Halloo Ik heb sinds 2 weken erg gevoelige borsten en sinds vandaag ontzettende honger en wat ik ook eet ik ik blijf dat honger gevoel houden ook heb ik nu een week last van snachts wakker worden en gewoon niet meer kunnen slapen Komt dit bekent voor ?
Klinkt bij mij als zwangerschaps kwaaltjes, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen. Een testje!
Dat ligt eraan of je overtijd bent Het kan je ongie zijn, het kan een zwangerschap zijn. Even wachten op je periode en een testje doen. Succes! PS verderop in het forum kun je zwangerschapssymptomen vast veel reacties lezen!
Ik ben nog niet overtijd ik moet nog 2 weken maar ik heb hier normaal gesproken allemaal geen last van Vandaar
Je zit dus ongeveer halverwege je cyclus? Lijkt me sterk dat je dan nu zwangerschapskwaaltjes hebt. Tenzij je een hele lange cyclus hebt, van bijv 45 dagen?
Je krijgt pas later last van zwangerschaps kwaaltjes, dus ik denk dat dit eerder met je eisprong te maken heeft.
Als je pas over 2 weken ongesteld moet worden zit je nu pas rond of net na je eisprong. Dan kun je nu nog geen kwaaltjes hebben die duiden op een zwangerschap..
2 weken voor je menstruatie? Dan kun je nog geen zwangerschaps kwaaltjes hebben. Denk eerder een eisprong of zo. Je kan nu ook nog niet testen want de test zal negatief aangeven. Denk echt dat je gewoon de eisprong kwaaltjes hebt
of je laatste menstruatie was geen menstruatie, maar een bloeding. (ken dat ) Dan kun je wel degelijk zwanger zijn. Was je laatste ongie een normale? op de juiste tijd?
Denk ook eisprong klachten. Je schrijft dat je twee weken voor je menstruatie zit. Dan vindt doorgaans je eisprong plaats. Je schrijft dat je nu al een week (dus een week voor je eisprong!!) 's nachts wakker wordt. Dat kan dus absoluut niet van een zwangerschap zijn. Je eisprong moet eerst immers plaats hebben gevonden? Zonder eisprong geen zwangerschap. Denk dus ook dat je nog niet zwanger bent, maar nu juist moet gaan klussen als je zwanger wilt worden!
Ik heb gister 2 weken gezegt dat was een fout dat moest zijn ongeveer 2 dagen Mijjn vorrige menstruatie was voor mij ook al anders heel lichtjes tot bijna niks