Gefeliciteerd voor wie al positief is, nu de andere nog, wij gaan gewoon op nieuw klussen, als straks mijn menstruatie over is. Ik had gister een dag echt niet normaal, liep gewoon leeg, had niet eens genoeg aan het maandverband wat ik mee had naar mijn werk, ik moest tussen door gewoon naar de winkel om bij te halen, komt misschien ook wel doordat het gister bij mij op het werk erg warm was. wat een vies praatje eigenlijk hi hi hi. gelukkig vandaag weer normaal. Wie volgt het voetbal ook niet echt en zit nu achter de pc een beetje te niksen? ik wel, nog even een paar weekjes en dan is het gelukkig weer voorbij.
Vervelend is dat warme weer dan he. Echt erg om zo leeg te lopen. Je voelt je dan ook zo smerig! Heb ook niet echt wat met voetbal, vind oranje dan wel leuk met het wk, maar manlief wilt elke wedstrijd zien, nou dat hoeft dus ook niet voor mij
Mijn man heeft gisteren ook iedere wedstrijd gezien, ik volg een klein beetje de wedstrijden van nederland, maar verder ook niet. gelukkig zijn een hoop wedstrijden smiddags, dan moeten we toch werken en heb ik er niet zoveel last van.
Hoe vind je die irritante vuvuzela's dan??? (die Afrikaanse toeters) Mijn man zat net een wedstrijd te kijken uit verveling: leek net of er een zwerm bijen voorbij komt!! BAH!!! Wat een mega irritant geluid zeg! Dat die spelers dat niet kotsbeu worden?? Weet niet hoe lang ik het maandagmiddag volhoud hoor.....vind Ek en Wk wel spannend, verder gelukkig geen voetbalfans in huis!
Ja het is idd net een zwerm bijen, ikzal er maandag niet veel van zien moet gewoon werken, maar als er een doel valt en ze winnen dan horen we het vanzelf.
Moet ook gewoon werken morgen, maar werk zo goed als thuis. Zit alleen een tussendeur tussen en die staat toch open als ik werk. (woon boven de fabriek van mijn sch. vader en mijn kantoor zit aan mijn huis) Mijn man die er ook werkt is morgenmiddag wel vrij. Als het rustig is, zal ik wel heen en weer lopen en anders zet ik de radio wel aan
Ik had voor mijn zoontje een grote opblaas WK-hamer gekregen. (Net zo groot als hij zelf is.) Als je ermee hamert maakt hij een fluitgeluidje. Nu zit hij al de hele dag met die hamer tussen zijn benen en wipt hij erop op en neer.....fuut fuut fuut......haha Ziet er een beetje vreemd uit......maar ja, hij vind het grappig!
Hahaha lijkt me een grappig gezicht. Roan heeft een oranje scheidsrechtersfluitje gekregen, dus die loopt de hele dag te fluiten. alleen de honden worden er een beetje gek van
Pff, ben ook erg blij dat er hier zo goed als geen voetbal word gekeken Ik woon inprincipe dan ook niet egt samen & ikzelf ben geen voetbalfan. Maar af en toe met het WK of EK wil ik nog wel eens een wedstrijdje kijken, en dan vind ik het wel weer genoeg geweest haha! Nog dames weer met een positief testje?? Ik heb vanmorgen weer een testje gewaagd, maar weer niks.. Dus ik denk eerlijk gezegd niet dat het raak is (is ook pas de eerste ronde) en waarschijnlijk voorlopig ook even de laatste, ik wil toch liever nog even w88 als het niet raak is. @Meesje: Heb je nog wat gehoord over de Pendel? Kheb nog geen bericht gehad ben wel erg nieuwsgierig naar de uitkomst eigenlijk.. @Juli: Nog een buggy kunnen vinden? Ik ben een beetje aan het bieden op marktplaats op titaniums en zapps, heb mijn Buzz al verkocht, die word vd week opgehaald, dus compenseert weer mooi
Hi, @Mommy: Nee, nog nisk gehoord, was het al bijna weer vergeten... Ik hou je op de hoogte als ik iets hoor. Wel klote voor je dat je relatie nu niet zo lekker loopt. Kan me er niets bij voorstellen, dat je bijna alleen staat voor de zorg van je kind. Kan me voorstellen dat het geen goede basis voor je is om er noge en 2e bij te hebben.....al wil je hart dat zo graag. Je bent nog jong, misschien geeft dat je een beetje rust. J emoet het toch eigenlijk wel met zijn tweeën kunnen doen. Hoe reageert je vriend dan op het idee van een 2e kindje? Ik heb nog weer's na zitten denken en ik ga er toch voor deze ronde! Heb immers een langere cyclus en de kansen per jaar zijn daardoor toch iets minder. Ik ga er niet vanuit dat het direct raak is, maar kan me ook niet vergeven straks als het bijv een jaar duurt en dan het idee dat ik 2 maanden vergooit heb omdat ik graag zomerkleding aan wilde.... (je bent immers ook niet direct kogelrond) Dus ik doe serieus mee! Vandaag ook gevoelige borsten, dus mijn ei komt eraan. We wachten rustig af!
ik wacht nog steeds op me ei!!! persoonlijk zou ik niet voor een zapp kiezen...heb die ooit 1 keer geleend van iemand, beviel me echt niet...vooral niet als je iets langer bent... maar dat is mijn mening!
even over pendelen ik had het al een tijdje geleden gevraagd aan 3 mensen en ze zeggen alle 3 dat ik zwanger word in september 2010
Wou nog even zeggen dat ik al zwanger ben! Ben net 1e ronde bezig, maar het zit er alweer op, eigenlijk iets te snel eigenlijk, maar goed, ben er wel blij mee. Bevallingsdatum is nu wel beetje dichtbij de verjaardag van Eva, maar goed, ik had dit ook niet verwacht haha.
@Mommy, wat een vervelende situatie dan zo. @Meesje. Ach Wie weet valt het allemaal mee wat betreft je buikje en anders kan je mooi je buikje showen. En kan inderdaad even duren. Je weet maar nooit! Spannend wachten op de eitjes. Lijkt wel pasen Gefeliciteerd Marloes! Wanneer ben je uitgerekend? Zo te zien ook rond 14 februari?? Ongeveer net zo ver als ik. Heb net het ziekenhuis gebeld en 7 juli heb ik mijn eerste echo.
Yeeeejj, eerste pendel is binnen van "zuurtje": zwanger in september van een meisje Nu nog w88 op die van AstridD (ofsow ) Dat het nu niet raak is had ik al door, ik had rond mijn eisprong & erna wat klachten, maar het had antuurlijk te maken met het feit dat mijn spiraal er net uit was & mijn lichaam dus weer via de natuur ging spelen. Heb nu verder namelijk ook nergens meer last van.. Vanmorgen nog een test gedaan & nog steeds negatief, dus ik ga er van uit dat dit ook zo blijft (tot september ) haha! Nu ga ik gewoon weer op safe spelen, en ga verder ook niet aan de pil oid, want plannen voor een 2de dit jaar zat er zo wie zo al in. Dus kan me lichaam lekker rustig aan doen met hopelijk een regelmatige cyclus. Heb eerst in augustig nog weer controles voor mijn baarmoederhals.. @meesje: Ja de situatie is indd vervelend. We gaan al wel behoorlijk lang, ruim 8.5 jaar, alleen nu we een kindje er bij hebben, zou ik het togg wat fijner vinden als hij er wat meer is. Hij wil dat ook graag, maar is nog zo gewend om gewoon te gaan en te doen enzv wat hij wil (eerst was dit nooit een probleem, gaven elkaar veel vrijheid) hij vind het erg moeilijk om zich er nu op aan te passen, tot ergenis van mij natuurlijk weer. Maar we komen er wel uit, hoop ik. Wil namelijk niks liever dan met hem blijven en oud worden, en adersom net zo goed, dus het zal wel goed komen.. Dus (zie pendel) in spetember zwanger van een meisje haha! Oh en het was trouwens meer zijn idee nu, om voor een tweede te gaan, ik wou liever nog eventjes w88, maja, als een mand dat zegt he.. dan tjaa.. zijn magische woorden, helemaal uit de mond van een man @Fightforlove: We kunnen elkaar in september dan dus feliciteren, ik heb ook een pendel voor september @ilse: Gelukkig ben ik klein (1.60) haha, dus een zapp zou voor mij geen probleem zijn. @marloesC; Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannende & leuke tijden weer @Thistje: Een eerste echo is altijd weer leuk, ik weet nog dat ik telkens niet kon w88 op de eerst volgende echo, vond het altijd zo leuk, mooi & bijzonder!