Oh princess ook een 2 in geb datum haha Leuk Annet! Dat je m'n naam hier nog herkende zeg hihi. Succes!
Dank dames en yasmine ja komt omdat ik vorige week het hele augustus topic heb doorgelezen haha! Maar zo leuk dat iedereen voor een 2e wil gaan, vind het ineens weer net zo spannend als met de eerste
Hier samen besloten weer voor de volgende te gaan (derde). Eigenlijk al twee weken na de geboorte van ons klein juli-meisje. Alleen we moeten nog steeds wachten tot mijn cyclus weer op gang komt. Ik vind het ook al leuk om met jullie alvast mee te leven.
Ik heb half/eind september mijn spiraal eruit laten halen (2011) en november de 26e had ik een positieve test dus zeg maar 2e ronde, 1e ronde viel wat weg omdat ik mijn cyclus niet wist! Dus ben benieuwd hoe lang het met de 2e duurt
Bij dani zijn we in december 2010 gestopt met de pil.. best een onregelmatige cyclus gehad de eerste maanden wij testte pas in november 2011 postief.. Maar kunnen er wel 2 maanden aftrekken door paar probleempjes bij me man toen die tijd..
Dames, mag ik me ook bij jullie voegen? Mijn zoontje wordt volgende week 1, en ik ben begin deze week met de pil gestopt. Op naar nummer twee, hoop ik! Van mijn zoontje was ik in ruim twee maanden zwanger.. gestopt met de pil begin mei, eind juli had ik de positieve test in mn handen. Supersnel dus, had ook meteen al na het stoppen een nette 27-28 dagen cyclus. Hopelijk gaat het nu ook zo snel, dan is mijn zoontje ongeveer 2 als zijn broertje of zusje komt. Mijn vorige zwangerschap ging niet helemaal vlekkeloos, veel ziekenhuisbezoekjes gehad, dus ik hoop dat we er dit keer ietsje genadiger van af komen wat dat betreft. Vond het zwanger zijn verder wel heerlijk, fantastisch idee dat er een kleintje in je buik groeit! Hebben jullie ook een beetje "zenuwen" voor hoe het allemaal loopt? Misschien niet helemaal het goede woord, maar ik vraag me soms wel eens af hoe het gaat lopen met een peutertje en een baby. Lijkt me best wel druk!
Hallo meiden! Wat een leuk topic. Hier ook een wens voor een tweede kindje. Alleen wachten wij nog wel eventjes tot waarschijnlijk zo rond augustus. We hebben nu een dochter van bijna 1 jaar en we hebben best een heftig jaar achter de rug. We komen nu gelukkig in rustiger vaarwater terecht en daar willen we het eventjes van nemen. Daar komt bij dat we rond augustus gaan verhuizen. Dus dat zou dan een perfect moment zijn. Maar ik denk er stiekem best al wel regelmatig aan hoor. Ik vind het erg spannend en vind het heerlijk om zoiets moois in het verschiet te hebben liggen. Die voorpret vind ik ook echt al genieten. Heerlijk fantaseren over hoe het straks weer zal zijn en de spanning vooraf als we besluiten er daadwerkelijk voor te gaan. Bij mijn dochter was ik nadat we hadden besloten er voor te gaan, eigenlijk meteen zwanger! Het was voor mij zo snel, dat ik er eigenlijk van baalde. Ik vond het er samen mee bezig zijn en er over fantaseren zoiets intiems en zoiets moois. Ik had me er echt op ingesteld dat het in ieder geval 6 maanden tot een jaar zou duren voordat het een keertje raak zou zijn. Ik was toen al wel zo'n 1,5 jaar gestopt met de pil (in de eerste instantie niet omdat ik zwanger wilde worden. Maar was de pil en die hormonen zo zat!) en ik had vrijwel meteen een regelmatige cyclus. Ik wist zo ongeveer wel mijn vruchtbare periode, maar hoe het echt in elkaar stak, dat wist ik niet en wild ik ook niet weten. We zouden wel zien waar het schip zou stranden. En ik weet het nog als de dag van gisteren, vlak na mijn mensruatie hadden we gemeenschap en ik kan jullie vertellen dat dat direct bingo was. En hoe weet ik dat zo zeker? Haha, dat was toen de enige keer dat we gemeenschap hadden, want vrij gauw daar na was ik heel erg beroerd: hoofdpijn, misselijk. Ik dacht dat er een griepje op komst was. Mijn vriend wist het meteen zeker. Maar aangezien we heel erg vroeg in mijn cyclus gemeenschap hadden, dacht ik echt dat het onmogelijk was. Niets was minder waar...ik was zwanger! Na mijn bevalling en nadat ik gestopt was met borstvoeding kwam mijn cyclus ook weer heel regelmatig op gang. Ik ben nog steeds niet aan de pil en ga dat ook niet meer doen. Heel misschien nadat we straks een tweede hebben gehad. Want meer dan twee hoeven wij er niet. Maar ik denk dat ik die rommel nooit meer aan raak. Het is weer een lang verhaal geworden hihi. Maar hoe dan ook, spannend om er al aan te denken en hier mee te lezen en mee te schrijven. Voor de meiden die al echt bezig zijn: spannend en leuheeeeeuk!
Goedemorgen meiden, Hier een hele vrolijke zondagochtend. Nog even een weekje wachten en dan hopelijk een betere test
Nee kon niet wachten, was al 2 dagen niet fit en vanmorgen kon ik me natuurlijk niet bedwingen Nu hopen dat de aankomende dagen de test donkerder wordt.
Liz welkom! De voorpret is zeker leuk! Voor je het weet is het alweer aug Je meisje bijna jarig!! Loopt ze al?
Het is nu al een mooie duidelijke test hoor! Zie dat je vandaag precies 2 jaar geleden hier bent aangemeld en dan test je nog positief ook
Prinses gefeliciteerd zeg een streepje is een streepje je ziet het heel duidelijk hoor, hopelijk mag ik binnenkort ook weer positief testen
Dank je Annet. Nu even volgende week afwachten of ik echt niet ongesteld wordt. Dan weer even een cb test doen.