Ja spannend pomm! Tweety, het is ook weer om moe van te worden! Ik gisteren ook een middagdutje gedaan haha. Nu ook redelijk gaar. Verder al 2 dagen buikpijn en steken. Heel laag. Voelt niet als mijn menstruatie. Bang dat het mijn ei is en ik dus weer te laat zou zijn. Achja, voel heel veel en maak mezelf helemaal gek.
Sw1, klopt ben alleen al vanaf dinsdag ontzettend moe. Het gevoel alsof ik de hele dag kan slapen. Het weekend een testje wagen om te kijken hoe of wat. Dat zou balen zijn als je je ei hebt gemist vanavond nog ff gezellig maken?
Herkenbaar die vermoeidheid.. Bah en dit weer werkt idd niet mee.. Sw, maar gezellig maken dan vanavond.. irritant dat je niet precies weet hoe en wat en hopelijk toch niet te laat.. Energie hier nu op, lekker op de bank en op tijd naar bed. Morgen lekker een dagje rondom huis met man en dochter!
Spannend tweety, ben benieuwd wat er uit de test komt! Mag je dan officieel al testen? Gezellig maken is gelukt haha, maar buikpijn is verdwenen..... vreemd lichaam! Nog 2 weken wachten. Moet lukken! Nog anderen die mogen testen?
Ha meiden, hoe is het met dit warme weer? Ik ben van de week ook zo moe geweest, dat ik dacht wel zwanger te moeten zijn. Op 6 dagen voor mijn NOD zo'n gevoelige zwangerschapstest gedaan...en natuurlijk helemaal wit... Dus nu afwachten maar! Geniet van het zomerse weekend!
Hier sukkelt het ook lekker door met hersenspinsels.. Maar besloten er niet meer over na te denken.. Dit weekend werken, maandag dochter uit logeren en ml en ik een hotel met jacuzzi in.. Dinsdag lekker dagje weg... en dan mag ik al testen.. Hahahaha als ik het zo lang vol hou zonder... Tweety, wel gelijk melden als je getest hebt he!!! Smitje, balen.. Maar alles kan nog.. Had ik vorige keer ook en pas op 1 dag voor NOD een licht streepje.. Geloof dat langzaam aan de duimen gestart moeten worden...
Marr lekker hoor ff met je man ertussenuit. Sw1, wanneer om mag testen geen idee. Als ik ervan uit ga dat bij de bloeding die ik heb gehad vorige maand dat toen me nieuwe cyclus is begonnen zou ik woensdag mogen testen. Gisteravond lag ik om 21.00uur al op bed. Was kapot had totaal geen energie. Vandaag al de hele dag al aan het werk wel lekker in de airco maar nog steeds moe. Gelukkig niet zo erg als gister dus de warmte had er zeer zeker ook mee te maken Gister testen besteld misschien het weekend testen. Ga nergens vanuit, en ergens durf ik ook niet te testen
Blijft hoe dan ook spannend dat testen! We gaan gewoon met zijn allen duimen! Ik heb net wat slijm gehad. Ontzettend rekbaar! Rekbaarder dan paar dagen terug.. vreemd..! Heb verder hoofdpijn en veel misselijk en al 2/3 dagen steken en buikpijn. En omdat mijn lichaam nog niet klaar is met dat vervelende spelletje heb ik ontzettend rommelende darmen! kortom, eisprong, innestelling of helemaal niks?!wie kan me helpen? Warm he dames! Hier ook lekker in de airco gewerkt! Ben benieuwd hoe het morgen wordt. Gelukkig voor degene die moe zijn is het morgen echt een luie dag!
Lekker Marr een nachtje er tussen uit met je man samen! Heerlijk Spannende komende week voor iedereen die mag gaan testen.. Hopelijk komt er snel goed nieuws! Wij net terug van een bbq met vrienden, dochter had het goed volgehouden en ligt er net pas in.. Ik vanmiddag ongesteld geworden.. Ergens wel blij, want nu kan ik echt mijn cyclus gaan bijhouden. Zit maar 3 weken tussen bloeding na stoppen met pil en nu 1e ongi dag! Bij mijn vorige zwangerschap was het de volgende ronde raak, laat het nu ook hopen.. Mijn nod zou dan de volgende keer dus zijn op (als ik een cyclus van 28 dagen heb) op 15 augustus, of moet ik nu rekenen vanaf de laatste dag straks, nee toch?
Goed volgehouden! Jammer, maar duidelijkheid is ook wel fijn. Je pakt de 1e dag van je menstruatie en dat is het begin van je cyclus. Succes aankomende ronde!
Hey dames!! Tweety; en?? Al getest?? Je cyclus hoort toch gewoon door te gaan na spiraal.. Dus had er toch allang wat moeten zijn???? SW1; wanneer ga jij testen? Mss is het wel een voorteken van iets anders nl Hier; ook vandaag ongi geworden helaas.. Wel erg vroeg na een posi ovutest.. Dus klopt er óf eea aan mijn lichaam niet, óf die test was een beetje in de war... Maar we gaan t zien.. Iig vandaag weer dag 1 van als goed is 28.. Anders ben ik toch minder blij met de spiraal dan ik dacht..
Marr, jammer! Ben je erg teleurgesteld of valt het mee? Ik mag 28juli testen, maar wil pas 2 aug testen want was elke maand later dan maand ervoor. Ligt er ook helemaal aan of ik weer oud bloed verlies of niet. Haha je geeft me hoop! Nu is het rustiger in mijn buik, maar die vlagen van misselijkheid blijven.
Marr balen van je ongi. Sw1, begrijpelijk datje dan nog wat langer wil wachten met testen. Djongo, welkom Nog niet getest vandaag de testen binnen gekregen met de post. Heb weinig symptomen nu op dit moment alleen nog moe. Denk dat ik nog even wacht tot volgende week na nod
SW1, ben niet teleurgesteld vreemd genoeg.. Baal alleen dat blijkbaar m'n lichaam toch id war is en vrees nu voor de komende tijd.. Haat het als ik niet weet waar ik aan toe ben.. Djingo; welkom!!!! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd... Net even de nachtzorg van het verpleegtehuis hier aan het werk gezet... Liep er met de hond langs en hoorde allemaal hulpgeroep.. Nou is de kans 99% dat t een dement vrouwtje was.. Maar ik wilde er niet op gokken dat er echt iemand in nood was en gewoon geen reactie kreeg.. En ook in t geval van dementie, verdient ze wel wat aandacht dacht ik zo... Eigenlijk moet ik van mezelf op bed.. Maar het is nog steeds zo lekker buiten...
Welom Djingo! Marr, daar kan ik ook zo van balen! Als het niet raak is deze maand, dan kan ik daar nog mee leven. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk zwanger zijn, maar we hebben geen haast. Alleen dat wachten, terwijl je niet weet hoelang je moet wachten, dat is killing... goed gewerkt! Was het uiteindelijk nog iets spannends? Fijne zondag allemaal. Ik ga een drukke week tegemoet :-D. Mijn dochtertje is jarig aankomende week dus ga me daarop focussen :-D.
Goeiemorgen dames, Welkom Djingo! Ja, als je nu wist wanneer je zwanger wordt dan maakt het alles een stuk "makkelijker"" om te wachten.. Hier best wel hevig ongesteld voor mijn doen. Jullie kids ook last van het warme weer.. Die van mij wel, kon gister gewoon niet slapen en ze sliep dus ook pas om 1 uur, gelukkig ligt ze nu nog steeds in dromenland, maar wel een raar ritme zo Sw1, heel fijne verjaardag alvast van je dochter. Ik zometeen verjaardag van me schoonvader, dochterlief gister mooi geknutseld!
Hey meiden, was ik ook weer eens! Heel erg druk geweest, lekker liggen zonnen en heerlijk gezwommen. Zwangerschaps symptomen volop aanwezig hier dus nog even spannend de aankomende 8 dagen. Al ben ik bang dat het door de hitte komt haha! Wij hebben 3 huisdieren. 2 ratten en een konijn. M'n ratjes zijn echt mega lief ook, ondanks de meeste mensen bang zijn haha. Ik ga weer even fijn boven de wc hangen :x Ik heb me werkelijk nog nooit zo ziek gevoeld als nu.
He meiden, Even een reactie van mij, ben zo druk met werk de afgelopen dagen. Hoop op mijn vrije dag woensdag wat bij te lezen. Hier twijfel ik over mijn ei. Heb gister en vandaag eipijn gehad. Gister ochtend had ik een duidelijke tweede streep op mijn ovutest maar savonds en vanmorgen en vanmiddag alweer lichter. Ik denk dat ik hem gemist heb. We hebben het niet ''gezellig'' gemaakt, ik was op van het werk en had m'n ei nog niet verwacht. Zit nu op dag 12 dus er is toch nog een kans dat m'n ei moet komen? We gaan het de komende dagen in ieder geval gezellig maken, ik blijf wel testen. Hebben jullie ervaring met lichtere en donkerdere streepjes op de ovutest? Sorry voor mijn egobericht.. Djingo. Welkom!