Hmmm.....heel vreemd.... Gisteren een heerlijk avondje gehad, lekker uit eten geweest met vrienden en daarna terrasje gepakt. De kleine bij oma uit logeren, dus helemaal vrij om te gaan en staan waar we wilden. Komen we vannacht thuis, en ik had echt zoiets van: volgens mij heb heb ik gevoelige borsten, en ik kon duidelijk merken dat mijn cervixslijm anders was. Dus ik dacht: Kan nooit nu al, zit pas op dag 12 van mijn cylcus van 34 dagen. Maar hup, ik gooi er even een testje tegenaan. En ja hoor, mega dikke vette streep, super duidelijke ovulatietest dus! Dus tja, wat doe je dan midden in de nacht.....met dit weer.....8) Vandaag nog maar eens testen. Ik had geen alcohol gehad, manlief wel helaas, maar vraag me af hoe betrouwbaar zo'n test is. Ik heb niet geplast de hele avond, maar wel veel gedronken. Straks nog maar eens testen nadat ik een aantal uren niet naar de wc ben geweest, en minder drink. Het positieve als ik echt nu mijn eisprong heb: mocht het niet raak zijn ben ik niet ongi op vakantie! Maar hoop natuurlijk dat ik helemaal niet meer ongi wordt! Hoe gek, dat je soms toch dingen voelt die je leiden naar de juiste keuze, om toch snel zo'n testje te doen! Als ik het niet had gedaan had ikj me volgend weekend suf geklust voor Jan Doedel. Maar ach, zonder pil is het wel veeeeeeel beter, dus tegenwoordig is het geen straf..... xx
wat fijn dat je een test gedaan hebt en weet waar je aan toe bent, ik wel ongi tijdens vakantie, *baalt*
Hallo, ook ik meld me weer even De PC waar ik altijd achter zit is helaas stuk gegaan, dus zit achter de laptop en daar zit ik niet zo vaak achter. Maar goed ik had inderdaad woensdag mijn echo. Was zo gespannen, dat ik al met hoofdpijn wakker werd. Ook omdat ik de week ervoor een bloeding had. Alles zat wel diep, dus duurde even voor ze het scherp konden stellen en wat konden zien. Eerst was het: o ja zie een vruchtzakje. Goed dat is wel positief, maar zit er ook wat in?? Toen was het: Ja er zit ook wat in. Ok, ook goed, maar wil ook graag een kloppend hartje Duurde weer even met scherp stellen, maar zag zelf in ene wat flikkeren en naarmate het dichterbij kwam zag je het steeds beter en ja hoor het werd bevestigd een krachtig kloppend hartje Moet elke keer naar de echo foto kijken, want kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Is natuurlijk nog niks zo op de echo foto, net zo'n kikkervisje, maar het hartje klopt, dat is het belangrijkste en had was dan 1 dag minder lang zwanger zeg maar. Ben nu op 15 februari uitgerekend. Maar hoe gaat het met de klussende meiden?? Warm is het niet pfffff gewoon niet leuk meer. Gaan we kijken vanavond, naar oranje???
Jazekers gaan we vanavond kijken!!! Na 3 avonden klussen met dit afschuwelijk warme weer, heb ik wel een rustig avondje verdient, haha! Heb gisteren nogmaals een ovu-testje gedaan en weer vet positief. Had gistermiddag ook echt zeurend onderbuik gevoel. Vandaag nog een keer getest en een heel licht streepje nog, dus heb toch echt nu al mijn eisprong gehad. @ thistje: Proficiat met deze 1e echo! Nu is het wel heel echt he! Heerlijk toch! Geniet er maar van, hoop dat ik me snel mag aansluiten bij je! x
Drukke dagen voor de boeg.... wil nog een maansteen ergens kopen (wil niet via internet bestellen, omdat ik woensdag vertrek) Morgen waarschijnlijk naar obelink, nieuwe koelbox kopen, onze is waarschijnlijk stuk... Moet me oma weg brengen, boodschappen doen, andere inkopen en nog het huis aan kant maken en dinsdag erg weinig tijd...pff Oja en moet nog 2 wassen draaien en drogen, strijken/opruimen... en al mijn kleren moeten nog gepakt worden... Vandaar dat ik minder op zp ben, en niet op iedereen kan reageren...hopelijk begrijpen jullie dat en zijn jullie er niet boos/telleurgesteld om... Ik denk aan jullie en kom me zeker nog melden voordat ik vertrek! Knuffel ilse
Spannend meesje, zal duimen!!! @Ilse, ik heb ook een maansteen omgehad bij Roan, of in ieder geval eventjes. Heb normaal altijd een amethist om (tegen hoofdpijn)
We hebben helaas toch verloren, het was niet echt een super wedstrijd, maar ja daar doen we nu niks meer aan. iedereen die al vakantie heeft een goede vakantie en we kletsen gewoon na de vakantie weer met iedereen verder tussendoor lees ik even bij.
Dag dag lieve meiden! Nu is het zover, ga afscheid van jullie nemen om over een maandje weer terug te komen! Ik ga jullie onwijs missen, ben gewoon veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat! Mocht er iemand zwanger zijn of juist iets naars is gebeurd, stuur me dan aub een prive berichtje...dan reageer ik later op jullie! want ik denk niet dat ik straks alles ga bijlezen van een maand! Sorry! Morgen vroeg nog even broodjes halen en tijdschriften. Dan is manlief om 11uur lekker vrij en dan omkleden en vertrekken! Kijk er heel erg naar uit, maar oh wat ga ik jullie missen! Weet dat ik aan jullie denk...! Wens jullie s6 en tot snel! Ik kom 14 augustus weer thuis... Knuffel Ilse
Hoi Dames! Ik ben er even niet zo erg veel.. Moeder van me beste vriendin ligt erg slecht, kga met een maandje verhuizen (eindelijk) en me vriend en ik nemen ook wat meer tijd voor elkaar, plus et warme weer laat me ook niet snel achter de pc zitten haha! @Ilse: een hele fijne vakantie gewenst! @thistje: wat mooi dat je een goede echo hebt gehad! Nog last van wat kwaaltjes, of valt et mee? @derest: Ook nog aan et klussen? Wij hebben deze maand ook weer geklust, ben benieuwd of et raak zal zijn of niet.. Ben eerder benieuwd hoe me cyclus zal zijn.. Vorige maand had ik een cyclus van 5 weken.. Wel gwoon na 2 weken me eisprong, maar pas 3 weken erna begon me ongi, vraag me af of dat deze maand ook zo zal zijn.. Vorige maand was dan wel me eerste eigen natuurlijke cyclus..
Vanmiddag positief getest, dus aan het klussen komende twee dagen, hopen op een zwangerschap, ben benieuwd.
Spannend hoor voor beide!!! Hoop dat het klussen werkt/heeft geholpen!!! Wat betreft de klachten valt het me. Misselijk ben ik soms, gelukkig nog niet over hoeven geven, dus is mee om te gaan. Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook zo, dus hoop dat het zo blijft Verder soms flinke krampjes, echt de banden die rekken. Met deze benauwdheid wat meer hoofdpijn, maar ben hoofdpijnpatient, dus dat hoort erbij. Vermoeidheid valt op zich mee, alleen slaap ik nog wat slecht. Word om de 2 uur wakker, omdat ik moet plassen, dus je slaapt best onrustig en daar word je wel moe van. Ben sowieso lek lijkt het, kan de hele dag wel door op de wc zitten om te plassen Verder mag ik niet klagen en doe ik ook zeker niet
Ik ben blij dat de temperatuur wat minder warm is, ik hou van mooi weer maar zo warm dat is niks. nu kunnen we effe luchten voor we weer een warme week tegemoet gaan. alle deuren en ramen open en effe goed poetsen, want daar heb ik als het zo warm is helemaal geen puf voor. Verder maar even afwachten tot we kunnen testen of dat ik wel of niet ongi wordt over 13 dagen. wat duurt dat dan eigenlijk lang, maar ja voor we het weten is het voorbij en hebben we een antwoord op onze vraag, wel of niet zwanger?
Getver....vammorgen werd ik wakker en op de wc kreeg ik het gevoel dat ik wel eens blaasontseking kan hebben...... Bah, heb echt geen zin om daarvoor naar de huisartsenpost te rijden..... Ik ben me helemaal suf aan het drinken nu, in de hoop dat ik nog op tijd ben...of in ieder geval geen last heb tot maandagmorgen! Ik vraag me af of ik evt moet melden dat ik heel misschien zwanger zou kunnen zijn.....krijg je dan een ander soort kuur? Niks zeggen is ook zo link lijkt me? Naja, baal in ieder geval als een stekker! Vanavond ook nog een feestje.... x
ik zou het wel even navragen, een blaasontsteking kan wel verergeren als je er niks aan doet. misschien hebben ze wel iest wat je kan nemen ook al ben je zwanger. veel succes ermee.
@meesje: Blaasontsteking tijdens de zwangerschap is zo ver ik weet niet goed! Dat is wat ik altijd hoor in ieder geval.. Dus ik zal voor de zekerheid wel even na laten kijken of iets.. En aangeven dat je klust voor een 2de Ik had bij mn eerste zwangerschap blaasontsteking gevoel soms bij et plassen, dit was voor ik posi testte.. Heel apart.. Ben ook blij dat et minder warm is nu, indd lekker ramen enzv open en in huis bezig, al heb ik dr nu zo wie zo weinig zin in, omdat ik met een maandje ga verhuizen.. Ben ook zo benieuwd of ik ongi ga worden, als ik wel me oude cyclus terug heb, zou ik et aankomende woensdag moeten worden, maar ben uitgegaan van me vorige cyclus.. Moet ook nog steeds naar de huisarts voor dat knobbeltje, maar ik durf egt niet! Ik w8 even af op me ongi periode, vorige maand had ik zo een rare lucht dagen van te voren en tijdens, dus als dat deze maand weer zo is, ga ik gelijk diezelfde dag nog naar de HA daarvoor & gelijk voor et knobbeltje.. Eind augustus moest ik zo wie zo weer naar de Gyn, voor een nieuwe controle van. Mijn PAP3.. Hoop zo dat et etzelfde is en het liefst weer terug genomen natuurlijk.. Maar is et erger, dan moet ik behandeld worden
Hi..... Kon het gewoon niet laten, dus heb er net toch een test doorheen gejaagd. Helaas negatief... Ben er niet ondersteboven van, maar toch.... Heb morgen een afspraak bij de huisarts om me effe te laten checken. Heb toch volgens mij geen blaasontsteking maar een schimmelinfectie ofzo. Alleen in heel lichte mate, dus ben er niet helemaal zeker van. Daarom wilde ook v.t.v. even testen. Mijn temp was vanmorgen 36,7 dus erg laag voor een zwangerschap. Had daardoorn ook weinig hoop eigenlijk. Nu hoop ik wel heel erg dat ik dit weekend ongi word, want anders zit ik daar in mijn vakantieweek mee! Dan is het wel dubbel balen....