Ja he. Daar zullen we eens wat aan doen haha. Hoe gaat t? Hier nog ongeveer 5 dagen voor nod. Vind t toch wel een beetje spannend hoor
Ha yasmin, Op naar de eisprong Ik dacht de spanning valt wel mee en we zien t wel, maar ja hoor het is weer zover, de datum komt weer in de buurt en dan ben je er toch wel weer mee bezig en begint t weer te kriebelen haha
Ja princess dat had ik de afgelopen ronde ook! Nou wie weet een posi test over een paar daagjes voor jou
Stom is dat he, die laatste x dagen dat he er dan toch weer mee bezig bent. We zullen zien, ga er niet van uit de 1e ronde maar als t zo zou zijn dan springen we een gat in de lucht
Hier gaan we ook voor voor een 2de kindje. Vrijdag de laatste pil geslikt en sinds gisteren de rode duivels. Nu afwachten wanneer mijn ei sprong is. Ik hoop zo dat mijn cyclus weer net zo is als toen ik zwanger raakte van mijn zoontje. Was cyclus van 29 dagen. Voordat ik voor het eerst aan de pil ging kon ik er geen pijl op trekken. Dus was verbaasd toen ik stopte met de pil dat ik een hele nette cyclus had.
Spannend hoor princesss! hier gaat alles super heb super leuk nieuws haha.. Ik ben natuurlijk gestopt met de pil en heb net me ontrekkingsbloeding achter de rug.. Maar we wouden nog 4 maanden veilig doen en als Dani 1 is er echt voor gaan maaaaar... Er is een vriendin bij me die heeft al een zoontje van 14 maanden en ze is dus weer zwanger helemaaaal leuk! Ik had nog 2 testen liggen gedaan samen mijne natuurlijk zo negatief als maar kan maar van haar natuurlijk hartstikke positief.. toen heb ik een foto gemaakt van haar test en naar me vriend gestuurd.. hij zeg is die van jou ik zei eerst ja.. maar daarna gelijk nee van vriendin en toen vond die dat toch wel jammer en zei dat we er nu maar gewoon al voor moeten gaan inpklaats nog 4 maanden wachten... dus ik ben helemaaaaal happy Alleen weet ik niet hoelang me cyclyus gaat zijn dus ook niet wanneer mijn ei is.. en wil nog zoiezo geen ovu testen gebruiken.. iemand tips?? xx
Deesjedees succes hoor! Miranda wat leuk zeg!!! Hmmm vanaf dag 10/11 proberen om de dag te klussen? Voor mij was het ook steeds een verrassing hoe lang m'n cyclus zou zijn. Vorige ronde vanaf dag 10 om de dag geklust en op dag 27 ongi geworden dus had in ieder geval rond de eisprong geklust ook al wist ik toen niet wanneer die was
Oooh leuk zeg MirandaV! Spannend haha. Echt tips heb ik niet. Zou gewoon even een cyclus aankijken hoe je je voelt, of je je eisprong voelt, of andere symptomen dat je eisprong er aankomt. En dan hup er tegenaan en hopen dat t lukt Xx
Jaaa inderdaad heel spannend maar ik ben er weer ff heelmaal uit.. de maand dat ik van Dani zwanger raakte voelde ik me eisprong wel.. Maar verder weet ik alle symptomen niet meer :O ... hoe en wat...
Ja indd ga dan maar vanaf dag 10 indd om de dag klussen.. ik heb bij Dani best een onregelmatige cyclus gehad.. laatste 2 maanden proberen was me cyclus pas stabiel.. maar misschien is die nu wel regelmatig..
Princess van welke dag is jouw mannetje? Miranda die van ons schelen 10 daagjes hihi. De 12e mocht hij mee naar huis. Enne als je meer wilt klussen gewoon doen hoor!!!
Mag ook mee schrijven dames? Wij willen ook graag weer voor een 2e gaan! Geen idee wat mijn cyclus is de vorige keer steeds tussen de 30 en 34 dus dat wordt volgende week veel klussen hi hi! En yasmine wij kennen elkaar natuurlijk al hi hi!
Tuurlijkk gezelliggg spannend hoor hier weet ik me cyclus ook niet zo goed dus afwachten!! Xx success