Welkom Senna.. Sunrise en sw balen meiden, wel fijn nu duidelijkheid.. Ben benieuwd tweety hoe ver je bent..
Welkom Senna En gefeliciteerd Tweety! Wij zijn weer thuis na een heerlijke vakantie. Jammer dat het zulk vies weer is, heb nogal wat wasgoed namelijk.. Dan de droger maar in.. Inmiddels al meer meiden bijna op NOD? Ben benieuwd of er nog meer roze bij komt deze ronde? Anders gaan we gewoon gezellig samen naar de volgende ronde..
Tweety gefeliciteerd!!!!!!!!! Super leuk zeg! Tijdje niet op niet geweest en net even bijgelezen, maar iets teveel om allemaal op te reageren Iig gefeliciteerd met de mannen en kinderen enz.. En een puppy is ook beschuit met muisjes waard!! Leuk joh! Ben gek op rottweilers! Hier niet zoveel bijzonders.. Ben inmiddels alweer een week verder, dus deze week een leuke week en dan hopelijk eind aankomende week m'n ei.. zag net dat manlief stiekem m'n profiel zit te kijken hahaha... Wat is dat toch met mannen, willen niks weten maar willen alles weten... Hihihi... Dus bij deze; haj schatje, betrapt! Nu eindelijk een paar daagjes vrij.. Heb ik t ook echt aan toe! Verder geen plannen dit weekend. SW1 ik blijf nog even voor je duimen hoor..
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Het is Nog steeds onwerkelijk. Vanochtend gelijk naar de prenatal geweest of voor Lucas een truitje te kopen met grote broer erop. Vanavond kwamen onze beide ouders bbq-en voor de verjaardag van mijn man. Lucas op een gegeven moment dat truitje aan gedaan. Ze waren allemaal verrast, maar erg blij
Thanks :-D. Nog steeds niet doorgezet, zwaar irritant! 3x gehad met afvegen. En mannen zijn vreemd hoi man van Marr ook zo'n last van kwaaltjes? Hihi
Haha Marr. moet wel lachen om je ''meelezer'' Tweety. Leuke verrassing voor je familie! Heb je de digitale gedaan vandaag? Hier rustig aan dagje, vanmiddag verjaardag van zwager.
Welkom man van marr😉 Vanochtend de digitale van clear Blue gedaan. Deze gaf 2-3 aan. De bloeding die ik had na verwijdering van spiraal was dus toch begin van cyclus.
Dat zijn nog eens leuke verassingen voor de familie! en fijn dat cb al 2-3 aangeeft! Welkom man van marr.. Fijne zondag allemaal!!
Okee 2-3 weken dus Hier een rare situatie... het 'bloed' wat ik verlies is lijkt ontzettend op hetgeen ik heb als mijn menstruatie alweer op het einde is. Heel anders dan vorige 2 maanden. Toen was het echt bij elke keer afvegen een beetje en dan heel donker bruin en nu zit het in mn maandverbandje (heeel weinig) en rood donker (sorry maar snappen jullie het nog?). Het lijkt nu meer op echt oud bloed dan vorige 2 maanden... heel irritant. Heb ook geen menstruatiekrampen en afgelopen maand wel heel veel verschijnselen gehad. Ik weet het, maak mezelf gek . Als het niet raak is dan heb ik daar vrede mee hoor maar laat het dan duidelijk zijn. laatste: super leuke verjaardag gevierd en mijn dochter is flink verwend!! Hoe is het met jullie?? :-D
Heb je al een test gedaan? Klinkt erg vreemd allemaal voor een ongi Klopt en bij die uitslag mag je dan 2 weken optellen. En dan klopt het precies met mijn berekening. Dinsdag ben ik dan 5 weken zwanger
Oja natuurlijk 2 weken extra. Cadeautje Ja gisteren ochtend met 2e urine zonder daarvoor te drinken. NOD pas morgen. Bij mijn dochter op nod negatief en week later positief. Ik wil gewoon niet hopen, maar het is gewoon net wat anders dan vorige 2 maanden. Wat adviseren jullie mij?
Wij zijn voor een tweede kindje aan het gaan! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik geen innestellingsbloed gehad. Vandaag zit ik op dag 9 of 10 voor mijn NOD en net had ik bij het afvegen rode stipjes bloed, dus geen grote hoeveelheid, totaal niet. En het lijkt ook absoluut niet op menstruatie. Het enige wat ik wel voel is heel licht zeurderig gevoel in m'n onderbuik, vlak boven schaambeen zeg maar. Wie heeft er innestellingsbloed gehad? Ervaringen zijn meer dan welkom!
Hellokitty, ik heb geen ervaringen met innestelingsbloeding. Hopelijk is het bij jou een positief symptoom
Ik heb ook geen ervaring met innestelingsbloeding, nog even afwachten dus.. En sw ik zou als niks doorzet, volgenden week nog testen(of vd week zo'n vroege test doen) Ik ga morgen dagje naar de sauna (ga regelmatig en in mijn zwangerschap ook geweest).. Weet eigenlijk niet of het kwaad kan als je zwanger wil worden.. Verwacht eind deze week mijn ei ergens..