Wij gaan voor een tweede kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door steintje, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @Juli:
    Ooh heerlijk naar Griekenland! :D

@Theeleut:
    Die billendoekjes, dat heeft mijn zoontje ook haha! Zodra hij de doos in handen krijgt, klepje open en trekken maar! hahaha.. Zo leuk al die ontwikkelingen..

@Ilse:
    Bedankt voor het vragen! Het gaat gelukkig goed met haar, vandaag hebben ze haar helemaal onderzocht & GELUKKIG geen longembolie, maar wel zware astma, maar ze mag gelukkig weer lekker naar huis! Ik had vandaag nog even getest met de clearblue, maar nog niks.. Donderdag is officieel mijn NOD, dus ik w8 nu gewoon tot na het weekend, anders blijven we aan de gang haha! Ik hoop dat mn cyclus gewoon weer als normaal is (+/- 28 dagen) aangezien me spiraal er 20 mei pas uit is gehaald, maar ik heb normaal gesproken als ik ergens mee stop, wel vaak gelijk een normaal cyclus & heb me eiprong ook duidelijk wel gevoeld 1.5 week terug..

Wij gaan helaas neit op vakantie dit jaar.. Wij zouden misshcien in oktober naar Curacao (schoonvader/familie woont daar) alleen door omstandigheden is dit uitgesteld naar ergens in 2011.

2. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
  3. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Spannend kadootje ziet er wel erg hoopvol uit

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Woeha Kadootje!
    Gefeliciteerd hoor!!!!!!
    Morgen een vette streep!
    Leuk hoor...geniet er van.

Vanmiddag nog eens rustig nagedacht over de 'tegens' wat betreft NU zwanger worden.....
    - giga veel nieuwe bh's (en dure!) gekocht die echt eerst nog een tijdje gedragen moeten worden.
    - nog even met zijn drieën genieten van het voorjaar 2011, lekker fietsen enzo zonder veel binnen zitten bij de box/bedje
    - ziek/zwak/zwanger de zomer in (ben bij de eerste in het begin heel zwak in de knieën geweest, mega snel flauwvallen)

'Voors':
    - we lachen ons dood om ons kleine kereltje, zo zou ik er nog wel een paar willen hebben, en snel!
    - stel dat het even duurt met serieus proberen, wat dan? Spijt dat ik niet direct serieus bezig ben geweest?
    - het is zo leuk om een positieve test te hebben!!

AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH wordt gek van mezelf....

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Dat is toevallig, onze dochter kan ook sinds een week in ene uit zichzelf zitten! Ik kwam 's ochtends haar kamertje binnen en madam zat rechtop in haar slaapzak alsof het de normaalste zaak van de wereld is :).

Vind het ook in ene heel hard gaan, het lijkt wel of ze aales tegelijk kan momenteel.... Sinds 2 weken roept ze de hele dag door "mama" en ze wil ook de hele dag door staan. Kan ze nog niet zelf hoor, ze blijft net zo lang bij mijn voeten liggen jammeren totdat ik haar een beetje help ;)

Wat spannend!!!!! Ziet er wel hoopvol uit! Een streep is een streep! Laat je het morgenochtend nog even weten???

@Mommy: gelukkig gaat het weer wat beter met je vriendin en is het geen longembolie! Je moet er toch niet aan denken dat je halverwege je zwangerschap in het z.huis beland....

@meesje: heb ik ook hoor. Aan de ene kant wil ik NU zwanger zijn, maar an de andere kant mag het nog wel even duren.... Ik was de eerste weken echt dood -en doomoe bij onze dochter, en ik wil graag van deze zomer met ons meisje genieten. Maar ja, misschien is de volgende zwangerschap wel heel anders (en ben ik de hele zomer kotsmisselijk ;)). Pfffffff

6. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    thanxs meiden!!!

zijn er al meer dames die op het punt staan te testen???????

of duurt het bij de rest nog even???????

7. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Ik heb ook maar es testje gewaagd vanochtend maar die was vet negatief. Denk eerlijk gezegt dat ik gewoon ongi ga worden.

8. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    oh......jammer......
    ben je al lang bezig??? en hoe ging het de vorige keer????

9. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    oh zie het al ronde 7........elke ronde is er 1 teveel......hoe snel een week normaal kan gaan.....zo langzaam gaat het nu, als je wacht........hoe moeten mensen zich wel niet voelen die jaren bezig zijn..........wil er niet aan denken

10. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

13 juni; Jodi1981
    17 juni; MOMMY1987
    20 juni; RAW
    25 juni; juli2009
    28 juni; Ilse85
    28 juni; Meesje

Ik dacht dat ik vandaag ongi moest worden, steeds krampen. Niet dus. Net maar een ovu testje gedaan. Positief! Nod dus 25 juni.

Ik weet nu dus wat ik dit weekend ga doen :D

11. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

17 juni; MOMMY1987
    20 juni; RAW
    25 juni; juli2009
    26 juni; fightforlove
    28 juni; Ilse85
    28 juni; Meesje

heb me er maar even tussen gezet ik weet ook al wat ik ga doen dit weekend:D

12. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @Kadootje:
    Spannend, ziet er indd veel belovend uit!
    Ik had gister ochtend en vanmorgen een testje gewaagd, maar nog niks :(
    Denk eerlijk gezegd niet dat het raak is, maar ik w8 nu even tot dinsdag ofsow of me NOD op donderdag..

@meesje:
    Ik zit nu ook heel erg in twijfel, of eigenlijk niet meer, ik weet et cker..
    Als het deze maand niet raak is, w8 ik nog even..
    Zo wie zo is het hier niet egt bepaald koek en ei, al heel lang niet..
    Wij wonen ook niet samen (meer een lat relatie eigenlijk) en mn vriend doet maar waar hij zin in heeft en wanneer het hem uitkomt ook..
    Btje frustrerend allemaal, maar heb er zelf voor gekozen, maar af en toe heb ik togg flink moeite mee, ook omdat ik 9 vd 10 dingen alleen doe :(
    Kben ook egt niet te genieten nu omdat hij zich weer eens niet aan de afspraken houd en "domme" dingen belangrijker vind weer.. :x

@Jodi:
    Ook zo chaggie? Ik had gister en vandaag ook allebei negatief! Gezien het feit dat ik togg liever nog even w8, vind ik et togg wel balen dat het negatief was, maar kheb nog een aantal dagen tot me NOD, dus we zullen zien, tis togg altijd wel leuk zo een positief testje..

@Juli & fightforlove: succes et weekend :D hihi..

Kga me oogjes dicht doen, word weer een "leuk" weekend (NOT) :( ben blij als ik er weer doorheen ben.. Slaap lekker allemaal..

13. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    succes met klussen meiden!!!! jullie gaan dus heel het weekend in bed liggen???:D:D:D

@meesje:lastig he, aan de ene kant denkje dat je eruit bent......en op het andere moment denk je ineens: neeeej toch maar niet....weetje...dat gevoel had ik bij de 1e, en nu ook wel weer een beetje....er zijn altijd redenen om te wachten......maar hier weegt het feit dat toch graag een 2e willen zwaarder dan alle andere redenen.....dat was afgelopen winter niet het geval...toen was ik er niet aan toe.....ik wilde graag dat onze zoon 3 is als er eentje bij komt....ben afgelopen winter zelfs eens blij geweest ongioe te worden.....dat zei me genoeg....ik was er niet klaar voor.....en nu....nu ben ik zo druk met testen ..en merk ik dat ik het echt heel jammer vind als het schermpje wit zou blijven...ja hier is dat gevoel veranderd....ik hoop dat je snel een goed gevoel krijgt bij hetgeen je toch graag wilt! succes!

@mommy, tjee, ingewikkeld allemaal zeg...kan me voorstellen dat je twijfeld.....vooral als het allemaal niet fijn voelt....tis ook niet niks he......waar je voor kiest......succes met alles thuis.....
    best dubbel.....je wilt graag zwanger worden, maar als het niet goed voelt is het misschien toch niet zo slim........lastig....

mennn ik was vanmorgen, of zeg maar liever vannacht, om half 5 al KLAAR wakker........ik ben eerst blijven liggen.....vond het wel heel vroeg voor een test:D.....maar om 5 uur ben ik toch maar gaan plassen......
    en gelukkig: een mooie streep, en een stuk donkerder dan gisteren!!:D:D:D:D:D:D:D:D ik ben blij, heel blij!!!!!
    zal straks wel even een foto plaatsen.

een knuffel voor iedereen, fijn weekend meisjes!

14. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
  15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Wat een mooi kadootje Kadootje!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kreeg net een sms van een vriendin, omdat ik haar schreef geen puf meer te hebben om mijn sportkaart vol te maken. (we sporten samen) Heb gewoon echt geen zin meer in die verplichting, en de lessen vallen me tegen de laatste weken.
    Smst ze me: of krijgen we binnenkort een nieuwtje te horen dat je stopt met sporten??????

Ken je dat....dat gegis????

16. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    oja hoor!! onze zoon is bijna 2 en een half........we gaan binnenkort trouwen....en de meesten zijn al mezig met een 2e of hebben er al een.......dus ja....er word hier ook volop gegist!!
    van de week vroeg ik aan een vriendin op msn of ze nog nieuws had....had haar al even niet gesproken.....nee ze had geen nieuws....met daar meteen achteraan of ik misschien nieuws had...zwanger misschien???? hahahahaha

17. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    Ow wat heerlijk Kadootje een mooi streepje ;) Mijn zoon is ook 2,5.
    Ik zat gisteren met een vriendin te praten op msn en ze wist dat we bezig waren en ik eigenlijk aan de Clomid moest. Zij dus ook doorvragen, vroeg in ene ook of ik misschien zwanger was. Dus ik maar ontkennen, wilde het eerst aan mijn sch. ouders vertellen. Dat hebben we dan vanmorgen gedaan. Met een tekening van Roan en ik had daar een gedichtje achterop gezet :D

18. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @Thistje & Kadootje:
    Leuk leuk, jullie zijn de eersten hihi :D

Ik ga denk ik gewoon ongesteld worden, kdurf niet meer te testen haha! Gister & eergister waren vet negatief!:(
    Ik w8 nog eventjes af tot dinsdag ofsow omw eer een testje te doen.. En zo niet, dan w8 ik gewoon tot ik ongesteld ga worden, heb alleen nog wel steeds last van een zeurderig gevoel in me onderbuik & last van me rug.. Ben ook al flink chagerijnig de afgelopen dagen nog steeds, maar misschien kan het ook de samenhang van de situatie hier zijn...

Kga even rustig van mijn weekendje genieten, heb ik egt eventjes nodig..

Fijn weekend allemaal..

19. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    Hoop dat het gewoon raak is Mommy!! Probeer van je weekend te genieten!

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Gefeliciteerd kadootje!!!!
    Hier heel de dag barstende hoofdijn...bah!

Deel Deze Pagina