Hier helaas gister toch weer negatief getest, terwijl die woensdag echt goed te zien was! Nou ja wie weet na het weekend, en anders op naar ronde 2
Ik heb niet getest, ik wacht het nog even af ik had gister een heeeeel licht streepje bijna niet te zien alleen als je rare fratsten uithaalt bij het licht enz dus die beschouw ik als negatief.. Maar ben ook nog niet ongesteld geworden.. dus ik wacht het gewoon nog even af.. pas als ik na het weekend nog niet ongesteld ben ga ik een testje doen
Hi ik wil ook graag hier meepraten mini is 13 maand nu we waren er al voor gegaan maar helaas een bbz en dus mk bij mini duurde het klein jaar mbv medicatie.. Nu weer terug aan mijn meds.. En afwachten hoelang t gaat duren na de mk pfff wil t nu nog meer juist omdat je weet hoe leuk t is, herkenbaar?
Ach wat erg voor je een bbz.. En inderdaad heel herkenbaar.. bij ons zoontje hebben we er 10 maanden over gedaan.. hele onregelmatige cyclus.. En wil het nu ook zo graag, inderdaad omdat je weet hoe leuk en bijzonder het allemaal is Succes!!
Jammer van de negatieve test.. Wat naar zeg een bbz hopelijk helpen de medicijnen en is het snel raak. Hier nog aan het ontpillen.. dacht woensdag eisprong te voelen maar misschien denk ik het maar wel geklust dus wie weet. Wilde eerst cyclus afwachten maar heb niet zoveel geduld geloof ik
Mijn man en ik willen ook voor een 2e gaan als onze dochter 1 jaar is. Ik slik al sinds de bevalling van onze dochter geen anticonceptie, ( we gebruiken condooms ) Dochterlief is nu bijna 7 maanden, dus over 5 maandjes gaan we weer bezig met het eitje zoeken haha.
Hoi, Wat treurig te lezen van je bbz! En meiden met nega test jammer! Op naar de volgende ronde! Mijn spiraal is eruit gehaald vorige week en nog niet ongesteld geworden. Zit nu op dag 39 van mijn cyclus maar 2 jaar geleden na het verwijderen van m'n spiraal had ik een cyclus van 47 dagen. Het een en ander is gewoon ontregeld denk ik.. Anyhow ik hoop dat ik snel ongi word want dan kunnen we van start! vind het ineens wel weer spannend allemaal hoor! Hebben jullie dat ook? Geen twijfels of ik het wil maar wel een beetje zorgen.. De eerste was inderdaad zo makkelijk dat een tweede er ook wel bij kan maar wat als de tweede wel een zorgenkind wordt?! Haha.. Nou ja meer van dat soort zorgen..