@juli: tempen valt wel mee hoor. Gewoon effe in bed smorgens, paar tellen, en opschrijven. Geeft wel mee inzicht vind ik. Ga er ook geen maanden mee door hoor, 1e 2 ofzo. Temo ook niet 35 dagen lang hoor! Alleen rondom de vermoedelijke eisprong. Was maar een idee he! En inderdaad, dan ben je er wel meer mee bezig, maar dat vind ik dan wel weer leuk. Voorpret zeg maar... @ilse: hoop voor je dat het snel doorzet, heb je het maar wer gehad he! x
Ook wij gaan voor een tweede. Onze dochter is nu 14 maanden. Manlief wilde ze eigenlijk korter op elkaar, maar dat zag ik niet zo zitten. Eerst maar eens zwanger worden...
Ook wij zijn al een tijdje weer bezig voor een tweede. Ik temp ook. Mijn cyclus schommelt nog wel es dan 28 dgn normale eisprong en dan weer 35 dgn en dan late eisprong. Hopelijk is het binnenkort raak.
Wij zijn nu 2 rondes bezig geweest voor een 2e. En jawel hoor gister een positieve test in handen. Wel 2 dagen te vroeg, maar dat maakt mij niet uit lijkt mij! Positief is positief Iemand nog op de wachtbank of ook iemand die ietstje vroeger postief heeft getest? Succes meiden!!! Liefs
Wij testen niet, ik heb een vrij regelmatige cyclus en mijn eisprong is eigenlijk altijd rond dag 14, de dagen ervoor ben je vruchtbaar, zo tel ik gewoon een beetje op de kalender.
Hoi dames! Ilse: jij weet waar je aan toe bent! Op naar de volgende ronde! Succes weer! Nogeenkindje: Gefeliciteerd je bent hier de eerste! Hoop dat wij allemaal snel mogen volgen! Alle nieuwe meiden: gezellig dat jullie meekletsen!
Nou ik meld me bij jullie aan! Wij gaan ook voor een tweede, 20 mei is me spiraal verwijderd (bleek verkeerd te zitten) En zondag hebben we voor et eerst onveilig geklust, heb gister en vandaag al de hele dag een raar zeurderend gevoel in me onderbuik, dus of er vind een bevruchting/nesteling plaats, of ik heb nu me eisprong. (overigens heb ik wel altijd een vroege eisprong met alsnog een cyclus van 28 dagen, dus de banners zijn voor mij niet helemaal correct) Normaal gesproken heb ik een cyclus van 28 dagen, maar nu weet ik het nog niet, omdat me spiraal er pas 2 weken geleden uit is gehaald. Dus het is eventjes afwachten, op 17 Juni zou ik (met een cyclus van 28 dagen) mijn eerste NOD moeten hebben.. Zo niet, klussen we rustig verder, we zetten er verder geen druk op of iets, want het heeft niet zo een hele erge haast. Succes iedereen met zwanger worden!
hoi, hier ook bezig met een tweede.Ons dochtertje is nu 14maanden en ben nu in afwachting van de rode duivel ...
hier is de menstruatie echt minimaal normaal 6dg volop nu al 3dg alleen 's middags ietsjes... ik ga slapen luitjes, me ogen vallen dicht! doegie!
@ilse85: Dit had ik bij mijn zoontje ook.. Ik was toen wel aan de pil, maar de dag dat ik ON moest worden bleef uit, 3 dagen later werd ik het 2 dagen ook egt heel minimaal, daarna bleef het weer uit, 3 dagen later testte ik positief, dus wie weet? De eerste 3 mnd in mijn zwangerschap toen, had ik telkens rond mijn ON licht bloecverlies voor 1 of 2 dagen.. Slaap lekker..
@mommy1987 Tja ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, maar misschien dat dit ook van het ontpillen komen? Ben vanavond wezen zwemmen, daarna verband voorgedaan en daar zit nu een stipje roze op, that's it! De afgelopen 2nachten en morgens ook niks/nada noppen en alleen 's middags dus ietsjes... Maar ga niet meer te veel hopen, heb ik al gedaan...! We zullen het moeten aankijken... heb ook nauwelijks ongi klachten nu, heb ik normaal alle dagen nu alleen de dag ervoor en de 1ste dag! Lekker makkelijk! Liefs enne jij ook slaap lekker!
@ilse85: Jah indd ff aankijken, al die onckerheid ook! Maybe een innesteling oid. Je kan natuurlijk voor de ckerheid een testje wagen voor je gevoel als het zo blijft.. Het kan indd ontpillen zijn, maar ik zie dat je al wel een vrij regelmatige cyclus hebt..? Ontpillen heb ik verder geen ervaring mee, want ik werd er dubbel en dwars doorheen zwanger haha!
Ja gelukkig wel! Het was onverwachts, maar wel heel erg gewenst. Hadden et al wel eens over kinderen gehad, maar niet egt specifiek op dat moment, meer eigenlijk op dit moment, maar nu gaan we dus voor de 2de haha! Het enige voordeel ervan was, omdat ik niet had verwacht zwanger te zijn, had ik ook niet de spanning van het w88 zoals nu. Nu moet ik dus 2 weken w88 op mijn NOD, en ik let ineens mega veel op me lichaam of ik "veranderingen" merk. Vind ik togg wat frustrerend. Toen was het uit et niks voor de ckerheid een test en gelijk positief, zonder engie spanning of voortekens.
fijn dat alles goed is gekomen en dat jullie blij en gelukki zijn met jullie kadootje! ja dat is zo ik ben met de eerste eerst naar ha geweest om mijn zorgen te bespreken, mijn moeder kon heel moeilijk zwanger blijven en huuft dus ook 1 kind gelukkig kunnen krijgen, ik was bang om in dat zelfde schuitje terrecht te komen... de ha zei dat het wel eerst 3mnd kon duren dat ik ging menstrueren... dus verwachte niets...juni gestopt met de pil en juli op vakantie waren niet bezig om zwanger te worden en ging dus ook drinken en duiken en dat soort dingen doen... en na de vakantie nog niet ongesteld, er ging ook geen lampje branden... toen kwam me nichtje, ze keek me aan en zei jij bent echt zwanger...ik zo nee hoor wacht op me menstruatie na de pilstop, ze zegt nou die komt voorlopig niet meer! Ik nieuwsgierig volgende dag testje gedaan en positief, was al 9wk zwanger... pff dus ik let nu extra op met wat ik voel enzo... maak het nu bewust mee allemaal, toen dus niet!
vanavond kan ik niet eens op zp...feestje van de buuf...gelukkig geeft ze die bij ons, zodat zoontje lief kan gaan slapen thuis...tja ik heb zo'n eigenwijs ding dat nergens anders gaat slapen dan thuis!!! Verder is hij heel makkelijk hoor!