Wij gaan voor een tweede kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door steintje, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @Ilse:
    Ja ik weet heel goed wat ik wil, ik wil gewoon dat hij er wat meer is, voor mij & onze zoon. Ook als we wel gaan samenwonen, hoeft hij niet te denken dat ie dan kan gaan doen wat ie wilt :S Maar hij voelde zich daardoor gedwongen, en dat het dan niet puur voelde enzv, dat heeft me heel erg gekwetst dat hij het zo zag & erover dacht.. :S Maar goed, we zullen et wel zien, ook hij kan zich wel eens eventtjes een keer aanpassen vind ik, helemaal als je ook wil dat het goed gaat/komt..

Ja ik ga vanmiddag of anders morgen even naar de KV, kvoel verder niks, na mn ovu had ik wat klachtjes, maar kdenk dat dat van me ovu was, dat is op dit moment allemaal verdwenen.. kzie et wel haha, kben er niet meer zo heel zenuwachtig voor, omdat ik zelf nu wel denk dat ik niet zwanger ben..

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

oke mommy heel veel sterkte met alles!!!s6

3. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    Sterkte, nog wat uit het gesprek gekomen van gisteravond?? En al testen gehaald?

4. Zeepaardje

heej mommy ben heel benieuwd hoe jullie gesprek verlopen is... en of jullie er samen zijn uitgekomen!

5. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Hoi hoi!

Nee, nog niet egt wijzer geworden, meneer moest overwerken, dus helaas niet aan praten toegekomen :(
    Wel had ik nog wat testjes gehaald, amar ik wacht even af tot morgen of zondag. Kheb ook nog helemaal geen gevoel dat me ongi er aan zit te komen of iets, heel vreemd allemaal..

Wel kreeg ik nog een leuk nieuwtje, ik sta op de 2de plek voor een huis! :D ben zo blij als de eerste mensen afwijzen & ik dan het huisje krijg. Zit nu al 3 jaar in een startersflatje, geen balkonnetje of tuintje. Nu dat de kleine man loopt enzv, ben ik togg egt toe an meer ruimte & een tuin! Maandag krijg ik als het goed is te horen hoe of wat.. dus spannenddd! :D

Hoe is het met de rest? En met de zwangeren ofcourse? Beginnen de kwaaltjes al te komen? :p

En nog plannen voor het weekend, of eventueel met vaderdag, want dat is ook natuurlijk aankomende zondag. Ik laat me kleine man een blad vol kliederen met verf, stiften & noem maar op & dan wat fotootjes van hem erbij.. :D

6. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    Wat jammer dat er van een gesprek niks is gekomen.
    Zal voor je duimen dat het huisje tot je beschikking komt. Zal lekker zijn. Hoe groot is dit huis? Lekker tuintje erbij?

Roan heeft op het kinderdagverblijf iets gemaakt voor papa. Zit goed ingepakt dus weet niet wat het is ;) Verder krijg hij ontbijt op bed en verder niks, want heb zelf ook niks gehad.

Ik heb eigenlijk weinig klachten, maar ja pas 5 weken. Alleen mijn buik is wel erg hard zeg maar. Kan hem dus moeilijk inhouden. Verder soms bij vlagen beetje misselijk. Moeheid valt gelukkig nu vrij mee, alleen zo af en toe in ene dat je uitgeput bent, zeker met een kleine man om je heen die energie heeft voor 10 en ook s' middags niet meer wilt slapen ;)

7. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Het aankomende huis is een 1 gezinswoning, 3 slaapkamers + nog een grote zolder met vaste trap. Waar ik nu zit is maar een 2 kamer flatje. Dus woonkamer & 1 slaapkamer, wat ik ook deel met me kleine man.. Dus ga er heeel erg op vooruit, ben er ook egt aan toe moet ik eerlijk zeggen. Tuin ligt ook erg lekker, volop zon eigenlijk..

Ohw, spannend, dus je weet zelf ook nog niet wat jullie kleine man heeft gemaakt! Ik had voor moederdag een horloge gehad, verder niks eigenlijk, alleen moet ik nu eventjes op de centjes letten voor et geval ik wel ga verhuizen, dus word het voor papa even een knutselwerkje & eventueel ook ontbijt op bed (ligt eraan hoe het loopt allemaal;))

Gelukkig valt de vermoeidheid mee! Helemaal indd met nog een kleine man erbij.. Bij de eerste kan je nog een beetje toegeven aan de vermoeidheid, maar nu niet egt eigenlijk. Wel lekker dat het goed gaat & voelt allemaal.. :D

8. Zeepaardje

mommy ik hoop dat je het huis krijgt!!!!
    wij doen niets voor vaderdag...
    denk dat ik nu me ei heb...gisteren geklust!

9. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    Klinkt goed, wat lekker dat je dan zoveel ruimte krijgt en ook wat meer privacy voor jezelf.

Ben ook heel benieuwd wat er in het pakje zit. Ik kreeg met moeder dag zo'n houten armband beschildert. Helaas heb ik een te dikke hand/pols dus krijg hem niet om, maar hij word zeker bewaard. Alleen al het trotse koppie was het meer dan waard ;)

Hoop dat het zo blijft en ook dat ik niet misselijk word. Kan allemaal nog komen natuurlijk. Wachten het rustig af. Bij mijn eerste zwangerschap had ik eigenlijk ook weinig last. Alleen te hoge bloeddruk, maar dat heb ik nu nog en krijg ik nu pillen voor, dus dat kan ook beter in de gaten gehouden worden nu.

Oww spannend Ilse!! Ga voor je duimen

10. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @Ilse:
    Spannend.. Ei later dus dan eigenlijk verw8..? Hopen dat et raak is.. dan in Juli test je positief haha!

@Thistje:
    Jah egt heerlijk al die ruimte, zal wel ff wennen zijn ook, maar lijkt me egt ideaal!
    Jah de egte kwaaltjes kunnen indd nog komen, mar hoeft ook niet perse..
    Ik had toen alelen last van vermoeidheid in het begin, verder helemaal niks (gelukkig)

Kheb nog een pendel terug gekregen trouwens van iemand, de eerste was september 2010 een meisje & de 2de was september 2010 een jongen..

11. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    Dus in ieder geval september alleen zijn ze het niet eens over het geslacht? Kan ook wel eens gaan pendelen ;) Alleen weet ik niet of ik er echt naar moet luisteren. Durfde het ook niet voor mezelf te doen.

Pas op hoor, want ruimte went erg snel :D

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi allemaal,

Heb even bijgelezen....had geen melding meer gehad, dus zag dat er weer een hoop over en weer gekletst is.
    @ Mommy: ga voor je duimen dat het lukt met het huisje. Klinkt inderdaad of je er zwaar aan toe bent. Een tuintje met een kleintje is wel erg leuk hoor!
    Misschien dat jullie dan ook beter met elkaar overweg kunnen, omdat je meer ruimte in huis hebt? Kan me voorstellen dat het soms benauwend kan zijn als je je niet even kunt terugtrekken in een andere ruimte....succes!

@Thistje: fijn dat je nog geen klachten hebt. Kan nog komen, maar liever niet he! Ik zou nu al op van de zenuwen zijn in jou geval voor de eerste echo. Spannend allemaal, blijft toch weer heel bijzonder he!

@ Ilse: ben benieuwd of het raak is deze ronde!

Ik weet niet meer zo goed of het deze ronde nu een lange of een korte cyclus wordt....
    Vandaag een lading nieuwe ovu-testjes in de bus gehad, dus kunnen weer aan de slag komende ronde.
    Toch vraag ik me iets af: Ik heb 3 dagen een hele lichte positieve ovu test gehad. Dan heb ik toch ook een ei gehad of niet dan. Of nog 1 in aantocht. Maar dat lijkt me sterk omdat de 3e test lichter was. Maar helemaal geen ei kan toch eigenlijk niet dan he?? LH is dan wel geen piek geweest, maar is toch aanwezig geweest. Of kun je ook LH verhoging hebben zonder eisprong?
    Heb nog steeds een temp van 36,7 dat is vreemd voor mijn doen ná een eisprong. Dus ben even de weg kwijt.
    Hoop dan maar op een snelle menstruatie, dan kan ik weer opnieuw beginnen met een schone lei.
    Overigens nog steeds geen pendel nieuws hier.....
    Morgen moet ik nog werken en dan zondag een drukke vaderdag.
    Eigen papa's ook nog bezoeken zeg maar....
    Mijn schatje heeft ook iets geknutseld op het kdv. Het zit zo lekker ouderwets in behangpapier ingepakt! Schattig he?
    Ik heb voor mijn man nog een leuke zwembroek gekocht. Heb er vandaag nog even snel een gedichtje bij in elkaar geflanst namens de kleine. En dan ontbijtje op bed....
    Heb wat goed te maken....heb zelf een hippe fietstas gehad (zelf uitgezocht maar ala) en een ontbijt op bed, en van de kleine een zon van papier met vingerverf erop en zijn foto. "voor mama, van je kleine zonnetje" stond erop.
    Later kwam mijn man nog thuis met een vette bos roze rozen. Dus....moet nu ook goed voor de dag komen.
    Doei!

13. Zeepaardje

klinkt goes xmeesje
    ik hoop ook dat het raak is!

14. Zeepaardje

mensen ik weet niet hoe de rest van de dag gaat verlopen...
    morgen zwemmen bij center parcs...dus weet niet of ik 's avonds nog de puf er voor heb om op zp te komen!
    Ben er in ieder geval maandag weer, maar hoop eerder..
    en hoop vanavond nog even... maar dat is dus afwachten!
    ik denk aan jullie! tot snel kus!

15. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    @Ilse
    Veel plezier met zwemmen dan!!! (en ook vanavond ;))
    @Meesje. Wel rottig dat het niet helemaal duidelijk is. Heb verder geen ervaring met ovulatietesten, maar lijkt mij als hij iets aangeeft dat er ook iets moet zijn.

Heb nu wel veel last van allerlei geuren. Erg vervelend als mijn zoontje een vieze broek heeft ;) Manlief moet er hartelijk om lachen om alle gekke bekken die ik dan trek.

Allemaal alvast een leuke vaderdag. Hoop dat alle vaders blij verrast zijn :D

16. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @Mees:
    Ben er indd heel erg aan toe! Dus ik hoop het ook haha! Me vriend en ik wonen nu niet samen, misschien dat dat ook de nodige irritaties opwekt allemaal..
    Wat balen van die vage testje, ik heb verder ook geen ervaring met ovu testjes enzv Hoop voor je dat het raak is..
    Over de pendels trouwens, van de 2de, Francescak, kreeg ik dezelfde dag nog weer een reactie terug, dus misschien even bij haar proberen? En de rest anders nog 1tje sturen, van AstridD (ofsow) heb ik ook nog niks gehoord, ook al bijna 2 weken geleden.. Dus ga ik vd week nog weer even PBen denk ik..

@Ilse:
    Ergleuk & druk weekend gepland dus. Is dan niet erg togg als je even niet op ZP kan komen, ZP is nouw ook weer niet et allerbelangrijkste in et leven haha, zou wat wezen als et wel zo was :O

@Thistje:
    Ben ook wel erg benieuwd naar de gezichten hahaha! Ik had bij mijn zoontje een weekje last van geuren, ik rook dingen al van ver & af en toe zo sterk dat ik ervan moest kokhalzen (maar dan nog geen eens een misselijk gevoel, maar gewoon een vies gevoel)

Ik snap er hier ook even niks meer van! Ik had donderdag ongi moeten worden, maar blijft nog steeds uit. Vandaag nog een testje gedaan, maar nog steeds negatief Nu wil ik er morgen ochtend weer even 1 doen, of zal ik nog eventjes w88 tot na et weekend? Kweet et even niet zo goed meer..
    Et kan zijn dat ik een langer cyclus heb, dan dat ik voorheen altijd had. Erg vreemd en verwarrend allemaal :O

17. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    Jeetje Mommy, vervelend die onzekerheid. Had dat ook wel eens. Echt van die langere cyclussen en dan ook geen gevoel dat je ongesteld moet worden enzo. Zelfs zo dat mijn lichaam zich voor de gek hield en van die zwangerschapverschijnselen had (dacht ik) Echt raar hoe je lichaam je voor de gek houdt. Maar werd dan wel weer ongesteld en alle testen die ik deed waren natuurlijk negatief. Hoop voor je op een goede afloop. Als je kan wachten zou ik het nog even 1 of 2 daagjes wachten, maar weet hoe moeilijk het is. En dan inderdaad s'ochtends een test doen, voor een beter resultaat.
    Spannend hoor!

Tja word ook niet echt misselijk, maar moet soms wel bijna overgeven. Ach ja gaat ook wel weer over ;)

18. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Hallo

hoe was jullie vaderdag, hebben alle kindjes de papa's verwend? Mijn zoontje vondt het geweldig dat hij vanmorgen een cadeautje aan papa mocht geven. hij wilde helpen met uitpakken. hij heeft aan zijn papa een mok met zijn foto;s erop gegeven en daarbij een zak drop.

Bij ons was het wel even hectisch vanmorgen, ik had al twee dagen een bult in mijn lies, maar die was vanmorgen wel erg groot, mijn man vondt het eigenlijk wel nootzakelijk om even naar de arts te gaan, dus wij gebeld konden eigenlijk vrijwel meteen terecht. dus wij naar het ziekenhuis, blijkt het een ontstoken talgklier te zijn, maar hij was wel zo groot als een grote knikker (bom). De arts heeft het open gesneden, echt pijnlijk. was geen pretje, toen we eindelijk om 12 uur thuis waren konden we vaderdag gaan vieren.

19. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    Klinkt erg pijnlijk!!! Wel blij dat het iets "onschuldigs" was.

Hier had Roan op het KDV een doos met zakdoekjes beplakt. Zag er wel leuk uit, helaas is het wel een wegwerpding, dus denk dat we het alleen maar als sier moeten neerzetten. Heerlijk hoe trots de kindjes kunnen zijn op hun cadeautjes ;)

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi,

De zwembroek paste gelukkig, en hij werd ook goedgekeurd door papa. Het geknutselde ding op het KDV was een voetbal in het gras, die oranje gevingerverft was met daaronder de tekst: Papa jij scoort bij mij het hoogst!
    Schattig he.....

Verder informatie, mijn temp was vandaag voor het eerst 37 dus hopelijk morgen ook rond diezelfde temp. Dan weet ik in ieder geval dat ik een ei heb gehad, alleen wanneer??
    We wachten maar af!

Deel Deze Pagina