Ongesteld....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SusanneK, 7 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusanneK

SusanneK Lid

16 okt 2016
    59
    11
    8
    Vrouw
    Hallo allemaal. Even een vraagje over de menstruatie, voordat ik ooit met de pil begon altijd heftig ongesteld en 2 dagen ziek... dus daarom toen gestart met de pil. Toen altijd nog wel veel last van tijdens de menstruatie maar wel minder als ervoor. In juli nu gestopt met de pil en eigenlijk gelijk wel een regelmatige cyclus, rond de 26 dagen.. alleen nogsteeds geen positieve test. In november nog bij de ha geweest en volgens hem was het ontpillen toen afgelopen ook wel weer 2 dagen ziek geweest. Alleen nu tijdens deze ronde eigenlijk bijna nergens last van, negatieve test en ook bloed verlies bijna niks... hebben meer dames hier last van gehad?

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Met negatieve testen bedoel je zwangerschaps- of ovulatietesten?

Ik heb na bijna 15 jaar pilgebruik ook een veel minder heftige menstruatie dan toen ik als jong meisje net ongesteld was.

3. SusanneK

SusanneK Lid

16 okt 2016
    59
    11
    8
    Vrouw
    Zwangerschapstest idd. Ovulatie nog nooit gebruikt...

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hier is menstruatie na pilstop ook niks vergeleken bij hoe het vroeger was, voor ik aan de pil ging, gelukkig!

5. Want2BMommy

17 aug 2016
    80
    16
    8
    NULL
    NULL
    Hoi Susanne!
    Het lichte bloedverlies kan ook komen doordat je cyclus deze keer weer wat langer is? Ik ben vorig jaar juni gestopt en mijn kortse cyclus was 26 en de langste 31. Heb soms ook wel bv een beetje bloed verloren van tevoren bij langere cycli, waarbij de menstruatie 2 dagen later pas door zette. Ontpillen kan daarbij bij de een ook langer duren dan bij de ander.. Hopelijk heb je snel een positieve zwangerschapstest!

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Maar in juli gestopt met de pil? Regelmatige cyclussen allern nig geen positieve test?
    Je bent pas een goede 5 maanden bezig?
    Geen reden tot zorg hoor. Er staat gemiddeld een jaar voor om zwanger te raken.

7. SusanneK

SusanneK Lid

16 okt 2016
    59
    11
    8
    Vrouw
    Klopt, heel veel zorgen over zwanger worden heb ik ook niet, dat weet ik dat er gemiddeld een jaar voor staat. Maar het ging me meer om het ongesteld, dar mensen er nu na pil gebruik ook minder last van hebben, of soort gelijk als mij,, toch bedankt voor je reactie :)

Deel Deze Pagina