Uil, balen!!! Op naar de volgende ronde! Het is ook oud bloed, maar vorige keer werd dat ook langzaamaan nieuw bloed dus geloof niet zo in oud bloed. Heb het toch wel weer beetje
Jammer allemaal..op met z'n allen naar de volgende ronde! Alleen tweety nog kans deze ronde geloof ik! Kan iemand het lijstje aanpassen met mijn nod op 15 augustus(of vertellen hoe ik dat doe) Ziva heeft een leuke dag gehad! Ook hannah lekker op de trampoline gespeeld!
Vandaag weinig "klachten" verder gehad. Wel wat symptomen maar niet overtuigend. Wacht het wel af morgen
Goedemorgen allemaal! Hier heel donker bij afvegen. Vorige 2 maanden ook gehad en laatste keer zelfs een week lang dus nu echt hoop opgegeven. Het kan natuurlijk nog raak zijn, maar wil nu niet meer te veel hopen. Zit nu weer in de fase van 'zet dan maar gewoon door, dan weet ik waar ik aan toe ben'. Het lichaam kan vieze spelletjes met je spelen. Mocht het doorzetten, dan gaan we er gewoon weer een gezellige maand van maken . Tweety, wacht met spanning af op jouw test deze morgen! duim duim duim.
Goedemorgen! Is er nog plaats voor mij? Ben Senna, 32 jaar en we gaan voor een 2e kindje! Heel spannend allemaal. Tweety, gefeliciteerd!!!! Wat super joh!
Kan het nog niet echt bevatten. Alleen nu weet ik alleen nog niet hoever. Of ruim 4 of misschien al wel 7😞 maandag maar de vk bellen
Even een testje gedaan, wel te vroeg maar onzekerheid beu . Hartstikke negatief dus officieel wachten op menstruatie. Hup op naar de volgende ronde! Ik hoop snel want cyclus wordt zo alleen maar langer. Tweety, is ook niet te bevatten haha. Bij mijn dochter gelijk zwanger en dat verwacht je gewoon niet. geniet ervan
Tweety wat leuk voor je!! Super zeg!! Hier ook niet, dus weer op naar de volgende ronde! Had gisteren avond nog een licht posi test en net ineens wat bloed, dus geen plakkerd hier haha. Zag ergens dat Olga ook in verwachting is, dus ook gefeliciteerd! Jullie mogen nu lekker met roze strooien voor ons :-D Ik ben benieuwd of ik nu ook in Oktober zwanger word, dan hebben we 2 kids in Juli jarig haha