. Geen idee of t klopt dat zullen we nog even moeten zien
Nou idd Miranda. Het ligt in de planning toch. Paar maandjes en dan ben je hopelijk lekker ontpilt en hopelijk een goeie cyclus. Komt goed!
Jaa dat hoop ik ook. ! Kan nu in deze vier maanden me cyclus beetje regelen hoop ik hihi!! Jullie heeeeel veeeel succes!!
Hoi meiden, Spannend he een tweede. Ook hier gaan we voor een tweede ons zoontje is van juli 2011. Eind oktober ben ik gestopt met de pil, zodat ik kon ontpillen. Had direct een regelmatige cyclus van 33 dagen. (Ben vanaf mijn 14e aan de pil dus had echt geen flauw idee). Van mijn zoontje was ik in de eerste ronde raak. Helaas nu met ronde 1 een vmk. Hebben jullie ook het gevoel dat de wens nu nog groter is? Ik kan echt niet wachten. Misschien ook wel omdat nummer 1 zo snel was. Succes met wachten/ ontpillen! Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn van nummer 2
Leukk dat je ook voor nummer 2 gaat!! Ik heb het nu ook dat ik niet kan wachten!! Het was bij Dani wel pas in de 10de ronde raak maar ach nu hebbk maar een half jaar aan de pil gezeten inplaats 10 dus zal ook wel uitmaken denk ik,, ik tel nu al de maanden af dat er weer aan beginnen en ben super benieuwd naar me cyclus volgende maand, was bij Dani zo onregelmatig als wat... Balen van je vmk!! Hoop dat je snel weer zwanger bent!! Xx
Hoi meiden, Hier ook de wens voor een 2e kindje. Zoals jullie in mijn banner kunnen zien is onze spetter bijna 2 jaar <3 Zit nu in de 2e ronde en merk dat het verlangen naar nog een kind groter is dan bij de eerste, gek he!? Zal wel komen omdat je nu weet wat je kunt verwachten. Bewust wel iets langer gewacht omdat de 2e, net als de 1e met een keizersnee geboren moet worden. De 1e werd trouwens een keizersnee na bijna 15 uren weeen.. Hopelijk zijn we snel weer zwanger!
oeh wat spannend!! ik slik in juni mijn laatste pil en juli doen we nog voor het ontpillen met een rubbertje hopelijk gaat het net zo snel als bij ons meiske en is augustus een mooie maand voor ons
Wij gaan ook voor een 2de als de 1st een jaar is, duurt nog wel even maar zijn nu al aan het bespreken welke kamer etc... Spannend! Nu even volop van de kleine meid genieten.
Nog meer meiden erbij! Yasmijn wij hadden ook vrij snel na de geboorte afgesproken wanneer je voor een 2e zouden gaan hihi
Iedereen verklaard ons voor gek maar ik wil gewoon niet dat er teveel leeftijd tussen zit, als wij zo snel zwanger worden als bij de eerste ga ik met een buikje trouwen!
Nog meer mamas gezelligg! Woj hadden ook na de bevalling al besproken toen wou me man niet meer en sinds een week wilt die toch weer! Morgen me laatste pil en dan ff veilig ben benieuwd hoelang me cyclus gaat wordennn xxx
Nou mijn vriend was de gene die gelijk begon met als A een jaar is gaan we voor een 2de. eerst was het tijdens de huwelijksnacht en daarna gelijk na 1 jaar.
Hey meiden, Hier is de drang ook enorm groot, alleen wil men mannetje nog niet.. Hij wil er ook geen termijn opplakken.. Nu was ik aan het denken om misschien te vragen om met de pil te stoppen en het de komende maanden veilig te doen.. Ben zo hopeloos mijn verlangen is enorm groot!! Ik durf zelfs zeggen nog groter dan bij de eerste... Ik weet me soms echt geen raad meer.. Wat zouden jullie doen?? x
Hoii zoetje, Ik zou is goed met je man gaan praten en de mogenlijkheden om indd met de pil te stoppen even te bespreken, vragen aan em waarom hij nog niet wilt.. En vertel hem jou wensen! Misschien komen jullie er samen uitkomen xxx
Hoi hoi! Mijn zoontje is vandaag precies 2 maanden oud en ik ben al even aan een tweede aan het denken haha! Ik vindt t zwangerr zijn zó geweldig! En ons zoontje is een geweldig mannetje! Ikzelf ben van een tweeling en we zijn heel close. Ik weet hoe fijn het is om een zusje van dezelfde leeftijd te hebben en dat zou ik ook fijn vinden voor ons mannetje! Ik wil wel nog even goed genieten van mijn zoontje en dan pas voor een tweede gaan. Maar wanneer datdat is.. Dat weten we nog niet! We hebben wel besloten (ofja ik heb het besloten.. Vl is het er geloof ik wel mee eens haha) dat ik voorlopig nog niet terug ga aan de pil en we condooms gaan gebruiken. Wil even mezelf zijn zonder al die hormonen!
Ey meiden, Mn mannetje denkt er toch over om met de pil te stoppen en het de komende maanden eerst veilig te doen maar hij wil het vanavond met me bespreken Ook omdat mn pil niet goed is voor me en anders zou ik moeten veranderen. Ik had dan gezegd als we dan toch 'ooit' nog een tweede kindje willen en we dat misschien dit jaar nog doen vind ik het een beetje zot dan kan ik nu gelijk beginnen met ontpillen, heb hem ook gezegd als hij langer zou willen wachten dat ik dan wel maar van pil verander. Heb hem ook gevraagd waarom hij zo prikkelig is als we erover praten. Wij zijn namelijk aan het bouwen en hij panikeert een beetje dat er vanalles zal mislopen wat ik wel begrijp en hij zou graag het kindje verwelkomen als alles daar in orde is. Dat begrijp ik volkomen, ookal hebben we in ons huidige stekkie ook genoeg plaats. Normaal zou ons nieuw huisje af zijn eind dit jaar, nu zou ik aan hem willen vragen om dan echt te beginnen dan hebben we nog 9 maand moest ik van de eerste keer terug zwanger zijn.. Wat denken jullie? of ben ik te egoistisch en denk ik alleen aan mijn verlangens... @ kiewie: Ik vond het zwanger zijn enorm zalig, was zo blij dat ons dochtertje er was maar oo wat miste ik die dikke buik en al dat getrappel.. Ik zou altijd wel zwanger willen zijn hihihihi
Hee jaa hier alles goed! Kan zo niet wachten heb meerdere malen met me man gesproken om eerder zonder condoom te doen nja dat wilt die niet of hij zegt nja we zien t wel.. Heb nu me ontrekkingbloeding en dan maar afwachten hoe me cyclus gaat verlopen.. Ben heel benieuwd dinsdag nog 4 maanden tot Dani 1 word zit al af te tellen ten eerste ondat me zoon 1 word super! Maar ook dat we dan voor een tweede gaan al hoop ik dat manlief condooms eerder zat is haha maar goed we zien t wel!! Ik duim voor jullie dat het snel raak mag zijn, spannend! Xx
Ook hier gaan we voor een 4e kindje, waarvan 2 het helaas niet hebben mogen halen. Mijn 1e zwangerschap was ik namelijk zwanger van een tweeling 1e ben ik met 12 weken verloren en met 24 weken is onze eeste dochter geboren, maar we hebben na 7,5 week moeten beslissen om haar te laten gaan omdat ze een dubbele hersenvlies ontsteking had. Nu is mijn man alleen weer bang dat het een tweeling word, ik moet er wel om lachen ik vind het wel leuk, lekker gezellig met zoveel kids. Ik zou zeggen succes allemaal. Ik zit nu rond mijn eisprong dus ik ben benieuwd.
Pfft word thuismama dus van de week mijn vriend van "nou als he thuismama bent kunnen we net zo goed aan een 2de beginnen want kan ook wel duren voordat het lukt" nou moet er echt niet aan denken wil nog genieten van mijn kleine schat.