Anneke, leuk een pup. Geen inspiratie voor namen wij hebben geen huisdieren. Sw1, nee geen ongi - klachten hoor. Uil, fijne vakantie
Ik had het over mezelf.. Maar dat was heel even en nu gaat het verder best goed. Net had ik wat dikkere afscheiding, wat betekent dat? Ik ga weer even googlen haha. Verder heerlijk in de tuin gezeten vanmiddag. Dochter lekker in zwembadje.
Dat snapte ik. Bedoelde ook voor jou dat ik heb ongi gevoel wilde. Wat die afscheiding betekent weet ik niet
Anneke, leuk een pup erbij! En alvast een fijne verrjaardag! Uil, nog een fijne vakantie! Ik ben nog niet ongesteld...spannend!
@Anneke: Ik vind Nola wel een mooie naam voor een rotweiler, maar dat is persoonlijk. @Smitje: Spannend!!
Hier alles nu een beetje rustig. Soms vlagen van misselijkheid en verder savonds opgeblazen buik (niet van eten haha). Geeft ook een vervelend gevoel als ik helemaal uitgestrekt ligt.. Beetje vervelend dat mijn cyclus niet regelmatig is haha dus wacht ik tot volgende week zaterdag. Vorige maand had ik nu al bruin verlies (ene keer 4 dagen lang en keer erna zelfs 7 dagen lang en nu niks. En hoe is het bij jou??
Mijn buik is de hele dag opgezet. Borsten blijven gevoelig en ik blijf ook moe. Af en toe steken aan de zijkant van me onderbuik (baarmoeder? ) en weinig eetlust of energie. Zaterdag testen als ik nog niet ongi ben
Ja die steken heb ik ook heel erg! En die vind ik best positief want heb ik voor een aankomende menstruatie nooit! Spannend! Laat je het zaterdag weten?? Hoop zo voor je dat het raak is.
Zou leuk zijn ja, maar kan nog alle kanten op gaan. Nu weer zo'n zeurderig gevoel dus wie weet. Dat ik geen bruin verlies is het positiefste... succes met wachten!
Dat gevoel heb ik ook dat het steeds alle kanten op gaat. Ik wacht het maar af zo lang er geen bloed is vind ik het goed
ohhh meiden wat spannend!!! Hier afgesproken met vriend dat ik geen ovulatietesten meer ga gebruiken. Nu 1 ronde bezig en het beinvloed m'n stemming niet goed als ik zulke wisselende testen heb. Baal er van dat het me weer zo bezig heeft gehouden dat ik niet eens ''zin'' had. Deze ronde en gemiste kans, vanaf volgende ronde dus wel vrijen rond mijn eisprong en GOED luisteren naar mijn lichaam. Heb het vruchtbare slijm (sorry) en steken in de buik genegeerd omdat m'n testen niet knal waren. Zo dom!!
Pomm, balen! Goed idee om gewoon op je gevoel af te gaan en jezelf geen verwijten maken. Slagingskans heb je helaas nooit. Ik vind Nola ook een leuke naam! Hoe heet je pup? Oeh spannend voor de aankomende testers!