Tweety, we hebben morgen allebei onze NOD...spannend! Anneke, leuke verjaardag gehad? En heeft ze deze nacht beter geslapen? Ik moet zeggen dat de warmte bij ons erg blijft hangen in de slaapkamers. Het was bijvoorbeeld vannacht nog 25 graden.. Marr, hmm, misschien heeft je lichaam een cyclus nodig om weer in de normale toestand te komen? Sunrise, wat vervelend dat je zo ziek bent! Had je de vorige zwangerschap last van misselijkheid? SW1, fijne verjaardag! Hoe gaan jullie het vieren? Pomm, geen recente ervaring. Ik heb voor ons manneke wel een paar maanden ovulatietesten gebruikt, maar ik kreeg nooit een hele donkere streep, dus kan je ook niet verder helpen. Ik zou zeggen gewoon het vaak "gezellig maken"! Ik heb op het moment nog last van wat vermoeidheid, ben wat snauwerig, en heb wat lichte krampjes, dus ik zal wel ongesteld worden. Als ik op vrijdag nog niet ongesteld ben, dan ga ik testen.
Hier geen ervaring met ovulatie testen, dus kan ook niet helpen. Ik was mijn eerste zwangerschap pas met 8 weken ziek, maar wel alle andere dingen komen overeen. Dus nog even spannend. Ik ga pas na mijn nod 29juli testen, ik weet het pas zeker als ik telkens draaierig word denk ik. Mijn bloeddruk is al laag en met mijn zwangerschap nog lager. Dus hopelijk nu ook gewoon, is lekker makkelijk. Vorige keer testte ik met 13dagen zwangerschap en toen had ik meteen 2 dikke strepen op de kruitvat test. Dus als dat nu weer zo is kan ik al vrij snel testen mocht ik zenuwachtig worden. Hier nog steeds een buik die van streek is. Zag dat er al iemand ongesteld was geworden, balen zeg. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ben er nu eigenlijk ook niet echt mee bezig, vandaag dag 7 werken en morgen vrij en naar de sauna. Dan weer 8 dagen werken en dan weer 1 dag vrij. Dus heb helemaal geen tijd om erover na te denken. Degene die kunnen testen ik wens jullie veel succes, ik hoop dat we nu een paar op roze kunnen gooien
Meiden die bijna op hun nod zitten, ik duim voor jullie. Knap voor diegene die zolang kunnen wachten met test. Mij zal het niet lukken denk ik. Ik zit op het (verschrikkelijke) wachtbankje. Het stomme is dat ik er nu veel meer mee bezig ben dan bij mijn dochter. Ik had rond mijn eisprong best gevoelige borsten en dat heb ik nog steeds, ze zijn ook wat voller. Dan denk ik alweer, zou het? We proberen ons hoofd koel te houden en te wachten op de nod. Spannend.
Ik heb ook geen ervarig met ovu-testen dus kan je ook niet helpen. Hier ook een ontzettend misselijk, hoofdpijn en last van mijn buik. Veel vaker naar de wc en spierpijn aan mijn ogen (wat dus weer duidt op griep??, maar kan verder alles). Manlief zegt dat ik moet testen, maar mijn nod met 40 dagen is pas maandag. Kan natuurlijk zijn dat cyclus deze maand korter was, maar geen zin om negatief te testen (niemand natuurlijk), dan wacht ik liever af. Al weet ik niet of ik zolang kan wachten.. Was met de zwangerschap van mijn dochter alleen maar aan het overgeven dus vandaar dat de misselijkheid opvalt. Wie is de eerstvolgende om te testen?
Smitje, voor jou ook spannend. Herken je de kwaaltjes van ongi worden? Pomm, ik heb ook geen ervaring met ovulatietesten. Sw1 Waneer wil je gaan testen? Hier nog steeds moe, gevoelige borsten, steken in onderbuik/lies. Nog geen idee wanneer ik ga testen
Tweety, of morgenochtend en anders dinsdag of zaterdag. Denk morgenochtend niet, want als hij negatief is dan ben ik nog niet veel wijzer. En voor een positieve test kan ik nog wel een weekje wachten . Wanneer is jouw nod?
Lastig is dat als je vorige rondes zover uit elkaar lagen. Begrijp je wel hoor. Als je morgen negatief test dan kan het nog van alles betekenen als je cyclus nu weer zo lang is. Eigenlijk weet ik niet precies wanneer mijn nod is. Morgen is het 2 weken geleden dat ik vermoedelijk mijn ei heb gehad (aan de hoeveelheid slijm te merken wat ik toen had)
Okee dan zou je vanaf morgen kunnen testen toch? En ja, heel lastig. Als ik van de 2e keer slijm uitga, dan is mijn nod pas volgende week vrijdag. Twijfel twijfel... denk dat ik toch wacht tot volgende week en dan het liefst zo lang mogelijk. En zoals ik al zei heb genoeg afleiding met de verjaardag van mijn dochtertje . Misschien handig om hier ook zo'n gekleurde nod-lijst te maken? Ben nu elke keer kwijt wie alweer in de volgende ronde zit
SW1;17325073]NOD- Lijst. tweety, 29 jaar, tweede kindje NOD??? Sunrise19 25jaar, 2de ronde, tweede kindje, NOD ??? Smitje, 32 jaar, 1e ronde, NOD 23 juli Uil85,29 jaar, 2e ronde, nod is 27 juli Anneke85,29, 1e ronde, 2e kindje NOD?? SW1, 25 jaar, tweede kindje, NOD 28 juli (uitgaande van laatste cyclus) Marrr, 29 , 1e (oefen) ronde, NOD 23 juli?? Pomm, 31 jaar. Eerste ronde, tweede kindje. NOD 4 augustus Olgademuurbloem, 34 jaar, achtste ronde, NOD 22 juli Heb het lijstje er weer even bij gezocht
Dankje! nog 1 toevoeging aan mijn kwaaltjes: maagzuur! En dit heb ik nooit! Ik ga bijna denken dat ik het mezelf aanpraat ofzo maar dit heb ik nooit.
Zaterdag. Manlief is dan jarig en we zijn dan ook allebei vrij. Vind er niks aan als je daarna gelijk moet werken
Van mijn kant is het erg rustig, maar we zijn lekker een weekje op vakantie, dus ook niet zoveel tijd om te reageren. Ik heb eigenlijk helemaal geen symptomen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen, dus ga er zelf al van uit dat het deze ronde nietgelukt is. Bij mijn zoontje was het wel de tweede ronde raak, was ook te mooi geweest als het nu weer zo snel ging.. Sommigen van jullie hebben wel behoorlijk wat symptomen zeg! Spannend!
Hallo allemaal, Spannend SW en tweety, hopelijk hebben jullie allebei een mooie test in handen straks! Hier druk geweest op het werk, verjaardag schoonvader was leuk! Lekker uil85, geniet van je vakantie. Hier nog steeds ongesteld, bah.. Nog nooit zolang ongesteld geweest en ben er eigenlijk wel klaar mee.. Wil het wel weer gezellig gaan maken en op naar de volgende ronde! Ik ga weer lekker genieten van het mooie weer. Vanmorgen al een uur getennist! Vanmiddag onze nieuwe pup halen, verassing van mijn man(alvast voor mijn verjaardag volgende week!). Zo veel zin in.. Nu nog een naam bedenken.. het is een rottweiler teefje, iemand suggesties haha.. Onze andere hond heet Mila.
Ah wat leuk!! Even zo snel geen inspiratie. Wij hadden altijd mannelijke dieren haha heb je nu niks aan. Wel heel lief van je man! Balen dat je menstruatie zo lang duurt! Snap dat je weer verder wil. Hier wat meer menstruatie-gevoel.. kan nog alle kanten opgaan.