Haha ja inderdaad dat is ieder voor zich wij wouden indd als dani 1 was voor een tweede alleen we zitten nu al in de eerste ronde voor een tweede.. dus wat bijgesteld
Spannend meiden! Wij moesten er al wel aan denken maar idd dat moet ieder voor zich weten. Wil ook niet zeggen dat t allemaal makkelijk en vanzelf gaat. Wij hadden het geluk dat het gelijk na de pilstop raak was, wees eerlijk daar ga je niet vanuit haha maar we prijzen ons gelukkig dat het weer zo mag zijn. Nu hopen dat alles goed blijft gaan en er een gezonde tweede telg aankomt.
Hier ook planning... als kleine 1jr is om er voor te gaan... Duurt nog even hihi... Dus ik geniet ff met jullie mee hahahaha
Hallo meiden, Hier ook plannen voor een tweede als de eerste 1 is. Dat is over een maand We vinden het weer heel spannend. Volgende week laat ik mn spiraal verwijderen en dan laten we het aan de natuur over haha..
oh wat leuk meiden hihi.. mijn nod is 5 april dus ik moet nog ff in onzekerheid zitten al twijfel ik om morgen te testen... maar durf niet zo goed...
Ow spannend meid! Ik kan niet wachten meer als ik het zo lees. Bij de eerste was het in 1 x raak dus hoop dat we dat geluk ook hebben met de tweede Ik zou trouwens stiekem testen morgen haha..
Ja ik wil wel testen maar durf echt niet.. haha Ergens denk ik ja het is raak maar ergens heb ik ook zoiets van het kan niet want bij mijn zoontje al 10 maanden over gedaan..
Dat zegt vast niet maar begrijp de onzekerheid! Dan zou ik ook wachten. Ik had twee dagen voor nod een negatieve uitslag en twee dagen na nod positief bij mijn dochter.
Ik kijk morgenochtend even hoe ik erover denk of ik misschien toch een test waag met de intentie dat die vst negatief is.. Ik ga nu lekker me bedje opzoeken, slaap lekker !!
Spannend voor de testers! Leuk voor de starters!!! Gefeliciteerd aan de zwangere En geduld voor de wachters... Hahahaha
Hier vandaag getest, en er is duidelijk een 2e streep te zien! Hoop op een mooi donker testje dit weekend ! Overvalt me wel hoor zo snel haha
Hoi iedereen, Wij hebben n zoon van aug 2012 en gaan ook voor n brusje heb mn ei waarschijnlijk pas eind april, begin mei vanwege lange cyclussen. Voor de eerste heeft t ruim n jaar geduurd daardoor, hopelijk is het nu sneller raak
Nou bij ons was het eerst als de kleine een is toen verandert in okt en nu toch echt gaan wachten tot augustus! Als het aan mijn vriend ligt beginnen we vandaag nog.
Lieve dames, Ik heb een zoon van 11 jaar en samen met mijn man hebben wij een baby van bijna 1. A.s. zondag is hij jarig. We zouden eigenlijk voor een 3e gaan als hij 1 zou worden maar toch iets eerder begonnen Mijn NOD is a.s. zondag maar heb toch eerder getest. 2/4 een lichte test en vandaag 4/4 een knaltest! Ik hoop dat jullie ook snel een positieve test hebben!! Liefs