gefeliciteerd marloes!! zou wel mooi wezen om in sept zwanger te zijn en dan precies een posi test hebben op mn zoontje zn 1e verjaardag nou ik heb veeeeeeeeeel seks gehad als er nu geen 1 zaadje het eitje kan vinden weet ik t ook niet meer...nu ga ik maar gewoon afwachten en ga er ook niet gelijk van uit dat ik in 1 ronde zwanger ben ga er van uit dat het een jaar kan duren anders ben ik elke keer zo teleurgesteld.. probeer er ook niet teveel aan te denken maar dat is moeilijk.. jullie hadden het over een quinny zapp ik vind die buggy ook erg mooi er kunnen toch ook adapters voor de maxicosi op? en die titanium is die nog ergens te koop? ik ga nog even kijken of er iets leuks op tv is of anders ga ik even online een film kijken..vriend heeft avonddienst vind ik altijd zo'n saaie week maar volgende week heeft hij gelukkig vakantie!
Op de zapp kunnen indd adapters op voor de maxi cosi, ik geloof dat deze er zelfs standaard bij zitten bij een ankoop van de zapp. De Titanium Breeze is bijna nergens meer te krijgen, of de afgrijselike kleur army groen! Zapp heeft tegen hun een rechtzaak lopen, omdat ze teveel vergelijkingen hadden met de zapp! Teriwjl ik dat eigenlijk wel mee vind vallen als je ze goed vergelijkt, plus de titanium kan in ligstand. Ook voor de titanium zijn adapters te krijgen voor een maxi cosi, dus best jammer eigenlijk. Ik ben nu op marktplaats een beetje aan et afspeuren voor een zapp. Togg wat goedkoper & het scheelt dat de onderdelen van een zapp makkelijker te verkrijgen & vervangen zijn.
Voor de zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan! En ja hoor we zijn weer ongi geworden :x ...op naar ronde 8. Bij de eerste zwangerschap hebben we er 13 rondes over gedaan. We gaan al aardig die richting op.
goededag heb weinig tijd dus kan niet reageren... was jullie kwijt!!! Heb gister me ei gehad, duidelijk gevoeld! liefs mij en een knuffel voor jullie!
He! Baal een beetje.... Heb een vreemde temp-lijn en al 2 dagen een licht positief streepje op ovu test. Vorige week don-vrij 2 dagen lagere temp, maar ook geen echter verhoging gemeten daarna.....steeds hetzelfde eigenlijk. Krijg het vermoeden dat mij ei vrij-zat is gekomen....alleen dan wel vreemd dat ik geen hogere temp meet. Dan zijn die positieve streepjes het restant zeg maar. Of het ei moet nog komen en heeft een lange aanloop nodig...haha! Voor de zekerheid toch maar even geklust . Altijd goed he! Kun je eigenlijk ook géén eisprong hebben binnen een cyclus? Hoop niet dat dat het geval is dan.... Maar baal ook van mezelf dat ik toch weer een beetje ben doorgeslagen terwijl ik mezelf heilig had voorgenomen om NIET de gaan goochelen met testen e.d. Ach ja, ik wil gewoon té graag inzicht krijgen in mijn cyclus ná een zwangerschap en andere pil. Morgen nog een test ertegenaan, en als die niet vet positief is hou ik het deze ronde voor gezien. xx
We hebben uiteindelijk maar een chicco gekocht.... Hij is hier toch echt maar voor "erbij" zeg maar. De Bugaboo blijf ik gewoon gebruiken en de Zapp als ze erin kan, de Chicco nemen we mee met vakantie (kan helemaal plat dus dat is ideaal) en laat ik daarna bij oma staan, of ik leg hem in de achterbak of zo Hij was in de aanbieding dus heeft maar 60,- gekost! @Marloes: GEFELICITEERD!!!! @fightforlove: hahaha ook een wild weekend achter de rug dus "Gaat ook maar eens kijken hoe t nou zit met die pendels..."
Ongesteld zonder eisprong kan wel, maar met een "gewone" en regelmatige cyclus kan je er eigenlijk wel vanuit gaan dat je een eisprong hebt (heb ik van HA).
Ja dat zei de gyn tegen mij ook, Als je gewoon regelmatig ben, dan kan je er vanuit gaan dat je een eisprong hebt gehad, omdat dat je cyclus regelt. Ik sloeg dus wel eens een maand over wat ongesteldheid betreft, omdat ik gewoon geen eisprong had. Kan dus wel, maar als je regelmatig bent, niet waarschijnlijk
ik heb me ei afgelopen maandag gevoeld...dag 16... dus nu wachten not nod, maar ik wordt zeker ongi want niet geklust, me oma is ter logee hier... liefs
@ilse: Wat balen, nou gezien je pendels voor Juli zal et vast goed komen volgende maand.. Ik zit te w88 op mn ongi.. Elke test is negatief.. Achteraf gezien ben ik er wel blij om.. Het gaat hier van kwaad tot erger, kzal denk ik ook eventjes minder te zien zijn hier.. Mn vriend heeft egt kwetsende dingen gezegd, waardoor ik even niet weet of ik nog wel verder wil of niet..
ahh meis wat vervelend voor je, als je wilt praten of je hart wilt luchten je mag me gerust een pb sturen hoor!!! Knuffel
He! @ Mommy: Wat rot voor je! Je laatste mail klonk positief, ik dacht: die weet wat ze aan haar vriend heeft en het komt wel goed. Maar nu begin ik toch een beetje bezorgd te worden. Niet leuk als je met woorden gekwetst wordt. Kan harder aankomen als een ferme dreun! Hopelijk komen jullie eruit, en kun je over een tijdje weer helemaal happy meekletsen! @ilse: Ik wacht met je mee. Hier wel geklust maar een beetje te laat geloof ik...... Ik snap er niks van...ovu-tets weer lichter, en temp maar 0,1 gestegen.... Ik hoop maar dat het vrij-zat eisprong was dan is mijn cyclus niet superlang. Maar andere keren dat ik getempt heb, steeg mijn temp na de eisprong echt met 0,4 graden en was hij meestal 37-37,2. Iemand ervaring met lage temp? Jammer dat ik nog geen reactie op mijn pendel aanvragen heb.....ben erg benieuwd. Heb er 3 aangevraagd. xx
Jeetje woorden kunnen zo ontzettend kwetsen. Vind het echt super vervelend!!! Hoop dat jullie er samen of in ieder geval jij alleen eruit komt!! Heel veel sterkte in ieder geval! Veel succes met wachten meiden!
He, Bij astridDi ofzoiets en verder ven ik het alweer vergeten. Vond de namen op de site. Er stond ook precies bij wie er tijdelijk niet meer mee doet zeg maar. Ben benieuwd, hebben we weer iets op bij te dagdromen!
oke goed zo alleen nanediane ofzo die is niet actief meer op de site, maar staat er nog wel tussen! hoop dat je snel reactie krijgt, toch leuk om te weten toch
Ha, Ja die Nanediane, had ik ook gemaild. Naja, nog 2 te gaan zullen we maar zeggen. Maar moet me er maar niet op verheugen.....kan wel effe duren geloof ik.
hmm ja idd kan wel even duren...ik hooguit 2wk toen, maar ja de ene keer hebben ze natuurlijk mer aanvragen dan de andere keer...
Bedankt meiden! Tis wel ingewikkeld allemaal.. Kweet et ook niet egt meer, hij praat wel heel dubbel :S eerst weet ie et niet, en dan nog geen 5 min later praat ie weer over het nieuwe huisje wat ik binnenkort krijg, want we wouden inprincipe dan egt gaan samenwonen. Kheb hem maar gezegd dat ie maar even goed moest gaan nadenken met wat ie wilt & ook over de dingen die hij heeft gezegd, omdat ie me egt gekwetst heeft.. Hij zei wel dat dat niet de beoeling was geweest, en hij niet egt goed wist hoe hij bepaaled dingen anders moest verwoorden.. Nja, vanavond zouden we weer eventjes verder praten, dus ik hoop dat er iets positiefs uitkomt.. Mannen ook, Grr.. Haha! @meesje: Flink balen met die vage ovu-testjes :S kheb verder ook geen ervaring eigenlijk met tempen enzv, alleen had wel es een paar topics gezien op et forum met meiden die ook eneigzins lage temps hebben. Nou, vandaag is mijn eerste NOD, tis ook egt een NOD want ben niet ongesteld, en heb ook (nog) niet et gevoel eigenlijk dat ik ongi ga worden Vanmiddag nog maar weer even een testje halen, dit x ga ik gewoon voor die van de kruidvat, 2 voor 5, anders blijf ik aan de gang.. heb er vd week al 3 doorheen gegooid van clearblue, word anders een erg duur geintje. Ik denk zelf dat mn cyclus dit keer iets langer is, gezien het ook de eerste natuurlijke cyclus is na mijn spiraal..
hoi mommy hoop dat jullie gesprek vanavond iets oplevert...denk er ook goed bij na wat jij wilt en hoe he? hoop dat jullie samen tot een oplossing kunnen komen... testen zijn erg duur ja...kv is vrij gevoelig... maar je 1ste cyclus kan natuurlijk ook langer duren nu, al is dat niet te hopen! s6 meid!