@MEESJE: Balen van de negatest Hopen dan indd dat je et 1 van deze dagen word, ipv in je vakantie :S Ik d8 gister dat ik ongi zou worden, had een beetje bloedverlies in mn slijm.. Helaas niet doorgezet, vanmorgen d8 ik et te worden, had egt zo een ongi gevoel in me onderbuik, maar nog steeds niks, en ook geen bloedverlies, heb ook een testje gedaan, maar ook negatief.. Denk zelf dat ik egt ongi ga worden, kheb egt zo een gevoel, dus dan is afgelopen maand een cyclus die ik vroeger ook altijd had..
En Mommy? Obgesteld geworden of toch niet?? En hoe gaat het met de rest? Zo blij dat de temperatuur weer een beetje normaal is. Kan je tenminste weer wat doen.
@thistje: Nee, nog niet ongesteld :S heel vaag, ook zijn alle testen nega.. Als ik etzelfde cyclus als vorige maand heb, zou ik et morgen of woensdag moeten worden.. Ik d8 dat het vorige week begon, had egt ongi krampen en 1 dag licht bloedverlies in mijn slijm.. Erg vreemd allemaal.. Afgelopen zaterdag wel flink last van me rug gehad, dus dat zou ook een ongi teken kunnen zijn & dat ik et togg 1 van deze dagen word.. Snap dr niks meer van.. :S @Meesje: Jammer hier gaat ook ronde 3 beginnen als ik aankomende dagen ongesteld word, elke test is nega, dus ik ga ervan uit dat ik ongi ga worden.. Heerlijk dat het nu afgekoeld is, zit nu 2 weken in me moeders huis, hun zijn op vakantie en ik pas op de hondjes, kan ik alvast wennen ook aan een groter huis voor de verhuizing straks haha! Maar in een anders huis, niet van jezelf, is togg vreemd, ookal is het die van mijn eigen moeder.. Ben togg liever thuis..
Jammer mees, maar wel lekker voor de vakantie er van af. Sterkte voor ronde 3. Spannend mommy. Wacht met je mee. Vond dit weer ook veel lekkerder hoor.
Wij zijn ook aan het afwachtend, moet komende dagen ongi worden, maar we hopen dat dat uitblijft. sterkte en succes allemaal
Ooh, dus we zijn beide nog wachtende haha! Ik heb wel ongi klachten, maar het blijft uit, de 2de dag dat ik overtijd ben is vandaag begonnen.. Ga vanmiddag even een test halen.. Snap dr niks van, wel had ik gister toen ik moest plassen soort blaasontsteking gevoel, en het gevoel dat ik erna weer moest.. Dit had ik precies zo bij de eerste week van overtijd zijn in mijn vorige zwangerschap.. Dus ben benieuwd.. en omdat ik vorige week een klein btje bloedverlies in me slijm had.. erg vaag allemaal..
Ik heb nog helemaal geen gevoel, af en toe denk ik dat ik zwanger ben, omdat onder de douche als de straal te hard is, dat heel gevoelig is op mijn borsten en dat had ik bij de eerste ook. ik vindt het best spannend maar kan over twee dagen pas testen als ik nog niet ongi ben, af en toe denk ik ik doe nu een test, maar ik probeer maar gewoon even af te wachten.
Ooh dat is wel spannend dan! Eventjes afw88 nog.. Ik heb vanmiddag een testje gedaan, maar weer nega.. Nu had ik vanavond een btje hoofdpijn en me hoofd gloeide, dit heb ik normaal als ik me eisprong heb.. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de afgelopen weken niet het gevoel heb gehad dat ik me eisprong had, terwijl ik dat normaal goed voel.. Last van me rug, ongigevoel, hoofdpijn en vaak op de avond hoofdgloei, zoals nu dus.. Maar lijkt me erg sterk dat ik pas na 5 weken een eisprong heb gehad? Heb er verder geen verstand van ook, ben dit totaal niet gewend, deze onregelmatigheid.. Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts, kwil naar een dietiste, om wat aan te komen, ik heb egt ondergewicht, misschien dat dat ook meespeelt, plus ik heb dat PAP3A, vraag gelijk even na of dit ook invloed heeft, dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben & waar het eventueel door komt..
Wij krijgen een brusje voor gylano, als alles goed gaat, ik ben nu 4 weekjes zwanger, dus nog heel pril en ik vindt het erg moeillijk om het nog niet te vertellen, en ik hoop dat niet iemand die mij kent het al aan anderen verteld voordat wij het hebben gedaan. je weet maar nooit met deze site er komen zoveel mensen op. als alles goed gaat ben ik 9 april uitgerekend.
Oh wat leuk en spannend steintje! Gefeliciteerd! Hier nog steeds geen posi testen, maar ook nog steeds geen ongi :S wel heb ik telkens het gevoel dat het eraan zit te komen.. Ik was vorige week bij de huisarts geweest, vanwege me gewicht, me cyclus is waarschijnlijk daardoor helemaal in de war.. Ik schrok heel erg, want ik dacht juist dat ik wat was aangekomen, maar bleek dus nog meer afgevallen te zijn! Ik heb om een dietist gevraagd, en heb nu dieetvoeding gekregen om aan te komen, soort shakes en toetjes, en volgende maand krijg ik een eetschema, er was nu helaas nog een wachtlijst van een maand, maar ik mocht alvast beginnen met 1 shake/toetje per dag.. Ik zet de rest even opzij, ik moet nu eerst even aan me lichaam denken.. ik voel me ook gewoon niet mezelf met dit lichaam.. Ik wil er minstens 10 tot 15 kilo bij, want ik weeg nu gewoon 44 kg :S egt te verschrikkelijk voor woorden gewoon, als ik in de spiegel kijk, vind ik het ook gewoon vies en eng.. Zo raar, et is egt totaal de omgekeerde wereld, want 9 vd 10 willen juist afvallen.. Krijg ook telkens van die nare opmerkingen van: eet je wel genoeg, je bent zo dun.. Als je dan al niet lekker in je vel zit, voelen die reacties nog harder aan.. Ik moet eerst aan me lichaam werken, zodat ik straks ook gewoon gezond en rustig zwanger kan zijn..
wij gaan ook voor een tweede ik ben 11 juni gestopt met de nuvaring! Tot die tijd niet super veel geklust wegens omstandigheden...maar volgende maand gaan we er voor.....hopelijk zijn we snel zwanger ,ik zie allemaal weer zwangeren lopen en om mij heen zijn er ook meiden zwanger..... liefs
Welkom muurbloempje! Jij, ik & Ilse85 zijn nog de enige niet zwangeren haha! Ben benieuwd over Ilse, want zei had dr NOD op 3 aug, maar ze is op vakantie.. Hier nog steeds geen ongi.. Al 6 weken niet :s Ik ga vandaag nog even een testje wagen, kheb wel erg veel gerommel in me buik.. Kheb ook me eisprong voor et eerst niet gevoeld, al d8 ik hem 2 weken terug gevoeld te hebben, maar kheb egt geen idee allemaal..
Hi..... Ik ben er ook nog (Mommy!) en ook nog niet zwanger, dus welkom muurbloempje!! Gisteren terug van vakantie en goddank geen eisprong gehad, is toch lastig als je zoontje 2 mtr van je vandaan in de caravan ligt..... Heb dit weekend ergens mij ovulatie, dus hopelijk een mooi vakantie souvenir straks voor ons!?? Iedereen weer succes! PS, hoe is het met jouw Thistje? PSPS: Voor ik het vergeet: Steintjes: Van harte, super voor je! Geniet ervan he!! x
Hier gaat het goed, ik doe mee met moeders voor moeders en op 14 sept de eerste afspraak met de verloskundige, ben benieuwd. heb bijna geen klachten, alleen hele zere borsten en begin nu wel wat moe te worden, maar genoeg rust nemen wanneer het kan. suc6 voor iedereen die nog bezig is, ook voor jullie komt het wel goed.
@meesje: Ohja, dus we zijn met zijn 4en nog, tenzij Ilse op vakantie posi getest heeft.. Ben benieuwd, over een paar daagjes komt ze terug! @steintje: Spannend de eerste afspraak.. Gelijk een echo of eerst een intake? Ik ben vandaag ongi geworden.. Me cyclus is flink in de war.. Ik d8 al wel et gevoel te hebben dat ik 2.5 week terug me eisprong had, dus kan wel kloppen dan.. Ik ga me er niet meer zo bezig mee houden, et komt wanneer et komt.. Eerst even andere dingen op orde brengen.. Ben in ieder geval sinds de shakes in 1 week 1 kilo aangekomen hihi.. En volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe stekkie, en over ruim 2 weken willen we erin zitten.. Dus druk, druk, druk.. Gelukkig hoeven we niet mega veel te doen, maar verhuizen brengt altijd de nodige drukte en stress met zich mee, maar heb er wel heeeeel veel zin in!
Heej meiden! Ik ben weer terug van weggeweest! Heerlijk 4 wk zon zee, maar geen strand camping was niks, dus we zijn doorgetrokken naar het Gardameer...super mooie camping lekker zwemmen in het meer en 2 zwembaden en 2glijbanen, leuk animatieteam, helemaal super! We hebben ons super vermaakt en heerlijk genoten! Nu dus weer lekker thuis, oja en volop ongesteld nu! Dat was de eerste dag een telleurstelling, maar daarna hadden we zoiets van; we gaan er weer voor en het komt ooit een keer goed! Het scheelt zo erg dat we al een heerlijk ventje hebben rondlopen! Als ik na hem kijk ben ik helemaal verliefd! En in Italie was hij ook helemaal in trek, blond haar en blauwe ogen, haha! Liefs mij, kus!
muurbloempje hoe oud is je eerste?? Volgens mij ben ik in dit topic alleen of is iedereen op vakantie?