Wij gaan voor een tweede kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door steintje, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heel veel s6 met wachten!!!! ik duim voor je!

2. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik was de afgelopen dagen niet veel achter internet met et mooie weer.. Wel had ik af en toe ff meegelezen snel..
    Zie verder nog weinig nieuws, alleen wel een paar die rond hun NOD zitten, maar of nog negatest hadden of nog moeten doen, heel veel succes!

Ik was een week later ongi geworden, ben er net vanaf. Alleen zit er iets goed mis! Ik voel sinds een paar dagen een soort van knobbeltje binnen in me Vagina :S Kga morgen even de huisarts bellen, ook was mijn ongi vrij "licht" in vergelijking dan normaal & (sorry voor de onsmakelijkheid) stonk het enorm :S vorige mand had ik dit ook al.. Er zit egt iets niet goed.. Vorige maand had ik nog mijn spiraal, toen kreeg ik een paar dagen voor mijn ongi raar slijmverlies, wat ook al niet lekker rook & toen me spiraal eruit werd gehaald werd ik dus gewoon goed ongesteld (ook met een luchtje) ik heb verder geen infectie of iets (nl geen jeuk en dergelijke) tis egt precies met mijn ongi periode..

@meesje:
    Ik geloof niks meer van de pendels.. Ik had ook een pendel bij zuurtje gedaan, zij gaf aan sept een meisje.. Later had ik allen nog een berichtje gestuurd, om te vragen of ze ook kunnen pendelen over het feit of dit met dezelfde papa zal zijn of niet (gezien het hier neit lekker loopt) toen kreeg ik ineens van zuurtje een pendel terug: Jan 2012 jongetje & wel van dezelfde vader! Terwijl eerst was dit sept een meisje :S Erg vreemd..

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi....

@ mommy: Ik zou inderdaad even huisarts bellen. Je kunt beter 1x teveel als te weinig bellen! Misschien is het iets onschuldigs? Hoop voor je dat je snel gerustgesteld bent!

@ de rest:
    Ik heb net een nieuw cylcuskaartje gemaakt voor mijn temp, en kwam er net achter dat als het deze maand niet raak is ik precies in mijn enige vakantieweek (dat we ook echt weggaan naar zee!) ongi wordt!!!!:$
    Heb mijn man net gewaarschuwd dat hij komende maand dus zwaar aan de bak moet!:D
    Zou wel leuk zijn, testen op vakantie. Maar laten we niet op de feiten vooruit lopen....!
    Ga me zeker niet blind staren op die pendel!
    We gaan er weer lekker voor! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! (lijkt de kermis wel!)
    xx

4. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Jah hoop ook op iets onschuldigd, maar ik zit al met het pap3 verhaal (onrustige & groeiende cellen).. Dus ik ben er al huiverig voor.. Eind augustus moet ik oorspronkelijk weer op controle, maar denk dat het togg wat eerder word.. Het word gelukki wel serieus genomen, dat merkte ik al met mijn vorige afspraken, dus dat is goed, je hebt sommige ertussen die er nogal laks mee omgaan, maar mijn gyn gelukkig niet..

Maar indd, lijkt de kermis wel.. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Soms wil ik dat ook wel es zeggen, maar voel me dan al snel schuldig, omdat het misschien bij sommige ook in het verkeerde keelgat kan schieten (vooral bij mensen die al lang bezig zijn dnek ik dan)

5. Zeepaardje

s6 morgen met bellen, hoop dat je snel terrecht kan!
    vreemd van pendel meid!
    liefs

6. Zeepaardje

ik waarschijnlijk ook:(

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Mommy: He....snap je laatste reactie wel ja....vammorgen een kennis getroffen die al de 4e IUI in aantocht heeft.....vroeg me of ik gestopt was met de pil. Tja,...dan voel je je wel effe lullig als je 'ja' moet zeggen.

Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen, maar snap volkomen dat je stress hebt gezien je verleden en klachten. Ik ga voor je duimen.
    Hoe is het met je vriend? De rust een beetje wedergekeerd?

8. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @meesje:
    Ja ik ben altijd huiverig met opmerkingen eigenlijk wel met zwanger worden betreft..
    Indd omdat anderen er of al lang mee bezig zijn, of met behandelingen enzv.. Dan voor hun zou zo een opmerking denk ik minder positief aankomen dan voor ons..

@Ils:
    Ookal geloof ik niet meer in de pendels haha! Zou togg wat zijn als die van jou in Juli uitkomen, komt nu wel erg in de buurt, we duimen!

Situatie met vriend is hier niet goed.. Meneer weet et nog steeds niet, en ik heb eerlijk gezegd gister een beetje besloten om er maar mee te kappen. Zie deze situatie ook niet zitten & de moeite nemen om er goed over na te denken doet hij ook niet. Dus blijven er weinig opties over.. Want nu is het ckr fun & lol met de zomer & hij laat me zitten, en dan na de zomer ineens terug willen komen.. Neej bedankt, daar pas ik voor! En als hij egt van me houdt zoals hij zegt, had hij allang geweten wat hij wou. Maar ksta nog niet volle 100% achter me besluit hoor, dus er kan nog van alles gebeuren, maar heb het meer gedaan, om hem eigenlijk te laten zien dat er niet met mij valt te spelen & niet aan het lijntje gehouden wil worden.. Ik heb hem voor mezelf een week de tijd gegeven no, zonder dat hij het weet, als er volgende week nog geen verbetering is, dan sta ik wel egt achter me besluit. Wil alleen de druk eigenlijk een btje ophogen..

9. Zeepaardje

tja balen meid dat het niet goed gaat!!! sterkte ermee
    ik hoop idd dat pendels uitkomen laats pendelbericht gehad, juni zwanger juli posi test! spannend hoor...
    liefs

10. Thistje

Thistje Actief lid

17 nov 2009
    112
    0
    0
    zaancity
    Jeetje heb even wat gemist geloof ik, even bijlezen

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Rustig hier....
    Iedereen duf van het warme weer?? (blij toe dat ik nu geen eisprong heb.....als je nu moet klussen......bleh....;))

12. Zeepaardje

heel de avond visite!
    en idd ook duf van het weer!

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Pendel terug ontvangen:

Zwanger in sept 2010 van een jongen!

Het schijnt dus echt ooit nog een jongentje te worden, haha....
    Ben in ieder geval blij dat het geen 2011 uitslag was dit keer. Anders wordt je ergens toch een beetje zenuwachtig.
    x

14. Zeepaardje

ik heb bevruchting in juli... ,maar dan moet ik dus echt ongi gaan worden nu!

15. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @Ilse:
    Al ongi geworden? :s wel spannend, strx bedoelen ze in Juli een posi test.. Zou wel wat wezen :d

@meesje:
    Is indd togg wat eerder dan 2011 Ik had er ook 2 voor sept.. 1 een jongen en de ander een meisje, alleen met een 2de keer kwam ineens 2012 :eek: Dus kweet et niet.. Alleen nog steeds geen bericht van AstridiD? Heb dr al 2x een bericht gestuurd :s

Volgens mij is me eisprong dit keer vroeg, gister avond knallende koppijn gehad.. We hebben nog wel geklust gister.. We willen togg wel graag een 2de, ookal gaat et tussen ons niet lekker.. Gelukkig weet ik wel dat ik op hem kan rekenen, want voor de kleine man is hij ook erg goed, dus voor een 2de zal ik ook niet anders verw88..

Ben nog niet bij de dok gweest voor et knobbeltje.. Kben even 1 en als steun voor een vriendin waarvan dr moeder sinds donderdag heel slecht in het ziekenhuis ligt (hersenvlies ontseking & ligt in een soort coma) plus ik ben eigenlijk ook togg bang dat et iets ergs is, maar ik zal togg moeten, dus dat is et eerste wat ik morgen even ga doen.. Pff hoop zo op iets onschuldig..

16. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Oje we hebbem bijna geen water hier in bennekom. er is een waterleiding gespronen, net nu ik ongi ben en net met dit warme weer. erg lastig.
    vanmiddag misschien maar even in ede bij mijn ouders lekker douchen, want dit vindt ik niks.

17. Zeepaardje

bah nee ik moet me als ik ongi ben ook minstens 2 x per dag kunnen douchen, voel me dan altijd zo vies!

En laat ik nu net ongi zijn geworden!

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi....
    Erg stil hier, iedereen voor pampus door het weer....of ziek zwak en zwanger???

@Thistje: Jij had gisteren toch je 1e echo?? ENNNNNNN????? Ben erg benieuwd hoe het was.

@ de rest: iemand nog goed nieuws te melden?

Ik ga zo mijn nieuwe cylcuskaartje even bijwerken. Deze maand ga ik er echt voor, aangezien ik als het mislukt in mijn vakantie ongi wordt....
    xx

19. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Het is idd rustig, iedereen ligt buiten in de zon, ik hoop dat het volgende week iets koeler is dan kan er geklust worden, met dit weer is het toch wel erg warm hoor. hihihi

eerst zondag nog even de wk finale, ik denk dat we wel een kans maken maar ze moeten wel hun best gaan doen.

20. Zeepaardje

hoop dat we winnen!!!

Deel Deze Pagina