Klinkt als een leuk cadeautje en wat een schattige tekst erbij! Spannend, dus mss toch een bewijs van een eisprong in je temp. Wat geven de testen dan nu aan of heb je die niet meer gedaan?(Weet niet hoe het werkt )
Hoi hoi! Hier een twijfel gevalletje. We hadden deze maand gepland weer te gaan klussen voor een 2e. Maar 6 wkn terug heb ik een longembolie gehad door de pil! Ik slik nu dus bloedverdunners sowieso tot nov. en misschien wel mn hele leven. Deze pillen zijn schadelijk voor de vrucht en als ik overga op spuiten is t niet schadelijk. Dus ik wil overstappen want ook mijn ha had gezegt dat t geen probleem is. Maar nu doet dus mijn longarts moeilijk en raad t me af zwanger te worden en wil mij dus geen spuiten voorschrijven ( eerste 3 wkn na de embolie heb ik ook gespoten en heb er nog 20 thuis liggen). Ik baal hier enorm van, de ha zegt t kan geen probleem en mn longarts (oude lul haha) doet moeilijk. Terwijl ik overal op internet lees dat t wel kan en ook omdat er mensen zijn met chronische stolselafwijking die ook gewoon zwanger worden. Als ik pas in nov. Zwanger zou worden moet ik 3 mnd spuiten 5 mnd pillen en weer 1 maand spuiten. Als ik nu zou beginnen moet ik me hele zwangerschap spuiten maar dat neem ik er voor lief bij. Want als t aan de longarts ligt mag ik nooit geen kinderen meer krijgen vanwege t hele kleine risico op een nieuwe embolie.
Jeetje wat een verhaal. Kan je het niet navragen bij een tweede long arts?? En wat is een hele kleine kans. Als je graag een tweede wilt, wil je toch zeker weten waar je aan toe bent? Heel veel sterkte hoor, lijkt me moeilijk een keuze te maken!
Helaas, wel mijn eisprong vandaag, maar we kunnen niet klussen, ivm de ingreep die ze afgelopen zondag bij de huisartsenpost hebben gedaan, is nog best erg gevoelig. (lees een stukje terug). moeten we maar een ronde wachten, wel jammer, ik er best veel zin in om zwanger te worden. iedereen succes mt alle probleempjes, klussen enz. liefs steintje
@Steintje: Wat balen zeg! Vroeger heb ik ook wel eens van die ontstekingen gehad, maar dan gewoon in me schaamlip ontstoken haarzakjes of talkgkliertjes, heb het 3 keer gehad, kon er niet van zitten en me "lip" was 3 keer zo groot als normaal.. Lekker verhaal weer haha! Precies dezelfde ingrepen als jou gehad, wel een opluchting na zo een ingreep.. @Ilse: Spannend, en ook weer vervelend dat w88 @mamavannoelle: Wat een lastig verhaal zeg! Indd even goed navragen enzv. Ik weet wel dat longembolie sneller terug kan komen tijdens zwangerschap, als je in het verleden longembolie heb gehad. Had er laatst een heel deel over opgezocht.. Maar volgens mij is het meer gevaarlijk indd vanwege de medicijnen en eventuele scans/foto's die gemaakt moeten worden om te zien of er longembolie aanwezig is, dit is niet goed voor vruchtje/baby. Hier nog steeds geen tekenen van een ongi :S maar nog wel steeds negatieve testen, erg vreemd allemaal, snap er niks van :S eisprong heb ik duidelijk al wel gehad 2.5 week geleden, want deze heb ik egt goed gevoeld. Misschien dat mijn periode na de eisprong wat langer is dan gemiddeld? Als me ongi aan et einde vd week er nog niet is & de testen blijven negatief, ga ik maar even langs de huisarts, want vind et wel erg vreemd.. Ben ook geslaagd voor een buggy, of eigenlijk 2 Kheb een zapp via MP gekocht & bij de blokker hadden ze een 2 standen buggy met alles erop en eraan, dus die heb ik erbij gekocht, voor als we lange dagjes weg gaan bijvoorbeeld, zodat de kleine man togg ff kan liggen. Verder is de situatie hier wel iets verbeterd trouwens, maar nog niet egt helemaal Vriendlief zegt in een dip te zitten & niet egt te weten wat hij nou wil, btje dubbel allemaal, want ermee kappen wil hij niet.. Maja, we praten weer "normaal" ipv telkens ruzie te maken of iets, dus das een btje een vooruitgang..
@steintje: dat is balen zeg..hoop dat de maand snel voorbij is... @mommy: zie dat j al 5 dagen overtijd ben..van mn zoontje was ik onverwachts zwanger na 5 dagen overtijd te zijn had ik een test gedaan die was nega en 2 dagen erna pas had ik een positieve test.. nog 5 dagen tot mn nod...word nu al gek en dit is de eerste ronde nog maar..pfff...heb wel wat vage klachten die ik normaal nooit heb maar moet er niet teveel aan denken anders ga ik mezelf alleen maar gek lopen maken. mag van mn vriend nog geen testen kopen pas als ik zaterdag niet ongi word maarja zondag kan ik hier in de omgeving geen testen kopen grrr...hij vind dat ik maar moet wachtn tot ik 1 week overtijd ben.. ik ga zo naar mn bed weltruste allemaal!
Thanks voor de reacties! Ik heb donderdag weer een gesprek en dan moet ie met goede argumenten komen! Alleen me cyclus word steeds langer 32 - 35 - 37 en nu nog niet ongesteld. Maar kan ook niet zwanger zijn aangezien we vorige week pas weer voor de eerste x zonder condoom hebben gevrijt.
Hoi.... Had gister hele dag geen internet...wat een gebrek zeg... Hier geen nieuws. Vandaag weer lagere temp, en ik was net zo blij met mijn score van 37 graden, haha! Zal komende dagen wel stijgen gezien het mooie weer! Ik wil gewoon zo graag weten wanneer ik ga menstrueren. Dan ben ik maar klaar met deze cylcus en is de volgende misschien beter in het ritme.... Ook nog geen pendel nieuws.....
@Mamavannoelle: Indd, gewoon al je vragen stellen enzv, zodat je goed weet hoe of wat! @Meesje: Balen dat je cyclus deze maand vaag is. Ik ben vandaag ongi geworden, wel is het nog heel licht, maar goed. Nu vroeg ik me dus af hoe het zit met de cyclus. Mijn spiraal was eruit gehaald op 20 mei, en kreeg gelijk een doorbraakbloeding. Ik ging uit van 28 dagen & zou dus op 17 Juni ongesteld worden, nu ben ik het dus 6 dagen later, is me cyclus dan nou 34 of 33 dagen? Want op de 34ste werd ik dus ongesteld. Alleen nu vraag ik me nog iets af, ik heb me eisprong wel 2 weken na de 20ste van mei gehad, dus die loopt wel als het gemiddelde, alleen de 2 weken erna duren dus iets langer.. Maar dan kloppen me banners ook eigenlijk niet, als ik wel steeds een cyclus zou hebben van 34 dagen, maar wel 14 dagen na mijn eerste onig dag een eisprong zou hebben, want ze rekenen het gemiddelde togg?
Oh, ik zie al dat je hier op het forum bij de banners ook een banner kan pakken waarin je de lengte van je luteale fase (dus de dagen/weken na je eisprong) kan invullen.. Maja, het is nu togg maar even uitvogelen & letten op me lichaam hoe mijn cyclus nu deze maand zal zijn..
meiden ben er even wat minder of misschien helemaal even niet.... zit even niet zo lekker in mijn vel... s6 allemaal! Liefs mij
Vanmidag op mijn werk: Een collega ziet mijn ketting met maansteen... oh leuk zegt ze! Die heb jij niet voor niets! Ik; hoezo dan? Ze zegt; je wilt weer zwanger worden! Ik dus toegegeven... nou zegt ze ik heb het altijd goed! in febr.2011 ben jij zwanger! Dus dat wordt afwachten, ze heeft reiki cursussen gevolgd... maar 2011 dat duurt wel erg lang!
@ Ilse: Tja.....da's lekker dan......is natuurlijk nog te overzien, 7-8 maandjes, maar snap wel dat je liever sept of okt had gehoord. Typisch dat sommige mensen dat zo snel 'weten' van zo'n steen enzo. Ik heb nog steeds geen pendel nieuws, en hoop snel ongesteld te worden. Nieuwe ronde nieuwe kansen! x
hey xmeesje ik had idd iets eerder gehoopt, maar hoop dat ze ongelijk heeft wat mij betreft! hoop dat je snel pendelnieuws krijgt en dat we allebei snel ongeseld worden; idd nieuwe ronde nieuwe kansen!